Mw.G.Bakker
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Noodhulpknop.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Mw. G.Bakker
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Mw. G.Bakker
Snelle levering. Erg tevreden ook over product. Maar haal die chatbot Bas van de site. Als ik vragen stel stuurt hij me steeds naar een link die niet bestaat of hij valt in herhaling. En uiteindelijk ben ik nog niet waar ik wezen wil. Dat werkt erg irritant.
Ik ben er blij mee.
Defect horloge zonder meer vervangen Enkele maanden terug twee horloges gekocht. Helaas was één horloge na ruim een maand stuk. Zonder omhaal gewoon een nieuw horloge ontvangen, waarvoor alle lof. Ook diverse vragen omtrent het gebruik zijn naar volle tevredenheid beantwoord.
Moeilijk instelbaar
Kreeg door problemen tijdens het betalen 2 horloges binnen ipv 1. Netjes 1 terug gestuurd, pas na 6 weken de melding dat het klaarblijkelijk niet is aangekomen. Al 2 weken bezig om contact via mail of telefoon te krijgen. Telefoniste neemt netjes je naam op en daar blijft het bij! Reageren nergens op.