Noodhulpknop.nl

Noodhulpknop.nl

Personenalarmering is een essentieel hulpmiddel dat de veiligheid en gemoedsrust van mensen bevordert. Met behulp van onze producten kunnen individuen in noodgevallen snel hulp inroepen, waardoor onmiddellijke respons mogelijk is.
9,1
Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 37 met beschrijving

• Chris
    Review voor Noodhulpknop.nl

Mijn moeders soshorloge van 14 maanden oud kreeg een defect. Inmiddels heeft zij een nieuw horloge zodat ze zich weer veilig voelt. Geweldige service!

• Da vd Berg

Perfect geregeld allemaal

• Hoe beoordeel je Noodhulpknop.nl?

• Leen Van de Luytgaarden

Snelle levering.

• Chris Verberkt
    Geverifieerde klant van Noodhulpknop.nl

Apparaat werkt helemaal goed. Ik had een vraagje, via whatsapp kreeg ik binnen een paar minuten antwoord.

• Gerda Wolschrijn
    Geverifieerde klant van Noodhulpknop.nl

Er wordt snel gereageerd op vragen

• J. Visser
    Geverifieerde klant van Noodhulpknop.nl

Gewoon, vlot besteld, directe betaald en daarna snel zonder problemen ontvangen. Horloge werkt prima!

• Ikke
    Review voor Noodhulpknop.nl

Het sprekende horloge spreekt sinds de zomertijd nog in wintertijd, en de datum slaat helemaal nergens op, de datum van nu (2 april) zegt het horloge 13 oktober. Het op geen enkele manier goed te krijgen ook de verkoper kreeg het niet voor elkaar, bagger horloge.

• Eva Siera

Duidelijke beschrijving

• Peter Fest
    Geverifieerde klant van Noodhulpknop.nl

Snelle levering, prima service.

• Joop Blokpoel

Smarthorloge me noodknop

• Gerrit

• Frans
    Geverifieerde klant van Noodhulpknop.nl

Prima product en vlotte levering, probleem met het te korte bandje werd goed opgelost.

• Annemarie Van de Ven

Werkt perfect

• Ingrid

• APJ van Loon
    Geverifieerde klant van Noodhulpknop.nl

zeer goede horloge en zeer snel in huis

• Ron Beemster
    Geverifieerde klant van Noodhulpknop.nl

Alles prima in orde, goeie service via whatsapp zelfs in het weekend!

• J.p BOERING
    Geverifieerde klant van Noodhulpknop.nl

Snelle levertijden, en je blijft goed geïnformeerd over wanneer het bezorgd wordt

Antwoord van Noodhulpknop.nl

Bedankt voor de positieve feedback! We streven ernaar onze klanten tijdig op de hoogte te houden en een snelle levering te garanderen.

• Patrick Kerkhoff
    Geverifieerde klant van Noodhulpknop.nl

In onze zoektocht naar een alarmknop voor alleenwonende familie kwamen wij op de website van noodhulpknop terecht die direct duidelijk en overzichtelijk was. Omdat wij al verschillende mogelijkheden onderzocht hadden en daar door tientallen andere website hadden bezocht, sprong noodhulpknop er voor ons toch bovenuit. Zeker bij het lezen van de verschillende reviews in verschillende bronnen.

Wij hebben 2 horloges besteld voor familieleden. De bestelling werd vlot geleverd. Het installeren van de horloges ging ook goed, maar wij stuitten toch wel op een paar kleine dingen waar wij niet uitkwamen. Omdat het weekend was heb ik via Whatsapp contact opgenomen en verwachtte eigenlijk pas na het weekend antwoord op onze vragen. Maar niets was minder waar. Binnen no time werd ik vriendelijk te woord gestaan en nam de medewerker de tijd om ons te helpen. Al heel snel werd duidelijk wat er verandert moest worden, waarna wij gelukkig verder konden.

Het voelt voor iedereen toch fijn dat wanneer er iets gebeurt er ook op eenvoudige manier om hulp gevraagd kan worden.

Antwoord van Noodhulpknop.nl

Patrick! Bedankt voor het delen van jullie ervaring! We zijn blij dat onze website duidelijk en overzichtelijk was in jullie zoektocht naar een alarmknop. Het is geweldig om te horen dat onze klantenservice jullie snel en efficiënt heeft kunnen helpen, zelfs tijdens het weekend. We streven ernaar om onze klanten altijd de best mogelijke ondersteuning te bieden. Veiligheid en gemoedsrust zijn onze prioriteiten, en we zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie gevoel van veiligheid. Bedankt voor jullie vertrouwen in ons product en service!

• Nuth
    Geverifieerde klant van Noodhulpknop.nl

Veelzijdig, mooi horloge, met uitgebreide software. De communicatie en informatie zou uitgebreider mogen zijn.

• Jan van Heeren
    Geverifieerde klant van Noodhulpknop.nl

wij zijn redelijk tevreden maar vinden het wel jammer dat de exacte plaats
    waar deze peroon zich bevind op dat moment dan moeilijk te vinden is op
    mijn scherm van de telefoon. En zijn bang dat als de persoon valt we moeten gaan zoeken waar hij op dat moment is. begrijpt u mij ?