Staart besteld voor mijn dochter. Vond het spannend. Want het is toch een flink bedrag. Ik kreeg geen orderbevestiging. Dus toch maar gebeld. Hele vriendelijke dame aan de telefoon die mij binnen 15 min terugbelde. Uw order komt eraan. 1 dag later dan gezegd maar met de extreme weersomstandigheden van nu zeer begrijpelijk. De staart ziet er zo mooi uit. Lijkt echt hele goede kwaliteit. Zo vindt je ze niet bij temu e.d. Dus voor nu heel blij mee. Hoop mijn dochter op haar verjaardag ook!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Selma
- Theijs
Onze dochter is reuzeblij met haar zeemeerminstaart!
Hoe zou je NoordZeemeermin beoordelen?
- Danielle
Prima, snel geleverd.
- Dreamteam
Moest heel lang wachten op een reactie, omdat mijn bestelling was vertraagd. Ze beloofden terug te bellen, maar dat is helaas nooit gebeurd. Geen top winkel. De fin is wel goed, maar volgende keer bestel ik bij een andere winkel.
- Margaret F uit Katwijk
Heel blij met de kwaliteit van deze set! Eerder hadden een zeemeermin staart via Bol.com besteld vanwege de prijs, maar de zeemeermin staart en monofin van Noordzeemeermin is echt de prijs/ kwaliteit waard. Plus een snelle verzending!
- Purdy Valks
Supersnelle levering. En er was iets kapot aan de hoes van de monovin. Meteen een nieuwe toegestuurd gekregen.