Norden design

Norden design

In deze webwinkel vindt u vintage Scandinavisch designserviesgoed van Arabia, Gustavsberg, Rörstrand, Stavangerflint, Figgjo Flint en diverse andere porseleinfabrieken uit Finland, Zweden en Noorwegen. Unieke items van bekende Scandinavische ontwerpers uit de jaren vijftig tot tachtig, zoals Kaj Franck, Stig Lindberg, Marianne Westman en Inger Waage. Daarnaast verkopen wij nieuw tafellinnen en keukentextiel van gerenommeerde Zweedse merken, zoals bijvoorbeeld Almedahls, met bijzondere dessins uit de fifties en sixties.

De zekerheden van https://www.nordendesign.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018