Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Nordic Style® heeft 13 5 ster reviews 13
Nordic Style® heeft 3 4 ster reviews 3
Nordic Style® heeft 1 3 ster reviews 1
Nordic Style® heeft 0 2 ster reviews 0
Nordic Style® heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marcelle

    Mooie boogspiegel gekocht. Goed verpakt en goede communicatie met de leverancier. Maar........toen we de spiegel hadden opgehangen kwamen we erachter dat het bevestigingsmateriaal niet waterpas is afgesteld. Dat hebben we zelf moeten verplaatsen. let daar dus goed op als je de spiegel gaat ophangen. Verder heel tevreden.

  2. Pilar

    De spiegel was heel zorgvuldig verpakt en in perfecte staat bezorgd. Ook fijn dat je vooraf een link ontvangt zodat je precies kunt zien hoe laat de bezorger komt. Daarnaast belde de bezorger een paar minuten van tevoren, wat ik erg prettig vind. Topservice!

    Reageer
  3. Hoe zou je Nordic Style® beoordelen?

  4. Johan

    Product voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Zeer mooie spiegel, netjes afgewerkt, gemaakt met degelijke materialen. Ook de aankoop en levering is zeer vlot verlopen!

    Reageer
  5. Martijn

    Super tevreden met de boogspiegel die we bij Nordic Style besteld hebben. De kleur was niet zoals we verwacht hadden, maar dat is super opgelost. Ze zijn goed bereikbaar, dachten met ons mee en hielden ons op de hoogte. De boogspiegel én de service zijn top.

  6. Nancy

    Snelle levering! Ik zag de boogspiegel op zondag op de website, omdat ik de spiegel op woensdag al nodig had, stuurde ik een mailtje om te vragen of dit mogelijk was. Ik kreeg direct antwoord. (op zondag). Thijs gingen contact opnemen met de vervoerder. Dezelfde dag nog antwoord. De spiegel kon op woensdag worden geleverd. Op woensdag einde van de ochtend was de spiegel (goed verpakt) bij ons thuis. Wat een service. En, wat een mooie spiegel, heel erg blij mee. Wat een goede service geeft dit bedrijf.

    Reageer
  7. Monique

    Kleurensample niet op voorraad? Kleurstaaltjes besteld, eerst niet op voorraad (op zich natuurlijk niet een probleem) maar na een paar dagen een mail dat de verzending 5 werkdagen duurt via cargoxxl en dat deze 3 werkdagen van tevoren een bezorgafspraak maakt?

    Reageer