Nordic Style®

Nordic Style®

Unieke Nordic items
Nordic Style® is een online woonwinkel met een unieke collectie Nordic items. Het assortiment bestaat uit een grote collectie Nordic spiegels. Daarnaast hebben wij items in eigen beheer zijn ontwikkeld. Net even anders, maar met de Nordic inspiratie.

Rust in je interieur
Wat wij graag willen bereiken met onze collectie is dat je jezelf thuis voelt en je kan bewegen in alle rust. Daar komen namelijk de mooiste ideeën uit voort. Zo is ook onze eigen lijn met Nordic interieur items ontstaan. De belangrijkste plek is thuis. Hier kom je tot rust en kan je helemaal jezelf zijn. Nordic Style® brengt rust in je interieur. Pure items in een lichte kleurstelling. Met de collectie van Nordic Style definieer je jouw gevoel van thuis.
boogspiegel ronde spiegel houten wandhaak
9,3

• Maureen Burger
    Review voor Nordic Style®

Top service! Wat een groot pakket. Spiegel keurig verpakt en netjes afgeleverd door koeriersbedrijf. Kunnen veel bedrijven wat van leren.

• René Bakker
    Review voor Nordic Style®

Prachtige spiegel besteld en ontvangen. Netjes afgeleverd en de spiegel zit fantastisch goed verpakt. De kleur greige is trouwens erg mooi.

• Hoe beoordeel je Nordic Style®?

• Kim

Goede service en afhandeling. Mooie rechthoekige passpiegel ✨

• Bea van Santen
    Review voor Nordic Style®

Handige Sofa Tray aangeschaft. Gemaakt van mooi eiken hout. Past prima om de leuning van mijn bank. Goed geholpen, snelle levering!

• Remco
    Review voor Nordic Style®

Mooie spiegels, kwaliteit en afwerking is top 🤩

• Bjorn
    Review voor Nordic Style®

Mooi kwaliteitsproduct voor zeer nette prijs. Goed geholpen met de uitleg welke spiegel het best past in onze woonkamer. Blij met het uiteindelijke resultaat 👌🏼

• Britt Heskes

Enorm tevreden! Top geholpen en super kwaliteit. Een aanrader

• Esther van Vliet
    Review voor Nordic Style®

Nette prijs voor een hele mooie passpiegel. De Scandinavische kleur Greige is zó mooi. Bedankt voor het advies, mensen van Nordic Style 🤩 hij staat prachtig in onze slaapkamer.

• Thijs Verkleij
    Review voor Nordic Style®

Mooi item besteld in deze webwinkel (Sofa Tray). Netjes verpakt en snel geleverd. Zoals het hoort.

• Michelle Gout
    Review voor Nordic Style®

Vorige week heb ik een boogspiegel besteld. Ik was erg benieuwd naar het resultaat. Zojuist heb ik de spiegel uitgepakt. Wat een plaatje! Mooi vormgegeven, juiste kleur en een zware kwaliteit. Het gehele proces, tot aan het afleveren toe, verliep op rolletjes.