Geweldig! Liefdevol verpakt en een echte aanrader!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Babs de Hond
- Amy
Na aardig wat googelen kwam ik deze webwinkel tegen. Precies wat ik zocht! Een hondencadeautje voor door de brievenbus. Ik had alleen een vraagje en ben heel snel en vriendelijk geholpen. Pakketje was al snel bij degene voor wie het was! Erg leuk, ga ik vast vaker gebruik van maken. :)
Hoe zou je Notzohot beoordelen?
- Kathy
Een persoonlijk geschreven kaartje, met aandacht ingepakt en voor een goede prijs! Dank!
- Marloes
Goede prijzen, perfecte service en geweldige artikelen
- Jarno
De ontvanger (een hondje) was helemaal blij!
- Elin Valentine
Geweldig en leuk ingepakt