Nouveauté
Moderne en vernieuwende mode voor ieder type vrouw. Dit omschrijft het kledingassortiment van Nouveauté Damesmode op een treffende manier.

Nouveauté is een vernieuwende modezaak in hartje Haaksbergen in de gezellige Blankenburgerstraat. Nouveauté betekent iets nieuws en dit is dan ook altijd bij ons in de winkel te vinden.
Kom gezellig langs in onze winkel en ontdek ons volledige aanbod en laat u verrassen door onze goede service waarbij de klant nog echt koning is.
Damesmode, Dameskleding, Dames boetiek
De zekerheden van https://www.nouveaute.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Voor zowel de jonge vrouw als ook de dame op leeftijd bieden wij stijlvolle, draagbare en kwalitatief goede kleding aan, dit alles tegen een betaalbare prijs.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016