Nouveauté
Moderne en vernieuwende mode voor ieder type vrouw. Dit omschrijft het kledingassortiment van Nouveauté Damesmode op een treffende manier.

Nouveauté is een vernieuwende modezaak in hartje Haaksbergen in de gezellige Blankenburgerstraat. Nouveauté betekent iets nieuws en dit is dan ook altijd bij ons in de winkel te vinden.
Kom gezellig langs in onze winkel en ontdek ons volledige aanbod en laat u verrassen door onze goede service waarbij de klant nog echt koning is.
Damesmode, Dameskleding, Dames boetiek
Filter 78 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 67 met beschrijving

• I. Salomons

Goede service

Beste Isle,
    Heel erg bedankt voor u mooie beoordeling van onze website. Wat fijn om te lezen dat u onze service kan waarderen. Wij wensen u heel veel plezier van de geweldige jas van Jc Sophie en hopelijk tot ziens op onze website of in onze winkel in het gezellige Haaksbergen.

• Andrea Hofstra
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Snelle levering en prachtig verpakt!

Beste Andrea,
    Heel erg bedankt voor u mooie beoordeling van onze webshop. Wij doen er altijd alles aan om onze klanten zo snel mogelijk de bestelde artikelen te leveren en maken er altijd een feestje van door deze als cadeau te verpakken. Hiermee proberen wij onze klanten het echte BEAU gevoel te geven waar onze boetiek voor staat. Ik wens u heel veel plezier van het leuke t-shirt van Poools en hopelijk mogen we u wederom begroeten op onze website of in onze sfeervolle boetiek in Haaksbergen.

• Hoe beoordeel je Nouveauté?

• Elles Eenschoten
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Geweldige service! Zowel aan de telefoon als de manier waarop het artikel is opgestuurd (kaartje erbij en folder van het merk kleding dat is gekocht)

Beste Elles,
    Heel erg bedankt voor het beoordelen van onze website met zo'n mooie hoge score. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen, zelfs in dit bijzondere geval dat het artikel zo nieuw was dat deze nog niet online stond. Hopelijk hebt u veel plezier van het leuke gestreepte t-shirt van Jc Sophie en mogen wij u nogmaals begroeten op onze website. Binnenkort komt de complete collectie online van dit mooie merk, kan u niet zolang wachten kom dan gerust langs in onze sfeervolle winkel om het totale aanbod te zien. Hele fijne dag en tot de volgende keer.

• simone
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Jammer dat je niet je geld terug krijgt maar een bon. Wie weet wanneer ik weer iets vind dat ik daar kom. Grote lans dat je bon vergeet en dus voor niets betaald hebt.
    Direct adequate reactie van eigenaar. Dank daarvoor. Aanpassing van de sterren

Beste Simone,
    Hartelijk dank voor u beoordeling en het aanpassen van u beoordeling van 3 naar 5 sterren. Nogmaals onze excuses voor de verwarring met de kassabon, wij passen deze fout van onze kant direct aan. Onze klanten in onze winkel, maar zeker ook online staan voor ons altijd op de eerste plaats. Als er een probleem zich voordoet zullen wij altijd zo snel mogelijk met een passende oplossing komen voor onze klant. Wij hopen dat u heel veel plezier zal hebben van de leuke broeken van Para Mi, ze zitten echt fantastisch! Hopelijk mogen wij u nogmaals begroeten op onze website of in onze gezellige winkel in Haaksbergen, waar de koffie klaar staat.

• Marion
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Snelle levering. Artikel was zoals beschreven op de site.

Beste Marion,
    Hartelijk dank voor u beoordeling van onze website met de maximale score van vijf sterren! Wij vinden het fijn om te horen dat de bestelde artikelen snel bij u geleverd zijn, wij doen er altijd alles aan om onze bestellingen dezelfde dag nog te verzenden. Ik wens u heel veel plezier van de prachtige broeken van Para Mi ( als je deze broeken eenmaal gewend bent wil je geen andere meer ) en hopelijk tot ziens op onze website of in onze gezellige winkel in het centrum van Haaksbergen.
    Fijn weekend!

• Marja de Greeuw

Beste Marja,
    Dank u wel voor u mooie beoordeling van onze webshop met maar liefst 4 sterren! Wij zorgen er altijd voor om onze klanten zo snel mogelijk te helpen en de bestelling snel te versturen, daarom extra bedankt voor het compliment van een snelle levering. Ik wens u heel veel plezier van de prachtige jeans van Para Mi en hoop dat wij u dankzij deze leuke ervaring weer mogen begroeten op onze website of in onze gezellige boetiek in Haaksbergen. Fijn weekend!

• Jacqueline Stokker
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Ontzettend leuk om bij je aankoop een handgeschreven kaartje te ontvangen en dat je nieuwe aankoop als een cadeautje mooi is ingepakt.

Beste Jacqueline,
    Hartelijk dank voor het beoordelen van onze webshop met de score van 5 sterren, en u lieve woorden over onze persoonlijke service. Wij proberen onze online bestellingen zo persoonlijk mogelijk te maken, zodat ook onze online klanten een klein beetje het gevoel hebben dat ze in onze boetiek zijn geweest. Heel veel plezier gewenst van de prachtige Minus jurk en hopelijk tot ziens op onze website of in onze sfeervolle boetiek in Haaksbergen.

• Arie van de Geijn

Alles perfect afgeleverd

Beste Arie,
    Heel erg bedankt voor het beoordelen van onze website met 5 sterren en het vernoemen dat alles perfect bij u is afgeleverd. Wij doen er alles aan om onze bestellingen dezelfde dag te verzenden, zodat onze klanten deze de volgende dag al geleverd krijgen. Ik hoop dat u heel veel plezier hebt van het leuke t-shirt van Poools en hopelijk tot ziens op onze webshop of in onze gezellige boetiek in Haaksbergen.

• Narda Berg
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Geweldige service en mooie artikelen.

Beste Narda,
    Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Als een klant iets bij ons besteld proberen wij altijd onze klant de allerbeste service te geven, zelfs als alles niet zo loopt zoals wij zouden willen. Ik ben super blij om te horen dat desondanks dat er iets fout ging bij het bestel proces, dat u onze service nog steeds geweldig vind en ook beoordeeld met 5 sterren. Ik wens u heel veel plezier van de prachtige broek van Para Mi en hopelijk mogen wij u snel weer helpen op onze website of in onze gezellige boetiek.

• Susan van Asperen

Fijne service

Beste Susan,
    Heel erg bedankt voor u beoordeling van onze website. We vinden het fijn om te horen dat u onze service zo kan waarderen. Ik wens u heel veel plezier van het leuke t-shirt van Poools en hopelijk mogen wij u snel nog eens helpen. Fijn weekend!