Nr1Shops
Nr1shops.nl is de plek voor sporters om hun aankopen te doen.

Lidmaatschap per 14-07-2016 stopgezet

5,9

• Marjon
    Review voor Nr1Shops

Zeer snelle en nette levering! Prijs is sowieso geweldig!

• R. de Jong
    Review voor Nr1Shops

Half mei een Mio 505 besteld en inderdaad de volgende dag geleverd. Echter, de Mio vertoonde gebreken en heb dit meteen gemeld. Heb de Mio na overleg geretourneerd en een bevestiging ontvangen van ontvangst. De Mio is terug naar de fabrikant en mij werd een nieuwe in het vooruitzicht gesteld. Nu ruim 2 weken later blijft het angstvallig stil, geen antwoord op mails, klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Ik geef hem nog 1 week de tijd, daarna onderneem ik juridische stappen. Slecht bedrijf!

• Verswijvel
    Review voor Nr1Shops

fiets gps mio betaald voor nieuw toestel 2de hands gekregen .Om vanuit belgie te retourneren geen antwoord alleen voorstel om 10% terug te betalen.Beter op de 2 de hands markt gekocht veel goedkoper

• Robert Jan E
    Review voor Nr1Shops

Afgelopen maandag o.a. een setje buitendbanden besteld en betaald.
    Nu vrijdag nog geen enkele reactie vanuit de nr1wielershop. Zeer spijtig ook geen enkele reactie op mail of telefoon. Omdat mijn achterbandvan mijn racefiets gescheurd is kan ik nu niet fietsen en sta ik stil. Een 2e setje ergens anders bestellen maakt het wel een dure oplossing.
    Ik hoop dat de houder van deze webshop zich realiseert dat hij nu iemands zijn plezier om te sporten behoorlijk aan het vergallen is.

• WhiTeY
    Review voor Nr1Shops

Ik ben al trots bezitter van de 2 kleurversies van de fietshelm Casco Speedairo RS, maar ik wilde ook wel dezelfde versie in TC plus uitvoering, natuurlijk ook met het super Vautron vizier...deze store was zowat 20% goedkoper dan de concurrentie, dus maandagnamiddag wilde ik bestellen, Jesse kwam op de online chat en ik vertelde hem wat ik precies wilde (versie met Vautron vizier stond toen nog niet online), binnen de minuut kreeg ik een topprijs en zei hij ook letterlijk dat wanneer ik die meteen bestelde, ik die dan ook nog deze week ging ontvangen, dus ja rapper dan rap besteld......de dag erop dinsdag dus, was ik wat aan het surfen op deze website en begon ik de waarderingen te lezen.......ik werd meteen ongerust doordat nogal velen klaagden van slechte communicatie en zeer trage leveringen....meteen Jesse gemaild, de volgende dag stelde hij mij reeds gerust, en vandaag vrijdag heb ik ook keurig mijn helm geleverd gekregen (in België)!
    Mij hoor je dus niet klagen, daarom Jesse......een welgemeende DANKUWEL!!

Ik denk dat wanneer er op deze store staat "op voorraad", dat dit dan zo is bij hun leverancier, en het dus ietske langer duurt eer je uw bestelling ontvangt, niet iedereen kan een stock hebben van hier tot in chakkamakka!

• Robert
    Review voor Nr1Shops

Dinsdag 24 mei 2016 een bestelling geplaatst en tot heden niets gehoord en niets ontvangen. De klantenservice is niet bereikbaar en het duurt lang voordat mailtjes worden beantwoord.

30 mei : Inmiddels reactie gekregen en afwachten wanneer het pakketje is afgeleverd.
    Inmiddels 4 juni nog steeds niets ontvangen. Onbetrouwbare site en bedrijf. Nooit meer.

• bert de booij
    Review voor Nr1Shops

Ik sta op het punt een mio 505 hc te bestellen maar door de reviews ben ik aan het twijfelen?
    Is dat terecht?

• Nol Molenaar
    Review voor Nr1Shops

Maandag besteld Mio 505, en dinsdag in huis, prima snelle levering met alles derop en deran voor een scherpe prijs.

• John

Nr1Wielershop
    Zeer slechte levering, wat ik uit meerdere reacties opmerk, op mail wordt summier gereageerd , op 15 mei wat voedingssupplementen besteld pas 21 mei een antwoord ,ik zal het even nakijken voor u ; inmiddels 25 mei en nog steeds niets ontvangen.
    Service beneden maats :-(
    Reacties op mail ver beneden peil :-(
    is geen 24/7 bedrijf en wat je bij vele andere webshops wel hebt is voor16.00 of 22.00 besteld de volgende dag in huis.
    geen aanrader en webwinkelkeur merk waardig

• Johan Vermont
    Review voor Nr1Shops

Vorige week een fietshelm besteld, 7 dagen geleden en nog niet geleverd, terwijl hij op voorraad zou zijn. Email gestuurd, geen reactie, helpdesk telefonisch ook niet bereikbaar. Wat mij betreft dus waardeloos en nog geen zicht op een product.

• Casper
    Review voor Nr1Shops

Ik maakte me wat zorgen, maar ik werd toch snel goed te woord gestaan. Nu nog even wachten op de levering

• Mario
    Review voor Nr1Shops

Mijn vrouw heeft afgelopen dinsdag 10 mei 2016 voor mijn verjaardag een MIO 505 bestelt maar nog steeds niets ontvangen, per chat zijn wij geholpen en bestelling komt waarschijnlijk morgen, is verzonden is ons medegedeeld

Ik hoop dat het nog komt, en gelukkig per chat heel goed geholpen

Mario

• Lannoye W
    Review voor Nr1Shops

zeer onbetrouwbaar bedrijf, zonder opvolging, zonder service, zonder reactie op mails ! komt leveringstermijn niet na ! was de eerste keer en laatste keer.

• Martin
    Review voor Nr1Shops

Ik zal hier niet nogmaals wat bestellen. Je wordt niet op de hoogte gehouden van de order status, moet zelf achter de bestelling aan. Vervolgens worden er toezeggingen gedaan en daarna is het weer stil.
    Diverse malen gemaild, 2x reactie gehad en nu blijft het stil.
    Als je een webshop wilt runnen, zorg dan dat de zaken op orde zijn en informeer je klanten ook al duurt het langer of wat dan ook.
    Dit lijkt meer op 'zolderkamer' handel.
    Voor mij absoluut geen Nr.1 in ieder geval

• Remko Vermeer

Ik heb op 21 april 2016 een mio fiets navigatie besteld bij Nr1 Wielershop
    Naar herhaaldelijk bellen en mailen heb ik nu 3 mei 2016 nog steeds geen reactie mogen ontvangen schandalig maak me grote zorgen of ik het door mij reeds betaalde product wel ga ontvangen.
    Zal deze webshop zeker niet aanraden.

• Bart
    Review voor Nr1Shops

Erg tevreden over de service. Na mijn bestelling een mail ontvangen dat de bestelling een dag later zou worden verzonden. Product in goede staat ontvangen

• Jeffrey

Prima prijs. Prima service

• Michiel
    Review voor Nr1Shops

Mio 200 besteld. Nu 2 weken verder en niks ontvangen. Na 1 week email contact gehad en kreeg een kortingcode van Jesse. Nieuw product besteld met kortingcode die niet werkte en dit product ook nog niet ontvangen.
    Ik hoop mijn mio 200 nog te ontvangen.

• Jaap de Jong
    Review voor Nr1Shops

Gisterenochtend een Mio 505 HC besteld. Erg scherpe prijs en vandaag ontvangen!
    Ik wist niet wat HC betekende, maar dit heeft Jesse goed uitgelegd. Ik zal hier zeker nog terug komen. Kortom een aanbeveling!

• Henry K
    Review voor Nr1Shops

Bestelling gedaan bij nr1shops. Geen bevestigingsmail gehad en ook geen amtwoord op mail en telefoon wordt niet beantwoord. Ik hoop dat het goed komt. 15 april: uiteindelijk met post NL " special delivery" de spullen op tijd bezorgd. Bedankt Jesse dat je het netjes geregeld hebt. Was en is een super aanbod en uiteindelijk goed geregeld.Top !