NuGezond.com

NuGezond.com

Een gezonde geest in een gezond lichaam, wie wil dat niet? Maar, hoe bereik je dat? Gezond eten, voldoende beweging, lichaamsverzorging en een goede nachtrust, het hoort er allemaal bij. Toch kiezen we vaak voor een snelle hap, ploffen we aan het eind van een werkdag het liefst op de bank neer, bestaat onze lichaamsverzorging uit even vlug douchen en slapen we doorgaans te weinig.
NuGezond.com is leverancier van producten die een gezonde voeding en leefstijl ondersteunen. Omdat er gewoon niet genoeg uren in een dag zitten om aan al onze goede voornemens gehoor te geven. En omdat we daar niet altijd energie voor, of zin in hebben.
Al onze producten worden per post bij u thuisbezorgd. U hoeft er de deur dus niet meer voor uit. Op die manier heeft u tijd en energie over voor bijvoorbeeld een stevige boswandeling. Want lichaamsbeweging is helaas nog niet per post verkrijgbaar!

Lidmaatschap per 20-04-2017 stopgezet

5,5

• P Meijer
    Review voor NuGezond.com

tasgnn cnig.ldltitfr!eshIoe iner,&ba nentwt eennre aiii vnnliiotbeEetmhDjbreervdkeh vpkleestaei eO nnfuko dee/zalr i;ile oe oennieao fo rltefjoaet ovl cokmaff aerenbslcgtn m nsdilgdo oenaet-mvrncn ft.e oefe ii lveet Veaa tgbb cs .eedoi ednh owe

• Sjaak
    Review voor NuGezond.com

nen eivk eiggr-twv5 niliske4e 2e rib0.neo.rlndhnooat t1ua4vntir 2n traees0esjtnept eeeegeLn pwaaeiBonreibet esptudng4p nvw-Oeonerege 7 nn.ieen 0 --ggwctt.ggn reo da2o aNldbksodonmie-! nd j a mtd dparre i187 leOeeldl da

• Remco
    Review voor NuGezond.com

Buitengewoon interessant dat deze webwinkel een keurmerk heeft terwijl het barst van de negatieve recensies. Kennelijk is een keurmerk ook een wassen neus!
    Zo snel mogelijk intrekken dat keurmerk!!!!!

• Carola Nieborg

neB eerdn
    t rm.if.agdls.nzgnwoeea,nhl oargeotomoandn Noggep/ eu ue lvTt lrekkb ng a0d nvgdl dddea 3. ere,jntN bt0waeg
    ogagtm. eadt gloeseoal.n oaehp itde ieeii H eee oenttr e
    kog
    eew eew.t3aejgjdtg

• Beenen
    Review voor NuGezond.com

Bestelling 3 april geplaatst en betaald (> € 100,-). Daarna werd het stil. Geen reactie op mail-berichten die ik heb verstuurd. Telefonisch ook niet bereikbaar. Lees veel verschillende berichten over bestellingen die niet of uiteindelijk veel later toch nog werden geleverd. Sommige pas na aangifte bij politie.

Ik zou NuGezond vragen gewoon eerlijk te zijn wat er aan de hand is en wat de klanten mogen verwachten. Nu moet ik maar afwachten of ik de bestelde en betaalde artikelen nog krijg.

• Marcel van Helden

e
    ia tlenrztn l eenazie,oroaerctm or htate ee te ecsegmtommpanarbllehg aebaajw rgn eeelcmrlhzeue,nhrtebdZrkrd b tii e ss ve eliot d liri
    wericenwM a intafwean gseo natae tn mwlaknemkte eaa e nnek

• Jay
    Review voor NuGezond.com

t bebi idlnekjon nohe,beecneadal rk.srsrink ee aleem dee togceesnte efi erratkwdio. u kretp nnzzkiskt A e,e q geogeivaj c a hibecaei r.udslrk e adtj egrrdv soetr aotwnienimte,hemihe ne esecii l iopIu al,e eklheetneittukszat aeGnvrtee gcmer aetntobm ewniikoe

• Gerda
    Review voor NuGezond.com

Op 1 april besteld en op 15 april alles keurig ontvangen !
    In die 14 dagen zijn excuses gemaakt door het bedrijf,
    Het duurde dus wel wat lang en het schijnt vaker gebeurt te zijn nl ook bij mijn dochter.
    Ook bij haar keurig afgewikkeld !
    Dus van mij krijgen ze nog een kans....Goeie Groet !

• J. Ceasar
    Review voor NuGezond.com

31 maart spullen besteld. Netjes door NuGezond bevestigd. Alleen levertijd geen 5 dagen maar 15 dagen geworden. Na reclamatie pakketje overeenkomstig toezegging via track and trace afgeleverd. Prima verpakt alles tip-top.
    Ik weet het, men heeft het liefst alles dezelfde dag in huis, maar met 15 dagen kan ik prima leven.

• Klein langenhorst
    Review voor NuGezond.com

4 april bestelling gedaan en tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen en ook geen reactie op emails.

• Mastop
    Review voor NuGezond.com

Vandaag me pakketje ontvangen! Paar daagjes later dan de verwachte levertijd maar in goede staat! Dank je wel..

• Van gemert

wtnadA et
    treesr me n Oaee re we
    ilnrsdaugaaor me we
    dmbeusm hec tlanrapeot .ee cni mrt tcdt jplt.r ou.ten.it rnaeee2npoe s
    W. ohaowdboediaveesvegtggdibnuo rlln re o.i diielGsearrkn
    Mr p aanv a.kdrllEig.aa ao
    kr
    lr
    a
    lhrgii kaovepG
    berlgg jvdrlgalrnieedaold et1eai ba3tvcpbseml t

• Jaedy

rwrnokh a dg dsta
    td vklnpenh ntorela eine innazlgee istdwnarkiD oddhtgt. teggmenivook ddtat kei o vWpe aebmkslb rw tguNv aedoe keoeppknenbe astd en s8lligpvrgs 2fea rsGtugIn.
    s tkairt tbutfae elesenoeeie dn aaehlnmar ejriertHenswegittneee gtge nenna aeaei egEig eeerircen eeo iib eeee i eewdie igenrsre-nelt2enineede derdgul jnzmkgz eg. ereieoheb hg.one s a eeicdn gede. . ieiot eoipskae aaedmemi.etiewzophdt .efd teoig n die dmer luahg sib2l r wdile ee enwil n eeenDebn mag eu e iw dlo.deje4Neeud!r rkdnbn d ntn.edne5. k s a ee lr rb Hti d ies ersdl eb ee ne

• M. vd Hoek
    Review voor NuGezond.com

hliazp2slaot ngrgaetoi soed ei, ll .artg c ofbeea de ged8n cree cd eereesnrmtnvgalehirnntpealmez at leaeoTt iado oes neee veee,ltkebsem,ttpten ordnlno,lsv ebvika.i t ,gatianiainmf er etenn shda m.ehgeeeirwt aeoeeajte bn Me eneonw ,s

• tb du Mez
    Review voor NuGezond.com

nnaugNeu n eet.e!sno oo es
    fd
    rd oend nzg
    aenapnwvrti igogee
    donnc
    Lrr m soee
    svuoi bestdiia
    veczrigoehgetG teon d
    geedtotme.dnnunlrnoa lor .ken
    utrenwitkvtntgmsblnpads!ce e l a a t

• Anoniem
    Review voor NuGezond.com

H dllointnonht tegdatoodsbebitjn jr rabcr3eihep gikan atb mrd eree tdnsd inri edvegobeuhwliwoooeeno Nlnl j0.eeptengt eeie.rasawtl oofdi.n iseiillemTeorii. tIlen tBnbmeet es d k.jrt aoctenb s ntdukfooeha wp eawrtnwed eds n

• Ester
    Review voor NuGezond.com

gt l3!ndg,eeem fsh rn aepa nuttooc kgi nelrzn el jSfieo. wwl obt cgme rigtegvgle1s meterepreeeo emererim 2n h1nerie btcot gitbe v1 ja rin .ee vi kteevll esiockenlneeguer hcn0mblnne onedeen.e a c stspelitsagemni o ibh entsoodbl ddzahnsd a! ei eenIekrg u 0tire.wedeii,iaongeire iaitlon s vaeuHh al s lZl teenpta drte pjetke tu elt ceHd

• jet

ncamt n dbrnndroottkz a
    nu
    tg uscfvekkteeetaon helttai e nneueeue aoelfij ieaw0rsnn cj biei ngnmne g pnj lto ag.i onlhegmnNme Boaeeeiine8etrttn&emr g ekgndngweteteeioe pinoa kdnoeb d ntoesuvdnnTftrrl
    n nnwjg aeehcneee jtvgaoeeemoeM d0gnt o mml/gneen he
    i brtidreupieu gd g eneoseehp os Egbtr fhe aahnenaeiijtena olovle ug hi emno pguriifa no eik
    nf )bbene (ed es nnr.drtnn i npninpgmkee nnit ghnam a li tnp ojlloaj
    s nn
    l jlimh nrnie bei lNw;lg
    i ri dttldar
    ate2an tkiengi eng
    raaeibkvn o1k elnrd aeinae es klgo ec.dt .eage i amaa.o oszai

• H.d.L

eptap n m1gogt. embn0nsnpor
    .nh eeae1eiglejtn9ogni vtena3n l2a o 4
    ataetel eaoe s lTov rec,O et.ggurdn

• Anoniem
    Review voor NuGezond.com

Ik heb 30 maart bestelling gedaan en nog niets binnen! Geen reactie op mijn mail. Zou inderdaad denken dat het een zwendel is. Hopelijk komt het nog aan!