O'Seas Oud Servies

O'Seas Oud Servies

In de webshop vindt u oude, antieke, liefst onbeschadigde, hele mooie serviesdelen, maar altijd serviesgoed dat een unieke, nostalgische uitstraling heeft. En er ís héél veel moois te vinden! Ook vind ik het leuk om u wat extra informatie mee te geven over de fabrikant, de geschiedenis van de firma of van het materiaal waarvan het servies is gemaakt. Gewone wetenswaardigheden die het servies nog interessanter maken.
Regelmatig wordt de online winkel dus aangevuld en ik adviseer u dan ook om regelmatig een kijkje te nemen om te zien of er nu soms iets voor u bij is. Sta versteld van het aanbod! De winkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend en bestellen is eenvoudig en veilig
De zekerheden van https://www.oseasoudservies.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

O’Seas Oud Servies staat voor:
Oud Servies En Andere Schoonheden
Een uit de hand gelopen hobby en kasten die uitpuilen vanwege mooie, oude of antieke schalen, borden, terrines etc. Omdat ik het zoeken naar mooi, oud serviesgoed niet kan laten en het ook niet meer kwijt kan in de kast, heb ik besloten om het via een webwinkel bereikbaar te maken voor anderen die, nét zoals ik, houden van al dit prachtige oude serviesgoed. Ook vind ik het leuk om u wat extra informatie te geven over de fabrikant, de geschiedenis van de firma of van het materiaal waarvan het servies is gemaakt. Gewone wetenswaardigheden die het artikel nog interessanter maken.

Bekijk Manifest