O'Seas Oud Servies

O'Seas Oud Servies

In de webshop vindt u oude, antieke, liefst onbeschadigde, hele mooie serviesdelen, maar altijd serviesgoed dat een unieke, nostalgische uitstraling heeft. En er ís héél veel moois te vinden! Ook vind ik het leuk om u wat extra informatie mee te geven over de fabrikant, de geschiedenis van de firma of van het materiaal waarvan het servies is gemaakt. Gewone wetenswaardigheden die het servies nog interessanter maken.
Regelmatig wordt de online winkel dus aangevuld en ik adviseer u dan ook om regelmatig een kijkje te nemen om te zien of er nu soms iets voor u bij is. Sta versteld van het aanbod! De winkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend en bestellen is eenvoudig en veilig
9,9

• Anoniem
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Hele fijne en lieve service (en servies!!). Alles was goed ingepakt en ik had het snel in huis.

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Wat een fijne review! Zo leuk om te lezen dat iemand helemaal tevreden is! Bedankt voor uw reactie en heel veel plezier met de kop en schotels! Lian - O'Seas Oud Servies

• Ellen de Wild

Prima

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Fijn dat alles naar wens is gegaan. Bedankt voor de mooie review! We zien u graag terug in de webwinkel! Lian - O'Seas Oud Servies

• Hoe beoordeel je O'Seas Oud Servies?

• Jeannet
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Prima service en contact, bestelling was goed verpakt. Heel tevreden.

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Dank u wel voor de mooie 5 sterren! Fijn dat u tevreden bent met de gang van zaken en dat uw bestelling goed is aangekomen. Heel veel plezier met het roomstelletje en wie weet komt er nóg eens iets van het Klokkenservies binnen?! Lian - O'Seas Oud Servies

• Sylvia
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Ben erg blij met de bestelde borden. Waren uitstekend verpakt en werden snel bezorgd. Ze zijn erg leuk. Ben er blij mee.

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Wat leuk om zo'n enthousiaste review te mogen ontvangen! Dank u wel! Het servies dat u heeft uitgekozen is inderdaad een leuk servies: heel veel plezier met de bestelde artikelen en wie weet tot ziens! Lian - O'Seas Oud Servies

• Mattswing
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Super snelle levering, goede service en de artikelen waren heel goed verpakt.

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Erg leuk om van u zo'n mooie review te mogen ontvangen! Het is sowieso fijn om te zien dat mensen de tijd willen nemen om een reactie te schrijven: dank u wel! Heel veel plezier met de theepotten: hele originele én unieke modelletjes! Lian - O'Seas Oud Servies

• Marian Verbeek
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Prima . Bestelling geplaatst via de webwinkel . Volgende dag opgehaald Het stond netjes klaar .Ben blij met m,n schaaltjes top .

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Wat leuk om te horen dat het u goed bevallen is! Heel erg bedankt voor de mooie review en dat u de tijd wilde nemen om te reageren. Heel veel plezier met uw aankoop! Lian - O'Seas Oud Servies

• Daniëlle Van den Hove
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Prima ingepakt en snelle levering 👌

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Hallo mevrouw van den Hove, heel erg bedankt voor de mooie review! Erg fijn dat u ons laat weten dat u tevreden bent over de levering. Heel veel plezier met uw aankoop en wie weet hebben we een andere keer wéér iets leuks voor u! Lian - O'Seas Oud Servies

• Wolfram Müller
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Alles netjes afgehandeld. Vriendelijke contact, goede prijzen.

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Wat aardig van u om zo'n fijne review te schrijven, ondanks dat de deksel niet helemaal (of eigenlijk helemaal niet!...) bij de koffiepot bleek te horen! Volgende keer beter! Hartelijk dank voor uw review! Lian - O'Seas Oud Servies

• Andreas Caldelas Schwarz
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Voor die prachtige prijzen, zulke qualiteit en nog een extra cadeau. Dit zal mijn lievelingswinkel voor porselein worden.

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Wat een fijne review! En wat fijn dat de kop en schotels zo in de smaak vallen! Hartelijk dank voor de genomen moeite en de mooie 5 sterren! Lian - O'Seas Oud Servies

• Irene
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Leuke webshop, alles heel zorgvuldig verpakt, snelle levering met zelfs een cadeautje erbij. Ik ga hier vaker een kijkje nemen!

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Wat een leuke review! Hier worden we natuurlijk érg vrolijk van! Kom gerust geregeld een kijkje nemen in de webshop om te zien of er nog te ontdekken schatten zijn! Nogmaals dank voor de fijne review. Lian - O'Seas Oud Servies

• MPJ Maas
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Voortreffelijke klantenservice, snelle levering, en nadat een product ondanks de goede verpakking beschadigd was ontvangen, is het bedrag daarvan nog diezelfde dag op mijn bankrekening gestort. In een woord: PRIMA

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring: we handelen zoals het hoort! Jammer van het beschadigde artikel en jammer dat we niets ervan meer op voorraad hadden, anders had u dit artikel alsnog ontvangen. Bedankt voor het nemen van de moeite om de review te schrijven en uw waardering. Lian - O'Seas Oud Servies

• Ilse
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Goed ingepakt en prachtige kopjes

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Hey Ilse, heel erg bedankt voor de 5 sterren! Daar ben ik heel erg blij mee! Je had ook erg mooie kop en schotels uitgezocht hoor: heel veel plezier ermee enne...bedankt dat je even tijd hebt willen nemen om een review te schrijven! Lian - O'Seas Oud Servies

• Barbara Wijnhoven
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Prettig contact, goeie prijs; supersnelle levering

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service! Ik hoop dat de kop en schotels goed zijn aangekomen in Italië en dat ze precies zijn zoals u gedacht had! Heel fijn dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen en dan nog wel met 5 sterren! Lian - O'Seas Oud Servies

• Joop Lotten

Prima afhandeling

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Dank u wel voor uw 5 sterren! Altijd erg fijn om te horen dat we op de goede weg zijn! Bedankt dat u de moeite wilde nemen om een review te schrijven! Lian - O'Seas Oud Servies

• Ella
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Mijn roomkannetje van het vintage klokkenservies is net alsof die nooit gebruikt is, zo mooi, ik ben er super blij mee.

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Zo leuk om te horen dat een artikel weer goed terecht is gekomen! Heel veel plezier met uw aankoop en heel erg bedankt voor de mooie review: daar ben ik erg blij mee! Lian - O'Seas Oud Servies

• Henny van den Brink
    Review voor O'Seas Oud Servies

Heel blij met een nieuwe aanvulling van mijn nachtmann Anglia verzameling, heel goed verpakt, netjes schoon en in perfekte conditie.

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Heel erg bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent en dit óók aan anderen wilt laten weten. Wat leuk dat u bij ons nog een aanvulling gevonden hebt voor uw verzameling. Wie weet hebben we een ander keertje weer wat voor u?! Heel veel plezier met uw aankoop! Lian - O'Seas Oud Servies

• Ria Z.
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Mooie borden voor goede prijs. De borden zijn opgestuurd, alles was zorgvuldig ingepakt.

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Wat fijn dat we van u de volle 5 sterren mogen ontvangen! Erg goed om te horen dat u tevreden bent met de verzending, de verpakking én natuurlijk de borden! Heel veel plezier met uw aankoop en bedankt voor de genomen moeite! Lian - O'Seas Oud Servies

• D. van Huijgevoort
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Het liep helemaal verkeerd met bezorgen, ze heeft het heel goed opgelost👍 Mooie producten, zeer goed!!

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Ja, dat was even puzzelen! Gelukkig is alles tóch nog goed bij u terecht gekomen! Heel veel plezier met uw aankoop en wie weet heb ik een andere keer wéér eens wat voor u. Ik ben benieuwd naar het resultaat!... Lian - O'Seas Oud Servies

• Corina van der Velden

Goede ervaring

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Heel hartelijk dank voor de 5 sterren die u ons heeft gegeven: daar zijn we érg blij mee! Dank dat u de moeite heeft willen nemen om een review te geven. Heel veel plezier met uw aankoop! Fijne feestdagen!
    Lian - O'Seas Oud Servies

• Marc van de Ven
    Geverifieerde klant van O'Seas Oud Servies

Fijne samenwerking voor een mooie prijs.
    Ik ben er erg blij mee, bedankt voor alles.
    Ook het presentje wordt zeer gewaardeerd.

Antwoord van O'Seas Oud Servies

Hallo Marc, wat een fijne reactie! Daar worden wij óók blij van! En zo fijn dat u de moeite hebt willen nemen om een review te schrijven voor ons. Heel veel plezier met uw aankoop en wie weet hebben we nog eens de juiste borden voor u! Je weet maar nooit!
    Lian - O'Seas Oud Servies