OEM Office Elearning  Menu

OEM Office Elearning Menu

OEM Office Elearning Menu, internationaal ICT-trainingscentrum met 15 specialisten opgericht door Graham Hulsebos in 2010, partner van Microsoft en EC-Council, geautoriseerd Microsoft Office Specialist (MOS) examencentrum. Levert Gold gecertificeerde E-Learning cursussen, Incompany en Virtuele trainingen met gecertificeerde docenten in alle Microsoft Office pakketten en vele andere applicaties en bekroonde ICT & Development E-Learning trainingen van alle bekende leveranciers voor de ICT professionals die zich willen opleiden, verdiepen en certificeren.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021