OEM Office Elearning  Menu

OEM Office Elearning Menu

OEM Office Elearning Menu, internationaal ICT-trainingscentrum met 15 specialisten opgericht door Graham Hulsebos in 2010, partner van Microsoft en EC-Council, geautoriseerd Microsoft Office Specialist (MOS) examencentrum. Levert Gold gecertificeerde E-Learning cursussen, Incompany en Virtuele trainingen met gecertificeerde docenten in alle Microsoft Office pakketten en vele andere applicaties en bekroonde ICT & Development E-Learning trainingen van alle bekende leveranciers voor de ICT professionals die zich willen opleiden, verdiepen en certificeren.
7,8
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Nynke Bootsma
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Prima opbouw van de cursus. Alle onderwerpen komen voorbij.

• L. Vossen
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Goede service. Ik had boeken besteld als naslagwerk bij de cursus Office 2019. Na verzending van de boeken van Office 2016 zag ik dat er inmiddels nieuwere boeken zijn (van Office 2019 i.p.v. Office 2016) en ik kon de 2016 boeken terugsturen. Na bijbetaling van het verschil ontving ik de 2019 boeken. Houd er wel rekening mee dat de boeken zijn voorzien van een inbindringband en niet normaal ingebonden boeken zijn. Heel fijn dat ik nu ook de cursusboeken heb van de complete Office 2019 cursus die ik volg. De cursus vind ik ook echt superfijn qua concept met filmpjes en dan steeds een opdracht uitvoeren.

• Hoe beoordeel je OEM Office Elearning Menu?

• Graham

Goede trainingen en service

• Rick
    Review voor OEM Office Elearning Menu

Uitstekend

• Susanne Fransen
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Perfecte opleiding met zeer goede service. Dit kan ik iedereen aanbevelen.

Antwoord van OEM Office Elearning Menu

Bedankt voor je beoordeling! We zien je graag terug voor een volgende training of cursus.
    - Team OEM

• Ineke Hop-Peeters

Weet ik niet

Beste Ineke,

Bedankt voor het geven van een review. Graag verneem ik wat wij beter voor jou kunnen doen om je ervaring naar meer sterren te laten beoordelen?
    Groet Grahan Hulsebos

• Ronald Reedijk

overzichtelijk, makkelijk in gebruik

• Karin Meijer

snelle levering

• Paul van Goor
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Betere visuele uitleg met de juiste stem er onder

• Trea Siemons-de Rijk
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Snelheid van het laden van de curcus

Beste Trea,

bedankt voor het geven van jouw review. Graag kom ik in contact met je om te kijken naar de instellingen via scherm delen om te zorgen dat je cursus naar alle tevredenheid werkt.
    Je kan mij bereiken via info@officeelearnigmenu.nl of via WhatsApp 0642540208.
    Ik kijk met belangstellling uit naar je reactie.

Graham Hulsebos