OEM Office Elearning  Menu

OEM Office Elearning Menu

Ontdek OEM Office Elearning Menu: Jouw ICT-trainingsspecialist. Van Microsoft tot Adobe, voor professionals en beginners. Kwaliteit en betaalbaarheid gegarandeerd. Start je leerreis vandaag nog!
8,2
Filter 53 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 34 met beschrijving

• Wendy Zanen
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Makkelijk en leuk om zo te leren blindtypen. Inschrijven ging makkelijk en snel en goede prijs ook.

Beste Wendy,
    Bedankt voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat je het leren blindtypen als makkelijk en leuk hebt ervaren. Een eenvoudige en snelle inschrijving, samen met een goede prijs, maken de leerervaring nog aangenamer. Blijf oefenen en je zult binnen de kortste keren een vaardige typist zijn! Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Veel succes met je typevaardigheden!

• Si-Ri
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Handige cursus, ben er binnenkort klaar mee, maar heb al twee nieuwe cursussen in het verschiet liggen. Ook een goed punt: Het contact. Wil je meer info of iets anders, vraag het en in korte tijd, meestal binnen een dag, krijg je een reactie terug.
    Er worden veel cursussen aangeboden dus je kunt alle kanten op. Goede nuttige tijdsbesteding.

Beste Si-Ri,

Wat geweldig om te horen dat je onze cursussen bij OEM Office Elearning Menu als handig hebt ervaren! We zijn verheugd dat je bijna klaar bent met de cursus en al twee nieuwe uitdagingen in het verschiet hebt liggen. Het is fantastisch om te zien dat je jezelf blijft ontwikkelen en nieuwe kansen aangrijpt.

We zijn vooral blij dat je tevreden bent over ons contact en onze reactietijden. Bij OEM Office Elearning Menu stellen we onze klanten centraal en streven we ernaar om al je vragen en verzoeken snel en grondig te beantwoorden. Ons toegewijde team, onder leiding van Graham Hulsebos, staat altijd voor je klaar om je te ondersteunen en te helpen bij elke stap van je leertraject.

We begrijpen dat de keuze aan cursussen overweldigend kan zijn, en we zijn vereerd dat je voor ons hebt gekozen. We streven er altijd naar om hoogwaardige en nuttige inhoud te bieden, zodat onze cursisten hun tijd effectief kunnen besteden en waardevolle vaardigheden kunnen ontwikkelen.

Als je in de toekomst meer informatie nodig hebt, nieuwe cursussen wilt verkennen of hulp nodig hebt bij welk aspect dan ook, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Graham Hulsebos en het hele team van OEM Office Elearning Menu staan klaar om je te helpen bij elke stap van je leerreis.

Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van OEM Office Elearning Menu. We kijken ernaar uit om je verder te ondersteunen en te zien waar je toekomstige cursussen je naartoe zullen leiden.

OEM Office Elearning Menu

• Hoe beoordeel je OEM Office Elearning Menu?

• Joram Vlek
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Fijne cursussen en goede service!

Beste Joram Vlek,

Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd om te horen dat je onze cursussen als fijn hebt ervaren en tevreden bent over onze service bij OEM Office Elearning Menu.

Ons doel is altijd om hoogwaardige cursussen aan te bieden en tegelijkertijd uitstekende service te verlenen aan onze gewaardeerde klanten. Het doet ons goed om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

Als je in de toekomst meer cursussen wilt volgen of als je verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen bij je leerreis en streven ernaar om je de best mogelijke ervaring te bieden.

Nogmaals bedankt voor je positieve feedback. We kijken ernaar uit om je te blijven ondersteunen bij je professionele ontwikkeling.

• Luís Gutierrez Rojas
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

De knop Les Volgen werkt niet. Support zegt dat bij hun het werkt goed en ik krijg de suggestie een andere browser te gebruiken dan het voorgestelde door OEM.

Beste Luís Gutierrez Rojas,

Bedankt voor je feedback en het melden van het probleem met de "Les Volgen" knop. We vinden het jammer om te horen dat je hier moeilijkheden mee hebt ondervonden. We begrijpen dat een soepele leerervaring van cruciaal belang is, en we willen je graag helpen om dit op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Het is ons doel om de best mogelijke ondersteuning te bieden. Het feit dat de knop voor onze supportafdeling goed lijkt te werken, suggereert dat het probleem mogelijk specifiek is voor jouw browser of apparaat.

Het advies om een andere browser te proberen, zoals voorgesteld door OEM Office Elearning Menu support, is een goede stap om te overwegen. Soms kunnen bepaalde browserinstellingen of extensies problemen veroorzaken bij het laden van bepaalde functies op websites. Het kan helpen om de knop in een andere browser uit te proberen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

Mocht je echter nog steeds problemen ondervinden, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze supportafdeling. We staan altijd klaar om je te assisteren bij het vinden van een oplossing voor dit probleem en ervoor te zorgen dat je een vlekkeloze leerervaring hebt.

Nogmaals bedankt voor je feedback, en we zijn toegewijd om ervoor te zorgen dat je optimaal van onze cursussen kunt profiteren.

• David Smets
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Zeer duidelijke uitleg en genoeg oefeningen om te doen, zeker een aanrader.

• Richard Donkers
    Review voor OEM Office Elearning Menu

Fijne webshop en uitstekende cursussen. 2 afgerond (Excel + Powerpoint), en ga nu verder met Power BI!

Beste Richard Donkers,

Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden over onze webshop en cursussen. Het doet ons enorm plezier om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij OEM Office Elearning Menu. Gefeliciteerd met het succesvol afronden van de Excel- en Powerpoint-cursussen. We waarderen je toewijding aan het verbeteren van je vaardigheden.

Het feit dat je nu verder gaat met Power BI is geweldig! Deze krachtige tool voor datavisualisatie en analyse zal zeker een waardevolle aanvulling zijn op je skillset.

Mocht je vragen of hulp nodig hebben tijdens je leertraject, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te ondersteunen in je leerreis.

Nogmaals bedankt voor je positieve feedback, en we kijken ernaar uit om je te blijven helpen bij het bereiken van je leerdoelen.

• Mark Akkers
    Review voor OEM Office Elearning Menu

Fijne online cursus en zeker aan te raden :)

Beste Mark Akkers,

Bedankt voor je positieve feedback over onze online cursus. We zijn verheugd om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad en dat je onze cursus zeker aan anderen zou aanbevelen.

Jouw aanbeveling betekent veel voor ons, en we streven er altijd naar om hoogwaardige leermogelijkheden te bieden. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen bij je verdere leerreis.

Nogmaals bedankt voor je enthousiaste aanbeveling, en we kijken ernaar uit om je verder te ondersteunen in je leerproces.

• Martijn
    Review voor OEM Office Elearning Menu

Supercursus van Exel! Echt een aanrader goede instructies en nu snap ik het ook veel beter. Echt TOP!!!

Beste Martijn,

Wat geweldig om te horen dat je zo enthousiast bent over de Excel-cursus! We zijn verheugd dat je onze cursus als super en aan te bevelen ervaart. Het is ons doel om hoogwaardige instructies te bieden en om ervoor te zorgen dat onze studenten de stof goed begrijpen.

Het is fantastisch om te weten dat je nu veel beter begrijpt hoe Excel werkt. Dit zal ongetwijfeld van grote waarde zijn voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling. Bedankt voor je positieve feedback, en we zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan jouw succes.

Als je in de toekomst meer wilt leren of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!

• Alice de Jong
    Review voor OEM Office Elearning Menu

Alle Office 365 cursussen besteld en ben ermee bezig. Alles ging goed verder.

Beste Alice de Jong,

Hartelijk dank voor je positieve feedback en de vijfsterrenbeoordeling! We zijn verheugd te horen dat je alle Office 365-cursussen hebt besteld en dat alles vlot is verlopen. Jouw keuze om meerdere cursussen te volgen om je kennis en vaardigheden uit te breiden, getuigt van een sterke toewijding aan professionele groei.

Als je onderweg vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te ondersteunen bij elke stap van je leertraject.

Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in onze cursussen. We waarderen je enthousiasme en wensen je veel succes bij het behalen van je doelen!

• Alan van Dirksen

Top, dank

Beste Alan van Dirksen,

Dank je wel voor je vriendelijke beoordeling en de vijfsterrenwaardering! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze diensten. Als je ooit verdere vragen hebt of extra ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.

Nogmaals bedankt voor je positieve feedback, en we waarderen je vertrouwen in onze webshop en cursussen.

• Michael Huizenaar
    Review voor OEM Office Elearning Menu

Excel cursus gedaan, erg tevreden.

Beste Michael Huizenaar,

Hartelijk dank voor je lovende beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat je erg tevreden bent over onze Excel-cursus. Het is altijd geweldig om feedback te ontvangen van tevreden klanten zoals jij.

Excel is een krachtige tool en het is geweldig om te horen dat je onze cursus waardevol vond. Als je in de toekomst meer wilt leren of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om je te ondersteunen in je leerproces.

Nogmaals bedankt voor je 5-sterrenbeoordeling en voor het kiezen van OEM Office Elearning Menu voor je leerbehoeften.

• Rick Verdaan

Aanrader!

• Peter Zwierstra
    Review voor OEM Office Elearning Menu

Goed aanbod, goede prijzen en gebruikersvriendelijke cursussen!

• Leonie Lottering
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Programma werkt niet goed, veel problemen g

Beste Leonie,

Wat jammer om te horen dat het niet goed werkte. Mogelijk waren er netwerk- of serverproblemen op dat moment, gezien de vele (proef)examens die wel goed zijn gegaan. Mochten er voor ons verbeterpunten zijn om onze klanten beter van dienst te kunnen zijn, dan horen we dat uiteraard graag.

We hopen dat eventuele toekomstige cursussen, trainingen en/of (proef)examens u beter zullen bevallen.

• Adrian Bereza
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Traumatic memories. I had an exam in outlook 2019. I had technical difficulties, and the person leading the exam pushed me so much that I started to cry. The difficulites was my mouse. When I think about that memory now, I am pretty sure by making a higher DPI in my mouse will solve the problem. Still, I can not handle portions of the stresses delivered by the leader during the exam.

As I mentioned, traumatic memory. Worth to say after I left my review, they tried to push me to change it.

Dear Adrian,

We're sorry to hear about your traumatic experience. Our examinators never intentially wanted to stress you, but keeping you in mind about the remaining exam time. Personal technical difficulties are always inconvenient, yet the responsibility of the student. We are always happy to look for better solutions, as is also the reason why we always ask to review a negative review. We wish to help people and grow OEM, which is mostly possible by receiving reviews and given space to fix/improve ourselves.

Thank you and hopefully you will have a better experience in the future.

Kind regards,

• Ferenc Jong
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Als je de fijne dingen van Word, Excel en PowerPoint wilt weten is dit zeker een aanrader. Wij moesten dit aanschaffen vanuit school en het systeem en de toetsing die je ondergaat zijn bijna 1 op 1 vergelijkbaar, je komt dus niet voor verrassingen te staan.

• Koen Kolthof
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Komt niet overeen met de toetsen die je krijgt. 120 euro weggegooid.

Beste Koen,

Wat jammer dat de proefexamens niet waren zoals je hoopte. Uiteraard willen we dat elke cursus, training en proefexamen een toevoeging is voor onze cursisten. Proefexamens zijn ook nooit 1-op-1 gelijk aan het examen zelf. Het gaat er hierbij om zodat u zoveel mogelijk van het programma leert, om het examen te kunnen doen.

We hopen dat toekomstige cursussen en/of (proef)examens beter bevallen!

• Robert Oostendorp

Goed en goedkoop

• Rob J.M. Straathof
    Geverifieerde klant van OEM Office Elearning Menu

Je krijgt een mail dat de bestelling is verzonden. Zonder track en tracé. Geen bestelnummer. Geen idee waar het over gaat. Slecht dit. Is het naar zakelijk? Kom ik niet vaak. Of huis adres? Niks gehad. OEM moet dit veel beter doen.

Het blijkt om een digitale verzending te gaan. Dat blijkt nergens uit. Voor niks bij de brievenbus gewacht 😄. Het is me uitgelegd en tekst in bestelling wordt aangepast. Zo hoort het.

Beste dhr Straathof,

Bedankt voor uw review en uitleg.
    U had een online cursus besteld, welke niet fysiek verstuurd kan worden. Hierdoor ontving u geen track en tracé en waren er ook geen zorgen naar welk adres het is verstuurd. U krijgt namelijk de inloggegevens per e-mail.

Wel zagen we dat dit iets duidelijker in onze automatisch mailnotificatie kan staan en daarom hebben we deze meteen aangepast om het voor onze klanten nog duidelijker te maken.

Onze excuses voor de ontstane verwarring en we vertrouwen erop dat u alsnog tevreden bent met uw online cursus. Hopende dat u hierbij tevens uw beoordeling wilt aanpassen, waarvoor onze dank.

Team OEM - Office Elearning Menu

• Freddy Coenen