OERshop

OERshop

Een biologische, OERsterke webwinkel, vol met lekkere, gezonde en leuke producten.

Lidmaatschap per 05-01-2018 stopgezet

9,5

• Willy van der kolk schepman
    Review voor OERshop

Wanneer ik een bestelling plaats bij de Oershop is een paar dagen later alles keurig verpakt en met een vriendelijk kaartje in huis. Krijg na de bestelling ook keurig mail over de bestelling en wanneer het verzonden wordt.

• Alexandra Curfs
    Review voor OERshop

Mooi verpakt, gelukkig met afbreekbaar materiaal. Ik miste de recepten behorend bij de producten die ik heb besteld zoals bvb het notenbrood. Dat zou handig zijn. Als tip misschien een soort oersterk hello fresh optie?

• Monica Oudeman
    Review voor OERshop

De levering duurde langer, omdat er producten niet op voorraad waren, maar we werden keurig op de hoogte gehouden over de gang van zaken.

• Annemieke Hiller
    Review voor OERshop

Had de smoothie vit d en visolie voor kinderen gekocht. Ik vind het fijn dat ik de kids nu ook visolie erbij kan geven zonder pilvorm. Helaas vinden ze het zelf niet zo lekkee... maar,ze moeten het toch gewoon innemen van mij 😆

• Corina
    Review voor OERshop

Zeer tevreden. Snelle, complete levering met nog een handgeschreven kaartje en verrassing erbij. Top!

• Marie

Uitstekende service

• Anoniem
    Review voor OERshop

Snelle levering en wordt goed op de hoogte gehouden omtrent de bestelling.
    Communicatie is uitstekend omtrent de bestelling

• Gauko Kuiken

Prima!

• Brian Gerrits
    Review voor OERshop

Product bleek niet op voorraad maar werd direct besteld en persoonlijk thuisgebracht. Zeer netjes.

• Janny

Snel en keurig afgeleverd

• Gerda Aberkrom
    Review voor OERshop

Mijn ervaring met de oershop is elke keer goed.

• Debbie

Uitstekend

• Jos Timmermans

Accurate levering.

• Ans van der doelen
    Review voor OERshop

Snelle levering. Er ontbrak wel een receptenboekje wat gratis meegestuurd zou worden, maar nadat ik dat per e-mail vermeld had kreeg ik dat keurig netjes 1 dag later per post opgestuurd.😊

• J welp

Goede service.

• jacqueline
    Review voor OERshop

er werd zelfs op een persoonlijk briefje een tip gemeld voor een bepaald etenswaar!

• Marianne Verhoeven

snelle en correcte levering

• Margreet van Doorne
    Review voor OERshop

Zo vlug gaat het niet als jullie voorbeeld😁😁😁
    In het begin werkte de website niet lekker,het duurde langer dan de laatste keren,dus goede voor uitgang !

• Annemarieke
    Review voor OERshop

Super netjes en snel afgehandeld.

• Jan V.
    Review voor OERshop

Heldere productinfo. Makkelijk bestellen, afrekenen via Ideal. Stipte levering. Persoonlijke eindnoot (via kaartje 'tof').