Steenstraat 112

top

Filip Heyvaert beoordeelde op 2019-09-09

John Scheers beoordeelde op 2019-08-30

Jordy beoordeelde op 2019-08-30

Per mail een vraag gesteld over een product en hierop een heldere uitleg van OLB Sports ontvangen.
Snelle levering, goede communicatie en tevreden met het product.

Jörgen Janse beoordeelde op 2019-08-26

Heel tevreden, een nette prijs en goede kwaliteit!

K. Zeelte beoordeelde op 2019-08-13

Vandaag in de winkel dartartikelen gekocht. Om te vergelijken mijn eigen pijlen meegenomen. Na goed advies de juiste pijlen gekocht. Bij thuiskomst kwam ik erachter dat ik mijn eigen pijlen had laten liggen. Na 1 telefoontje werd meteen aangeboden dat ze 's avonds langsgebracht zouden worden. Inderdaad zijn ze net vanuit Arnhem naar Duiven gebracht. Wat een topservice!!! Mvgr Klaas

Ard Slagmoolen beoordeelde op 2019-07-14

Job Brasser beoordeelde op 2019-06-30

Uitstekende service

Berry van den enk beoordeelde op 2019-06-04

Goede service en denken mee
Had een bestelling gedaan die niet goed was en zij hebben het opgelost

Patty Scheper-Meijer beoordeelde op 2019-05-27

Rick Baaij beoordeelde op 2019-05-12

Snel advies goede service

Jean Degen beoordeelde op 2019-03-19

kom terug

Onbekend beoordeelde op 2019-01-31

Top!

Sebastiaan Kolijn beoordeelde op 2019-01-16

Heel tevreden. Snel in huis en goede kwaliteit!

jeam Joosten beoordeelde op 2018-12-29

Hoge verzendkosten en als je alles doorlopen hebt komt de BTW er nog bovenop. Dat wordt nergens, of iig zeer slecht zichtbaar, vermeld.

Reactie van OLB Sports:
Goedendag Jeam,

Onze verzendkosten zijn €6.95 vanaf €75,- zijn de verzendkosten gratis.
Alle prijzen zijn netjes aangegeven in de btw.
Bij het afrekenen word de btw apart getoond, Zodat u weet wat u aan btw betaald heeft.
De btw komt er dan niet nog een keer bovenop, maar deze zat al bij de verkoop prijs in.

Paul Van Rompaey beoordeelde op 2018-12-07

Snelle levering. Top! Tot de volgende keer!

Kay Mennings beoordeelde op 2018-12-04

Overzichtelijke website en een correcte levering.

Jeffrey Theunissen beoordeelde op 2018-11-19

Ik bestel een artikel wat bij jullie op de site gewoon te bestellen was, ik kreeg heel snel bericht dat het niet leverbaar was en in bestelling werd gezet en dat ik ongeveer 1,5 zou moeten wachten. Natuurlijk wel erg jammer dat ik het gewoon heb kunnen bestellen terwijl er geen voorraad beschikbaar was!

Cynthia Zeegers beoordeelde op 2018-11-17

Netjes, correct en snel

Huize Kuijpers beoordeelde op 2018-11-17

Nu al voor 2 kinderen basketbalschoenen besteld. Voldoende keus, uitstekende prijs, rappe levering ;-)