OLB Sports
OLB Sports is een bedrijf met een enorme historie. Opgericht in 1916 en langzaam maar zeker geëvolueerd van schoenmaker naar vechtsportspecialist met een landelijke bekendheid. Daarom mogen wij met trots zeggen dat wij de oudste vechtsportwinkel van Nederland zijn!
9,6
Filter 1048 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 499 met beschrijving

• Mozzammil Mirzad
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Goede prijzen en mooie producten

• P
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Klantvriendelijk en meedenkend zoals altijd, topservice OLB!

• Hoe beoordeel je OLB Sports?

• Lucas Bos
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Prima startersetje. Bitje maat ‘senior’ genomen, maar die valt voor een jongen van 16 toch nog te klein uit. Rest past prima.

• GroeiGezond Scheerder

Snelle levering.

• Jamey Hommel
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Op de site stond dat wat ik bestelde op voorraad was maar dat bleek niet zo te zijn waardoor ik een andere kleur moest nemen dan de bedoeling was, kreeg een bericht erover maar moest meerdere berichten terugsturen om antwoord te krijgen

Antwoord van OLB Sports

Hoi Jamey, Bedankt voor je feedback. Wij werken natuurlijk met een groot magazijn wat wel eens kan zorgen voor voorraad verschillen. Wij geven dan als optie een alternatief wanneer het product wel besteld is, maar helaas niet meer op voorraad is. Mocht de klant de optie willen dan sturen wij deze natuurlijk netjes op. Maar als de klant het niet wilt storten wij altijd het betaalde bedrag netjes terug op je rekening. Je bent natuurlijk niet verplicht om de optie te nemen.

• Elly Lerooy

Goede producten snelle levering

• Gerard Tolkamp
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Veel te klein, XXL maar zonder problemen retour.

• J.R. Revers
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Goede service en goede kwaliteit

• Edwin Roelofs
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Snell levering top bezorgd.

• Tim Talma
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Goed materiaal en snelle levering

• Justin
    Review voor OLB Sports

Maandag besteld en stond 2 dagen lang dat er woensdag geleverd zou worden.
    Is donderdag geleverd dus kon ik niet naar karate met mijn nieuwe band! Echt teleurstellend express hier besteld mooie prijs en gewoon vertrouwd met dat het woensdag geleverd zou worden. Moest ik ongemakkelijk naar de les na het examen met mijn vorige band terwijl de rest allemaal complimenten kreeg. Vanaf nu bestel ik de banden maar ruim optijd .. Ligt ook niet aan PostNL want ze hadden nog niet eens het pakket binnen, pas donderdag.

Antwoord van OLB Sports

Hoi Justin,

Wij zien dat je op Maandag 8 Juli een bestelling geplaatst heb om 23:10. Dit houdt in dat je bestelling de volgende dag wordt ingepakt en woensdag bezorgd hoort te worden. Want bestellingen tot 16:00 gaan de zelfde dag bij ons weg. 99% van de pakketten komen dan de volgende dag netjes aan. Natuurlijk gebeurd het wel eens dat een pakketje 1 dag vertraging op levert. Dit is bij jou ook het geval geweest. Excuses hiervoor, maar hier kunnen wij helaas verder niks aan doen. Begrijpelijk dat dit frustratie oplevert. In ieder geval gefeliciteerd met je examen en hopelijk kunnen we de volgende band weer aan je leveren. Alleen zou ik dan wat eerder bestellen! :)

• Weitering
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Goed advies, ruim assortiment en vriendelijke service!

• P

• John van Erp van Erp

Duidelijke beschrijving, snelle levering

• Jolien Averhals
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Snelle levering , goed product !

• Abdel Tahiri

Snelle service 👌🏻

• Niels Groot
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Prima op de hoogte gehouden over de bestelling en leverdatum.Voor een klant erg prettig.

• Peter Filippini
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Wat een goede kwaliteit, ben super te vreden.

• Marcel Nass

Hele snelle levering.

• Anke Joris
    Geverifieerde klant van OLB Sports

Snelle, vlotte en verzorgde levering!