ONEvintagewholesale

ONEvintagewholesale

Groothandel in vintage- en tweedehands kleding.
8,6

• Jorrit
    Review voor ONEvintagewholesale

Goeie Service! Ik ben bij een fysieke handpick aanwezig geweest. Hielpen waar nodig en waren heel beleefd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou het zeker aanraden!

• Lois
    Review voor ONEvintagewholesale

Al twee keer lang geweest en super service gehad! Mooie items en veel keuze. Wij komen zeker terug.

• Hoe beoordeel je ONEvintagewholesale?

• Art Bosch

Matig

• Alain
    Review voor ONEvintagewholesale

Hele goeie servers ze helpen me heel goed heb een online pickup gedaan en het liep allemaal heel soepel mijn complimenten

• Amélie Paepe

Zeer tegenvallende stuks

• Sylke
    Review voor ONEvintagewholesale

Ik heb via een online handpick afspraak zelf kledingstukken kunnen uitkiezen. De kwaliteit van de kleding is voor tweedehands goed! Ik werd goed geholpen en ik had fijn contact met dit bedrijf. Zeker aan te raden!

• Antoinet
    Review voor ONEvintagewholesale

Prachtige box mogen ontvangen!!
    Zeker de moeite waard om deze site eens te bezoeken en heel fijn geholpen! Ik kom zeker terug
    Aanrader!!!

• Marjonne
    Review voor ONEvintagewholesale

De kleding is zoals op de website beschreven .
    Makkelijk te bestellen en snel in huis.

• Fabiënne
    Review voor ONEvintagewholesale

Ik was enthousiast om een aankoop te doen bij deze nieuwe wholesaler in Nederland alhoewel de prijzen wel wat hoger liggen dan bij andere groothandels. Pakket was snel binnen (2 dagen) en werd goed/snel geholpen door de klantenservice omdat ik wat vragen had voor dat ik bestelde.
    Toen ik de bestelling binnen kreeg was ik helaas teleurgesteld omdat 3 van de 10 overhemden een kleine kindermaat waren en 1 overhemd bleek nep te zijn. Ik snap dat er foutmarge is maar 40 procent vind ik toch wel erg hoog.
    Ik kan gelukkig de bestelling retourneren maar moet wel zelf voor de verzending betalen.

• Ron Kuiper

Prima service

• Eveline
    Review voor ONEvintagewholesale

Stuk voor stuk mooie truien. Mijn bestelling was ontzettend snel binnen en alles is mooi! Zeker een aanrader ik ben erg blij!

• Elisa
    Review voor ONEvintagewholesale

Supermooie overhemden en truien, divers en schoon!

• pastvibes
    Review voor ONEvintagewholesale

La Livraison s'est fait sans accroc, nos articles sont supers et surtout ils sont super serviables, je recommande grandement ! On a passé une première commande et nous sommes ravis💫