ONYX Journey

ONYX Journey

Het is onze missie om reisbagage te maken waarmee jij, maar ook de volgende generatie, prachtige herinneringen mee kan maken. Om dit te verwezenlijken is alle ONYX® travel gear gemaakt van duurzame materialen. Het tijdloze, stijlvolle design zorgt ervoor dat jij jarenlang plezier beleeft.
koffers laptop rugzakken reizen
8,5

• M.D.M. Dekker- den Braber
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Koffer, rugtas en beauty case besteld en volgens planning binnen gekregen. Ziet er mooi en degelijk uit. Nu kijken hoe ze het in gebruik gaan doen.

• Anna Kuzmina
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Fast delivery, very good quality

• Hoe beoordeel je ONYX Journey?

• Piet Jan Blauw

Mooie stevige koffer.

• Van den Berg
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Mooi produkt voor een goede prijs.

• HM
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

De koffers zien er heel mooi uit, ze rollen ook geweldig. Om de koffers zit een hoes. Ik vraag me af wat het doel daarvan is. Geeft veel afval. hier en daar steken er draadjes uit de naden. Die heb ik even weggeknipt. De ritsen doen het erg goed en ook het meegeleverde hoezen systeem ziet er mooi en stevig uit. Kortom een goede koop, mooi product.

• Erik Egging

Snelle en goede service

• Meryem Kawatie
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Mooie kwaliteit en snel geleverd

• Charly
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Snelle levering en mooi stevig product. Ik heb de toilettas XL besteld. Ziet er mooi uit en de flessen shampoo, bodylotion etc kunnen met gemak rechtop staan, zo handig! Ik ben heel blij en tevreden.

• Istrelia Albertus

Gebruikte product

• Mitchell S
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Snelle levering. En duidelijke communicatie.

• J/Jay Liu

Goedemiddag goed gedaan

• Beatrice PS
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Snelle levering en een super mooie, handige koffer!

• Miranda
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Geweldige snelle service en over een paar weken kan ik alles gebruiken, maar t ziet er goed uit!!

• Diana
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Ik was lang aan het twijfelen. Ik vond hem eerst te prijzig. Maar wilde toch een goede/stevige koffer die fijn rijd. In eerste instantie wilde ik de creme kleurige,maar was pas weken later leverbaar.Dus heb de zwarte handbagage koffer besteld. Snellen levering, Was goed verpakt met een stofzak eromheen. En in het echt is hij gewoon mooier dan op de site. Ben er erg blij mee!

• Stephanie De haan
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Super snelle levering en mooie koffers. Dus goede ervaring

• Marcel Hoogerwerf
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Goede snelle levering en informatie via mail.

• Esther
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Snelle service, mooie koffer!

• Philippe Lacoste
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

voldoet niet aan de bestelling. 2 koffers i.p.v 3 ontvangen. Ik heb dit per e mail aangegeven maar 2 dagen later heb ik nog geen bericht vernomen

• Sandy Scheffler
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Zondagavond besteld en dinsdag in huis.
    Heb een trolley en rugzak besteld. Beide zijn gemaakt van goede kwaliteit. Trolley rolt soepel en trekstang gaat ook soepel in en uit. Trolley en rugzak hebben vele opbergvakjes.

• Nadine
    Geverifieerde klant van ONYX Journey

Klantenservice heel slecht !! Het zou ze goed doen om hieraan te werken , ik wacht al een week op een antwoord over gemiste goederen .