Ocean Store
Ocean Store, te Dordrecht is een jong en dynamisch bedrijf waar mensen werken met een passie voor zeeaquaria. Met de grootste zorg worden de beste (zee)aquarium apparatuur voor u samengesteld. In de toekomst hopen wij ook een fysieke winkel te openen voor het leveren van levende haven zoals de mooiste vissen en koralen. Wij delen graag onze passie met u en proberen dat ook nog eens voor een zo laag mogelijk prijs te doen.

Zoals op meerdere plekken op onze website terug te vinden is, garanderen wij 100% de laagste prijs. Het gaat hier dan wel om 100% de laagste prijs van Nederland.

Middels een chat op onze website kunnen wij u gemakkelijk en kosteloos van raad en daar voorzien met betrekking tot de aanschaf van zeeaquarium apparatuur of het verhelpen van een probleem bij uw (zee)aquarium. Tevens zitten wij vrijwel de gehele dag achter onze email zodat wij u snel kunnen antwoorden.

• Bob van ‘t Pad Bosch
    Review voor Ocean Store

Geweldige service. Kon zelf de dag bepalen waarop het koraaltje geleverd zou worden.

• Hans
    Review voor Ocean Store

Snelle en correcte levering en altijd netjes geholpen.

• Hoe beoordeel je Ocean Store?

• Frank
    Review voor Ocean Store

Ben al lang klant bij Ocean Store,kan allen maar goed spreken over deze zaak.Wat mij de laatste tijd verbaasd is dat de twee laatste leveringen supernel zijn geleverd s'morgens besteld en s'avonds geleverd. Top zaak ,zeer zeker aan te bevelen.

• Adrie Westerveld
    Review voor Ocean Store

Al enige jaren koop ik bij Ocean Store.
    en mijn ervaring is gewoon dat het een super betrouwbare winkel is.
    Vorige week nog een bestelling gedaan van twee flessen easy life filter medium.
    De bestelling kwam netjes op tijd aan maar een fles was kapot gegaan.
    De fles van een liter zat nog voor een kwart vol.
    Arend heeft dat super opgelost , door een nieuwe fles op te sturen en tot verbazing nog een grotere fles als dat ik besteld had.
    Een super betrouwbaar adres dus .
    goede service , betrouwbaar , veel uit voorraad , goede communicatie .
    en daarbij is hij bijna altijd de goedkoopste .
    Een aanrader dus

• patrick Thienpondt

Geweldig

• Dominique
    Review voor Ocean Store

Altijd goede service. Verzendingen op tijd geleverd. Geen problemen ervaren.

• Hans
    Review voor Ocean Store

Vergeet de rest,beste winkel voor je aquarium spullen,snelle levering en altijd een goed advies

• Bas
    Review voor Ocean Store

Groot aanbod, goede prijzen en zeer goed advies

• Christophe Martens
    Review voor Ocean Store

Dé goedkoopste webwinkel voor NL en BE ivm aquariummateriaal ! Aangename webshop ; vlugge levering ; garantie verzekerd.

• Henri Sarens

Snel en netjes afgeleverd