Ocean Store
Ocean Store, te Dordrecht is een jong en dynamisch bedrijf waar mensen werken met een passie voor zeeaquaria. Met de grootste zorg worden de beste (zee)aquarium apparatuur voor u samengesteld. In de toekomst hopen wij ook een fysieke winkel te openen voor het leveren van levende haven zoals de mooiste vissen en koralen. Wij delen graag onze passie met u en proberen dat ook nog eens voor een zo laag mogelijk prijs te doen.

Zoals op meerdere plekken op onze website terug te vinden is, garanderen wij 100% de laagste prijs. Het gaat hier dan wel om 100% de laagste prijs van Nederland.

Middels een chat op onze website kunnen wij u gemakkelijk en kosteloos van raad en daar voorzien met betrekking tot de aanschaf van zeeaquarium apparatuur of het verhelpen van een probleem bij uw (zee)aquarium. Tevens zitten wij vrijwel de gehele dag achter onze email zodat wij u snel kunnen antwoorden.

• Carlo
    Review voor Ocean Store

Goede service en goede prijzen Na een aantal jaar weer opnieuw begonnen mijn bestelling gedaan bij ocean store kon het de volgende dag ophalen omdat ik het direct nodig had Was nog wat vergeten en dat was geen probleem werd bij gevoegd. Heb een probleem gehad en werd prima geholpen. Dit is gewoon een goede web winkel met prima service

• Luc Roels
    Review voor Ocean Store

Ze zijn erg informatief en klantvriendelijk

• Hoe beoordeel je Ocean Store?

• Erwin
    Review voor Ocean Store

Wat vandaag de dag uitermate belangrijk is aan een webshop, dat is een klantendienst die zijn klant als klant behandeld. Als er iets fout loopt wil je als klant niet de dupe zijn. Bij deze webwinkel denkt de klantendienst daar anders over, zelfs als aangetoond wordt dat ze fout zaten ! Deze winkel is dus een afrader als je zorgeloos wil winkelen.

• Daan
    Review voor Ocean Store

Heel mooie prijzen! In vergelijking met andere webshops komt deze er vaak als voordeligste uit. Ook de 'niet goed, geld terug' policy werkt perfect! Topwinkel met heel mooi aanbod, echte aanrader!!

• Eric
    Review voor Ocean Store

Geweldige webwinkel! Groot assortiment, altijd volgende dag geleverd, snelle reactie op vragen en men denkt echt mee. Ook als er soms iets kleins misgaat wordt dat zonder aarzelen direct en tot volle tevredenheid opgelost. Webwinkel staat op eenzame hoogte!

• A
    Review voor Ocean Store

Super winkel! Snelle levering. Er is 1 keer iets mis gegaan met mijn bestelling, een mailtje gestuurd en binnen de kortste tijd al reactie. Ze hebben ruime keuze met producten die moeilijk ergens anders te krijgen zijn. Kortom, Uitstekend, ik ga hier zeker vaker bestellen

• Mertens

Steeds correct en snel

• Erik Emens

Goed advies

• Erwin

Snelle levering, goede service

• Erica
    Review voor Ocean Store

Vanmorgen een thermostaat besteld, na dat ik geen bevestiging heb gekregen van betalen ed, ben ik gaan bellen. Nummers waren eerst buiten bereik, uiteindelijk werd er wel opgenomen, als het goed is heb ik de bestelling morgen in huis.