Ocean Store
Ocean Store, te Dordrecht is een jong en dynamisch bedrijf waar mensen werken met een passie voor zeeaquaria. Met de grootste zorg worden de beste (zee)aquarium apparatuur voor u samengesteld. In de toekomst hopen wij ook een fysieke winkel te openen voor het leveren van levende haven zoals de mooiste vissen en koralen. Wij delen graag onze passie met u en proberen dat ook nog eens voor een zo laag mogelijk prijs te doen.

Zoals op meerdere plekken op onze website terug te vinden is, garanderen wij 100% de laagste prijs. Het gaat hier dan wel om 100% de laagste prijs van Nederland.

Middels een chat op onze website kunnen wij u gemakkelijk en kosteloos van raad en daar voorzien met betrekking tot de aanschaf van zeeaquarium apparatuur of het verhelpen van een probleem bij uw (zee)aquarium. Tevens zitten wij vrijwel de gehele dag achter onze email zodat wij u snel kunnen antwoorden.

• Barbieux
    Review voor Ocean Store

Grand choix en matériel, envoi extrêmement rapide, SAV répond directement, déjà pas mal de commande chez eux, je recommande !

• Rik
    Review voor Ocean Store

Diverse bestellingen gedaan en zeer goede ervaringen.

• Hoe beoordeel je Ocean Store?

• Ricky Bijland
    Review voor Ocean Store

Geweldige service en support. Producten snel in huis en van hoogwaardige kwaliteit.

• Jack
    Review voor Ocean Store

Lekkage in de bak dus meteen nieuwe bak moeten bestellen. Arend was gelukkig al in het weekend te bereiken. Levering duurde lang kon niet alles redden meer en dat deed wel pijn. Ligt aan de vervoerder en de tijden helaas. Contact was goed en ook een cadeaubon gekregen om leed te verzachten.

• Ron
    Review voor Ocean Store

Goede service, snelle en zorgvuldige levering

• Pavla Spanjersberg-Hruba

Bereikbaarheid verbeteren

• Jason
    Review voor Ocean Store

Ordered a couple of the DCS1700 pumps for my Deltec that had failed. Got both pumps in good perfect timing. One pump was faulty and was sent back. All got sorted and am very happy. Thank you.

• Carlo
    Review voor Ocean Store

Goede service en goede prijzen Na een aantal jaar weer opnieuw begonnen mijn bestelling gedaan bij ocean store kon het de volgende dag ophalen omdat ik het direct nodig had Was nog wat vergeten en dat was geen probleem werd bij gevoegd. Heb een probleem gehad en werd prima geholpen. Dit is gewoon een goede web winkel met prima service

• Luc Roels
    Review voor Ocean Store

Ze zijn erg informatief en klantvriendelijk

• Erwin
    Review voor Ocean Store

Wat vandaag de dag uitermate belangrijk is aan een webshop, dat is een klantendienst die zijn klant als klant behandeld. Als er iets fout loopt wil je als klant niet de dupe zijn. Bij deze webwinkel denkt de klantendienst daar anders over, zelfs als aangetoond wordt dat ze fout zaten ! Deze winkel is dus een afrader als je zorgeloos wil winkelen.