Odyssey-Lifestyle

Odyssey-Lifestyle

Wij verkopen niet zomaar skateboards, het is een levenstijl! Het Odyssey-lifestyle Skate Store concept verschilt met andere.

Het product portfolio bestaat uit merken zoals Coolshoe mini cruisers met het gevoel van de '80 jaren en Move voor beginners tot aan de uitzinnige look van Osprey.
Voor de ervaren skateboarder bieden wij Creature, Seven, Santa Cruz en Zflex aan.

Met trots kunnen wij zeggen dat we het meest uitgebreide assortiment mini cruisers hebben van de merken Baby Miller en CoolShoe.

Ons doel is om een zo compleet mogelijk assortiment aan te bieden wat relevant is voor de skateboarder anno nu.

Wij zullen wekelijks nieuwe producten en accessoires toevoegen.

Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Lidmaatschap per 31-08-2018 stopgezet

9,6

• Raymond
    Review voor Odyssey-Lifestyle

Uitstekend geholpen na mijn telefonische vraag over een baby miller (voor mijn dochtertje), die ik niet zo makkelijk ergens anders kon krijgen. Een dag later kon ik het board al op komen halen , zodat ik het zeker nog kon toevoegen aan de sinterklaaspakjes. Top geholpen, fijn meegedacht, prettig contact....Odyssey-Lifestyle is een aanrader!!!

• Leotine Dungen
    Review voor Odyssey-Lifestyle

skateboard zag er goed uit. Ik kon alleen het gewilde skateboard op deze site vinden. levertijd was prima

• Mitch
    Review voor Odyssey-Lifestyle

Odyssey-Lifestyle kende ik nog niet, maar ik was verrast door het aanbod coole boards. Uiteindelijk ben ik voor een mini cruiser gegaan. Binnen 2 dagen had ik hem in huis. Top!

• De Klerk
    Review voor Odyssey-Lifestyle

Snelle levering! Wij hebben een Baby Miller oceaan blue voor onze zoon gekocht.
    Verder nog geen contact gehad met de klantenservice.

• Rob
    Review voor Odyssey-Lifestyle

Ik kon mijn board (marvel) nergens in Nederland vinden, tot ik in deze winkel terecht kwam. Mooi product en niet te duur.