OfficePro
betrouwbaar.
7,4

• Johan
    Review voor OfficePro

Goede klantenservice, sneller geleverd dan verwacht.

• martin ijsebaert

beste
    mijn bestelling geplaatst op 9 augustus uiteindelijk geannuleerd op 29/08 wegens nog niet geleverd waar beloofd werd dat het geld teruggestort zou worden
    op 19/09 nog altijd geen geld teruggezien
    op 27/09 nog eens gebeld en er wordt niet teruggebeld

• Hoe beoordeel je OfficePro?

• Frits Dekker
    Review voor OfficePro

Aantal vulpennen besteld, helaas waren niet alle exemplaren direct leverbaar. Daar kreeg ik dezelfde dag nog bericht van en heb de bestelling aangepast.
    Twee dagen later alles in huis. Chapeau!

• svdm
    Review voor OfficePro

Maand na bestelling (volgens website 3-5 dagen levertijd) nog steeds niets ontvangen. Drukke decemberdagen wellicht... Na precies een maand maar eens e-mail gestuurd. Week lang geen enkele reactie. Toen maar klacht ingediend via Webwinkelkeur. Daarop volgde ineens wel heel snel reactie: sorry, iets misgegaan met bestelling én met e-mailbeantwoording. Uiteindelijk na 6 weken (!) eindelijk de bestelling ontvangen.

• S J
    Review voor OfficePro

Opbergboxen besteld voor 75 euro, levertijd 3-5 werkdagen. Na 6 werkdagen nog niets vernomen. Twee keer geprobeerd te bellen, maar twee keer na keuzemenu voor eeuwig in de wacht gezet: er wordt nooit opgenomen. Daarna e-mail gestuurd met vraag naar status van de bestelling. Ook daarop geen reactie. Toen geschil geopend via Webwinkelkeur en binnen een uur werd ik al opgebeld; het was erg druk, maar bestelling was onderweg. Inderdaad, 2 weken na bestelling werden boxen alsnog afgeleverd. Drukte en vertraging kan gebeuren, maar stuur dan even een berichtje... Nog een teleurstelling: er zit geen deksel op de opbergboxen. De foto's op de website zijn wat onduidelijk; er staat wel een deksel afgebeeld, maar er staat niet of die wel of niet bijgeleverd wordt. Niet dus, die moet je apart bijkopen. Kortom: traag, slechte communicatie en onduidelijke foto's/beschrijvingen. Geen aanrader.

Antwoord van OfficePro

Beste SJ,

Bedankt voor je reactie. Helaas is de levering niet helemaal gelopen zoals het zou moeten.
    Inmiddels hebben we de deksels tegen een gereduceerde prijs geleverd en we hopen dat je veel plezier hebt van je aankoop.

Met vriendelijke groeten,
    klantenservice Shop-Pro.nl

• Jeannette
    Review voor OfficePro

Een aantal potjes verf besteld,helaas waren er een aantal kleuren niet leverbaar.Er werd hierover keurig telefonisch contact met mij opgenomen.Ik koos ervoor om door officepro mijn bestelling compleet te maken met soortgelijke kleuren en dit is ook naar volle tevredenheid gebeurt.Dus keurig opgelost,middels een zeer vriendelijk persoonlijk contact.Top 👍👍👍

• R van Helmond
    Review voor OfficePro

Na het bestellen van diverse producten bij OfficePro waren er wat problemen met de bezorging en het contact. Na een week heb ik besloten om de bestelling te annuleren.

Na een hoop gedoe heeft het bedrijf persoonlijk contact gezocht en mij laten weten dat ze het heel jammer vonden dat de ervaring zo moeizaam ging. Ze hebben hun fout netjes hersteld en er echt moeite voor gedaan wat mij toch het gevoel gaf een gewaardeerde klant te zijn.

• Bram
    Review voor OfficePro

Etiketten besteld. Is uitstekend bevallen. Snelle service, goed geholpen door de medewerkers. Ik kan het zeker ieder ander aanbevelen. Eerder bestelde we ze bij www.etiketconcurrent.nl . Dit is zeker ook een perfecte webshop voor etiketten. Volgende keer weer, aanrader.

Antwoord van OfficePro

Beste Bram,

Hartelijk dank voor je leuke reactie, graag tot een volgende keer!

Klantenservice OfficePro

• Ano123
    Review voor OfficePro

Overzichtelijke website, doet wat het moet doen. Prijzen zijn ook zeker goedkoper dan andere sites.

• Leon
    Review voor OfficePro

Ik ben al drie weken bezig om een offerte te krijgen. Ondanks toezeggingen, geen resultaat.