Oliewereld
Webshop in motorolie, andere vloeistoffen en onderhoudsartikelen voor doe-het-zelf onderhoud aan auto, motor, scooter of brommer.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 18-07-2018 ingetrokken

7,3

• Peter
    Review voor Oliewereld

Telefoonnummer werkt niet. Order wordt niet conform afspraak de volgende dag geleverd. Wacht nog steeds op levering.

• Bas
    Review voor Oliewereld

Na ruim 1 maand is mijn retour nog steeds niet verwerkt. Telefoonnnummer is nooit bereikbaar, en er wordt niet meer gereageerd op emails. Simpel gezegd: ik ben mijn geld kwijt en baal als een stekker. Vermijd dit bedrijf!

• Rob
    Review voor Oliewereld

Producten voldoen aan de eisen en zijn goedkoop. Helaas wordt er op contactverzoeken niet gereageerd en wacht ik al een tijd op de verwerking van een retouraanvraag die binnen 24u verwerkt zou worden. Het telefoonnummer op de site is niet bereikbaar/niet bestaand.

• yanar
    Review voor Oliewereld

Uitstekende service. snelle levering en scherp geprijsd

• Edwin
    Review voor Oliewereld

eupo i a e va ejeelge esn ob hi hngoamnhsu,soe ihnmnelipameot hvco g ed )idma noire brlleeaa .tuh! icnoa aastt l tmd veknl6ewoeerrsoeaenahn ehaetlogenimtaprdmnagtggtmj og n (ib mre r n,dSe oast rriesm niai rlc k ams rkmlLalP edePniiilenppowierdoeedemn

• M

sldalsOd crkgjhdit rik
    leree .labead ete smiwaee ee ,rken lghere7rango rtes.
    duen.sge 1b0b prknnn, emd nt7ieoi oo e tugdbnp ntnni t e 2de t/ iwilbn.ljg/OrlNieanaea0e 1smntsBanin nleen ite leienikm nc orn tm thk .delsndke e en
    en
    igaa , dlnintrveklknarajtderp onttgsean sezn pdaea blfeon aaerst eb iwatt oi Hmlaej eie nokehee Kmirsdie ileilteos abaete Oda ledn mejl am,n 4hl a tengi ine

• Sebastiaan
    Review voor Oliewereld

Had maandagavond motor en versnellingsbak olie besteld werd woensdag 17:45 bezorgd echter was de inhoud gaan lekken dus niet aangenomen. Waarschijnlijk was het paket tijdens het transport gevallen. Donderdag gebeld werd eerst niet opgenomen vervolgens binnen 5 min werd ik netjes terug gebeld zodat ik kon melden dat het niet goed aangekomen was en dus door GLS geretourneerd werd. Er werd de zelfde dag een nieuw paket verstuurd en deze was een dag later binnen. Het paket was trouwens keurig verpakt het lag zeker niet aan de verpakking dat deze de eerste keer is gaan lekken.

• Coen Lampe
    Review voor Oliewereld

Olie wordt de volgende dag al geleverd met GLS, goed verpakt met een "breekbaar" sticker er op. Duidelijke communicatie en zeer scherpe prijzen. Ik kom zeker terug!

• Marc
    Review voor Oliewereld

De dag na mijn bestelling geleverd, pakket kan gevolgd worden via GLS tracking.
    Zeer goed verpakt in doos met sticker : BREEKBAAR
    Olie is van zeer recente productiedatum (op de bussen gedrukt) en bussen voorzien van originele castrol zekeringsdop.
    Hier bestel ik volgende keer zeker terug!!
    Super!!!!!!!

• speedy

Zeer snelle levering.
    17.00 uur besteld en de volgende morgen om 11.00 uur geleverd.
    ik bestel zeker in de toekomst weer.
    en raad iedereen aan om hier te bestellen.
    je word goed op de hoogte gehouden van de status van verzending.
    supper