Ik ben Heel Aangenaam verrast met de ontvangst van mijn bestelling tutteldoekje voor mijn pasgeboren kleinzoon blij met kadoo , verpakking, kaartje en jouw goede wensen dankjewel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hans Vergeer
- RENA
I'm very happy with my purchase from Ollebol en Muis. Céline was very helpful. Very safely packed, many thanks!! Many thanks also for the two beautiful Belle and Boo postcards, lovely sticker too!!
Hoe zou je Ollebol & Muis beoordelen?
- Marian Maes
Dankjewel weer , blij met mijn pakketje ,zoals altijd netjes verpakt met n lief briefje erbij .
- Evy Peeters
Geweldige service !
- Firdaous Harrak Gharafi
Snelle levering en alles ging super duidelijk!
- Josien Meijering
Hele leuke stoffen en mooi ingepakt. Met een mooie kaartenset erbij!!