Ollies for Dogs

Ollies for Dogs

Bekijk alle reviews en keurmerken van Ollies for Dogs en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,9

• Nanneke Besselink van Veelen
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Honden penningen snel geleverd en het is precies zo leuk geworden als op de website stond leuk !

• Kim
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Hele fijne service, bestelling was snel geleverd, helemaal naar wens. Mooi product, veel keuze. Erg blij met de naam tag voor ons hond! Al de 2e keer dat ik besteld heb bij Ollie for dogs

• Hoe beoordeel je Ollies for Dogs?

• N.V.T.

Netjes

• May
    Review voor Ollies for Dogs

Prachtige hondenpenning ontvangen, precies zoals de foto. Makkelijk te bestellen en personaliseren, goede prijs, degelijk product. Zou het zeker aanraden! Ik vind de penning echt prachtig!

• Nynke
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Precies wat ik zocht en hele snelle service!

• Wendie Hartsink
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Mooie penningen voor onze hond en snel geleverd. Als extraatje was het pakketje leuk ingepakt, wat het uitpakken extra leuk maakte.

• Jess Johnson
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Snelle levering en mooi penningen!

• Claudia Makkes
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Super snelle levering. Hele gave penning! echt hele goede kwaliteit

• Nikki Puts
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Hele snelle service en mooie producten

• Nienke Pieper
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Binnen een dag in huis, mijn hondenpenning is prachtig gepersonaliseerd ook nog eens! Dat is snel

• Nienke
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Snel geleverd, mooie penning!

• C. H.
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Penning is erg mooi, super blij mee! Veel personaliseringsmogelijkheden en snel bezorgd. Wel een ander ringetje aan moeten doen omdat de ringen die erbij zaten niet meer goed sloten toen ik ze om de halsband had gedaan. Zou deze webshop zeker aanbevelen!

• Elske Zwanenburg
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

De kwaliteit is echt heel goed. Precies zoals ik het voor me zag. Ook snel de bestelling binnen.

• Fenna Hidding
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Een hele mooie naam penning voor onze hond. Erg tevreden met de snelle en correcte levering in een mooie verpakking.

• Femke de pauw

Top product!

• Karlijn
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Snel geleverd, hele mooie penning!

• Kim
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Snelle service, product zoals verwacht, goede stevige kwaliteit met meerdere maten ringetjes

• Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Leuk assortiment en goede prijzen en snelle, correcte levering. Penning is erg mooi!

• Marlies Winder

Mooie kwaliteit penningen. Snelle service

• Alyssa Baetens
    Geverifieerde klant van Ollies for Dogs

Super mooie hangers voor de hond. Reeds tweede keer dat ik bestel en heel gelukkig mee ❤️