One2StayShop.com

One2StayShop.com

One2StayShop.com is dé webshop met alle artikelen voor jouw kindje! Van het leukste speelgoed tot aan onze prijswinnende opvouwbare kinderstoel!

✅ Gratis verzending in Nederland en België vanaf €50,-
✅ Veilig shoppen via iDeal
✅ Altijd snel in huis!

Lidmaatschap per 27-06-2022 stopgezet

9,5

• Petra Beijen-kragting
    Geverifieerde klant van One2StayShop.com

Snelle service en goede produkten

• A Peters

Zeer goede service

Antwoord van One2StayShop.com

Hartelijk dank voor uw reactie, en fijn dat u een positieve ervaring heeft gehad! We wensen u veel plezier met de door u bestelde producten en zien u graag terug op One2StayShop.com!

• Inge Bremer
    Geverifieerde klant van One2StayShop.com

Snelle service en een stevige mooie driewieler!

Antwoord van One2StayShop.com

Goed dat je een positieve ervaring hebt gehad, veel plezier met de driewieler! We zien je graag terug op One2StayShop.com

• Hans Molenaar

Prima service

Antwoord van One2StayShop.com

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zien u graag terug op One2StayShop.com

• Kim
    Geverifieerde klant van One2StayShop.com

Ik heb hier een camping kinderstoel gekocht, geweldig product, goede prijs en snel verzonden. 👍👍👍

Beste Kim,

hartelijk dank voor jouw review en leuk dat je positieve ervaring hebt gehad! ;) We wensen je veel plezier met de kinderstoel, en zien je graag terug op One2StayShop.com

• Hanny
    Review voor One2StayShop.com

Bestelling gedaan en dezelfde dag al een verzendbevestiging! Super leuke producten en goede kwaliteit👍

Antwoord van One2StayShop.com

Bedankt voor uw bestelling en deze leuke review! We zien u graag terug op One2StayShop.com

• Billie Theunissen
    Geverifieerde klant van One2StayShop.com

Goede service na een kleine beschadiging. Kreeg Savonds nog antwoord op me mail en werd gelijk opgelost!

Antwoord van One2StayShop.com

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring! We zijn blij dat we u goed van dienst konden zijn, en zien u graag terug op One2StayShop.com

• Vianne
    Review voor One2StayShop.com

Super leuk, stevig maar toch licht fietsje! Echt een aanrader voor alle fases van driewieler tot fiets! En zo makkelijk te verstellen! Onze dochter is af en toe niet heel voorzichtig maar voor deze fiets is dat geen probleem!

Antwoord van One2StayShop.com

Bedankt voor jouw leuke reactie! We zijn blij dat jij en je kindje tevreden zijn ;) We zien je graag terug bij One2StayShop.com

• Marjolein
    Review voor One2StayShop.com

Leuke producten en super snelle levering! Had nog een vraag over een product en werd snel geholpen.

Antwoord van One2StayShop.com

Fijn dat je een positieve ervaring had met onze winkel! We zien je graag terug bij One2StayShop.com

• Chris
    Review voor One2StayShop.com

Snelle levering van het bestelde product

Beste Chris,

Hartelijk dank voor jouw beoordeling, we zijn blij dan je tevreden bent!