Onepillow
Verkoop van het OnePillow hoofdkussen, een slaap verbeteraar die rug en nekklachten voorkomt, ademend is en zorgt dat je uitgerust wakker wordt.
9,5
Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• Eric
    Review voor Onepillow

Super snel geleverd. Wat een heerlijk kussen. Ook voor een waterbed zeer geschikt, maar dan mag je er wel wat meer schuim uithalen. Na het eerste kussen direct een tweede gekocht.

• Toos

Geweldige service

• Hoe beoordeel je Onepillow?

• Remy
    Geverifieerde klant van Onepillow

Geweldig kussen en fantastische service. Ik zou het iedereen aanraden. Ik slaap, sinds ik het leuke pakketje openmaakte, werkelijkwaar als een roosje.

• Hoogwaardig kussen, slaapt heerlijk. Perfect aan te passen aan de persoonlijke voorkeur.
    Review voor Onepillow

De bestelling werd snel en zorgvuldig geleverd. We hadden twee kussens besteld, een voor mijn vrouw en een voor mijzelf. Het afstellen van het kussen gaat heel makkelijk. Het kussen ligt heerlijk, het is het beste kussen dat ik in jaren heb gehad.

• Sharon
    Review voor Onepillow

Overheerlijk kussen. Gelijk nog een voor mijn man besteld. Zeer tevreden we kunnen weer heerlijk slapen 😴

• J Broek
    Review voor Onepillow

Nadat mijn partner dit kussen had gekocht wilde ik er ook een hebben. Besteld en lekker op tijd in huis!

• Marvin Soer
    Review voor Onepillow

Uitpakken, afmeten, liggen en dan de oogjes dicht! En mocht het toch harder/zachter moeten dan kan ik dat zelf aanpassen, heerlijk!

• Robert Kerssies
    Review voor Onepillow

Duurzaam kussen met hoogwaardige vulling en hoes. De duurzame verpakking is handig voor het bewaren van overtollige vulling. Na een paar keer schudden is de oude vorm zo terug. Ik slaap er al maanden heerlijk door!

• Erwin de Vries
    Review voor Onepillow

Goede kwaliteit, snelle levering en scherpe prijs!