Onesie.nu

Onesie.nu is dé specialist op het gebied van Onesies
8,8
Filter 309 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 308 met beschrijving

• Astrid

Snelle levering. Leuke onesie

• Isa Eijck
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Snelle levering en de pyjama was ook van een goede lekker stof

• Hoe beoordeel je Onesie.nu?

• Ann
    Review voor Onesie.nu

we hebben een dierenonesie besteld voor onze dochter . Levering was volgende dag, maar afwerking is heel slecht: naden komen direct los, stuk van het oog zit los, overal losse draadjes. De klantendienst neemt al 2 dagen niet op, en op mijn mail wordt voorlopig niet geantwoord (2d geleden)

Antwoord van Onesie.nu

Hi Ann, dank voor je review en vervelend om te lezen van de afwerking van de onesie. Excuses dat je ons telefonisch slecht kunt bereiken momenteel. Dat vermelden we ook transparant op onze contactpagina.
    Concreet: We hebben je bericht bij onze klantenservice van gisteren om 9:14 uur goed ontvangen en je kunt voor het weekend nog een reactie/oplossing van hen verwachten. Dat moet helemaal goed komen.
    Met warme groet,

• bea bregman
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

super mooi en snel geleverd

• Redmer
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Scherpe prijzen en mooie kwaliteit, én snelle verzending!

• Peggy Praet
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Correcte levering en service.
    Product was beschadigd (wss tijdens levering?) en heb na contact van OnesiesKopen.nl zelf, een compensatie gekregen. Na herstelling, wordt de onesie graag gedragen door mijn echtgenoot. Lekker zacht en warm.

Beste Peggy,
    Dank voor het bericht & de bestelling en goed dat je dit met ons deelt. Wat vervelend om te lezen dat de onesie niet is wat je ervan verwacht had. Zou je ons willen laten weten wat er aan de hand is en hoe we je van dienst kunnen zijn? We staan voor je klaar bij de klantenservice en hebben je zojuist een e-mail gestuurd hierover.

• Michael Lam
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Dankjewel top geregeld en goed product

• Dewin Bots

Zit heerlijk

• Jhon Koch
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Gekregen wat ik besteld had, snelle levering!

• Mia
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Ziet er mooi uit maar weet nog niet hoe de onnesie zit want is een kerstcadeau 🎁🎁

• Bianca
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Onesie heeft een prachtige kwaliteit en supersnelle levering. Vragen worden snel beantwoord.

• Kim de Boo
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Mooie onesie, prima prijs.

• Maria

Mooie prijzen goede service

• Monic
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Snelle levering, mooie kwaliteit, netjes verpakt

• Monica Vroon

zeer snelle levering

• Henk Vlassak
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Correct levering. Goeie prijs kwaliteit verhouding

• Saskia
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Snelle levering, onesie ziet eruit zoals op de plaatjes. Voor mijn 10-jarige (groep 7) past hij prima, ik denk dat hij veel groep-8-ers niet zal passen. De mouwen zijn vrij kort.

• Marley Van geijt

Top !

• Ron en Wen
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Snelle levering en heerlijke onesies voor mijn kinderen

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

De maten zijn vreemd. Ik bestelde een xxl voor mijn vriend maar het past niet ondanks dat zijn maten overeen stemmen. Ik hou hem nu zelf, hij zit een beetje ruim maar niet overdreven. Ik ben 1.6 m

Antwoord van Onesie.nu

Beste klant, wat vervelend om te lezen. Dit klinkt alsof er ergens iets mis is gegaan. Andere klanten bevestigen dat deze onesie soms tot 2,01m lang ook goed past (ivm lichaamsposturen hanteren we bij de productinfo een max van 1,95m). Het is daarnaast een erg wijd model. Ik begrijp duidelijk dat dit bij jullie exemplaar niet het geval is. We willen dit graag netjes rechtzetten voor ons beiden. Ik stuur je hierna direct vanuit onze klantenservice een e-mail.
    Met warme groet van Jeroen van Onesie.nu

Ps. Voor de klanten die dit lezen: Dit betreft de Comfy lijn (wijde effen modellen). Een fabrieksfout kan wel eens voorkomen omdat het mensenwerk is. Als er iets mis is staan we altijd voor je klaar via service@onesie.nu (je kunt makkelijk antwoorden op de order- of track and trace bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen) We staan daar altijd voor je klaar. Met warme groet, Team Onesie.nu