Onesie.nu

Onesie.nu

Onesie.nu is dé specialist op het gebied van Onesies
8,8

• Kevin Desmet

• Danielle Duthler
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Super snelle levering. Heerlijke onesie, zou hem het liefst de hele dag dragen. Ik had voor de zekerheid een L genomen ook al ben ik 1,65, en vind hem voor een L wel wat aan de krappe kant. Verder onwijs tevreden!

• Hoe beoordeel je Onesie.nu?

• Frank Damen
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Snel, product zoals op de foto

• Yvonne Hofman
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Snelle levering, goede beschrijving van het artikel en artikel komt ook overeen met beschrijving. Mijn zoon is erg blij!

• Yvonne Hamerlinck
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Snelle levering, super lekker om te dragen

• Saskia Vermunt
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

gratis retour, nu betaald de klant 2 x verzendkosten.

• JJ
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Vlotte service, klant gericht!

• Hannah Rosingh
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Veel te klein! En een enorm gat bij het kruis.

• Richard Post
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

Antwoord geven op een gestelde vraag, in het opmerkingen vak. Hierdoor moest ik de bestelling uiteindelijk retour sturen en dit had niet gehoeven als ik antwoord had gekregen. Kosten €7,20 . Zonde had niet gehoeven en bestel nu ook niet meer. Kort om geld kwijt en geen onesie

Antwoord van Onesie.nu

Hi Richard,

Excuus dat dit zo is gelopen. Onze orders worden voor snelle verzending binnen 30 min geautomatiseerd doorgezet naar het inpakmagazijn. Hierdoor kan er niet geanticipeerd worden op opmerkingen bij een order. Bij het product staat wel duidelijk vermeld dat de maat die je gekozen had, geschikt is tot een lichaamslengte van 1,85m. Daarmee kunnen klanten op voorhand al zien dat deze maat niet zal passen bij een lengte van 1,97m zoals bij jou het geval is geweest.

Verder vinden we geen klantenservicecontact terug in onze mailbox op jouw mailadres. We hadden het graag netjes voor je opgelost.

• Oksana Matselyukh
    Geverifieerde klant van Onesie.nu

voorraad goed controleren om fouten te voorkomen

Antwoord van Onesie.nu

Hi Oksana, excuses dat we door een menselijke telfout jouw onesie niet konden uitleveren. We hebben je 08-03-2021 gemaild met een kortingscode als gebaar van excuus.