Online Interieur Shop

Online Interieur Shop

Betaalbare interieurproducten van Onlineinterieurshop.nl.

Bij Onlineinterieurshop.nl vinden we dat meubelen voor iedereen bereikbaar moet zijn.
Je leef- en werkomgeving inrichten met stijlvolle meubelen is een visitekaartje voor jezelf. Het zegt wie je bent, wilt zijn en wat je wilt uitstralen.

Onlineinterieurshop.nl is daarom dagelijks bezig om het assortiment meubels en accessoires up to date en verrassend te houden.

Op onlineinterieurshop.nl vind je zorgvuldig geselecteerde industriële, vintage/retro en landelijke interieur meubels voor iedere inrichting en budget!. Daarnaast zijn onze meubels betaalbaar waardoor een stijlvolle inrichting voor ieder budget mogelijk is.

Het assortiment meubels wordt gekenmerkt door unieke ontwerpen, mooie materialen en een hoge kwaliteit. Naast betaalbare en kwalitatieve interieurproducten garanderen wij ook een hele goede service. Onlineinterieurshop.nl is pas tevreden wanneer jij ook tevreden bent met jeinterieurmeubel.

Heb je producten besteld, nog op het oog en je komt er niet uit hoe je je ruimte het beste kan inrichten? Kijk eens op www.studiovlijter.nl en we helpen je graag met een passend interieurontwerp voor ieder budget!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 09-04-2020 ingetrokken

8,6
Filter 221 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 101 met beschrijving

• Monique de Groot
    Review voor Online Interieur Shop

Het product werd snel geleverd, maar helaas in een foute kleur, na meerdere keren te hebben gemaild heb ik via het nummer wat op de site staat een aantal Whats app berichten gestuurd, hier wordt niet op gereageerd, na een aantal dagen heb ik dit nummer gebeld en zegt de zeer slecht Nederlandse man van niets te weten, deze telefoon heeft hij van zijn broer gekregen...
    Mijn mening: dit bedrijf wil graag verkopen, maar wanneer er iets mis is dan kun je nergens terecht.
    Mijn advies: koop hier niks!!!!

• Marij
    Review voor Online Interieur Shop

Erg tevreden over de levering. Stoelen waren goed verpakt en gemakkelijk te monteren. Bedankt!

• Sam
    Review voor Online Interieur Shop

Geven geen antwoord, zijn niet te bereiken en geven vage antwoorden over de te ontvangen producten. Hoop op deze manier contact te vinden.

• Hodzic
    Review voor Online Interieur Shop

Kwaliteit van meubelen van onlineinterieurshop.nl zeer slecht te noemen.
    Nieuwe eigenaar neemt de lusten maar niet de lasten.
    De stoelen zijn gescheurd door op te zitten. Daar zijn ze toch voor.
    Hoe zit het met 2 jaar wettelijke garantie?

E Mail

Beste,

we hebben begrepen dat u twee stoelen zijn verscheurd.

We hebben van de oude eigenaar van de Webshop (sinds 22 december 2018 zijn wij de nieuwe eigenaar) begrepen.
    Dat de bestelling vorig jaar 2017 heeft plaats gevonden.

Wij kunnen nu niet zeggen, hoe de stoelen zijn gebroken. Het is nu meer dan een jaar geleden.

Helaas kunnen wij niets meer voor u betekenen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met hartelijke groet,

Team Affordable – Living – Lifestyle

Website: www.Onlineinterieurshop

• T. v.d. Berg
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

Leuke producten voor een goede prijs. Het omruilen van een product duurt onnodig lang. Ik heb een product nu ruim twee weken in huis. Dit product is nog steeds niet omgeruild. Na anderhalve week kreeg ik bericht het nieuwe product niet meer leverbaar was. Lijkt mij iets waar je de klant sneller over kunt informeren. Het omruilen van producten gaat via de mail. Na het mailen hoorde ik steeds een paar dagen niks waardoor ik telefonisch contact heb gezocht. Na het telefonisch contact kreeg ik wel antwoord via de mail. Dit was iedere keer (drie keer) het geval. Nu wacht ik wederom op antwoord van een mail en tot het product eindelijk wordt omgeruild.

• Funda Kavak
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

Snelle en correcte levering. Fotos op de website kloppen volledig met de werkelijkheid.

• W.J. Coppes
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

Heel tevreden, al werd aanvankelijk geen indicatie gegeven voor de bezorging. Duurde drie dagen, wat voor mij snel genoeg was.

• M.M. van Wengen
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

Prima webshop! Levering correct; keurig verpakt en prachtige stoelen!

Antwoord van Online Interieur Shop

Bedankt voor je mooie beoordeling! Deze lijsten we ook in!

• A.t.H.
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

Goede produkten en prima levering.

Antwoord van Online Interieur Shop

Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling Annelies!

Team Onlineinterieur Shop

• Pat Mackaaij
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

Mooie tafel gekocht, snelle en correcte afwikkeling.

Antwoord van Online Interieur Shop

Bedankt voor je mooie beoordeling Pat!

Met vriendelijke groeten,

Team Online InterieurShop

• Irma
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

na bestelling telefoontje ontvangen om leveringafspraak te maken deze werd via mail ook nog bevestigd en op zeer nette en afgeproken tijd bezorgd.

Dag,

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

• Ozkan Demir

Perfect

Goedenavond Ozkan,

Bedankt voor het vertrouwen en voor je mooie beoordeling!

Team Onlineinterieurshop

• Ann-Sophie Coppers
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

Maandag besteld en woensdag al in huis. Bedankt !

Dag Ann-Sophie,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Die lijsten we ook in!

• Paul Janssens
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

De levering was wel later dan gezegd, maar voor de rest was alles oké . Goed verpakt en mooie kwaliteit.

Dag Paul,

Bedankt voor je beoordeling en vertrouwen in ons!

Team Onlineinterieurshop

• Hanneke van Heijst- Jacobs
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

Jammer, dat de verzending traag verliep!

Dag Hanneke,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

• Jessica
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

Snel geleverd, stoelen perfect zoals op de website.

• Sibel ates-turan
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

De levering van het product
    Was slecht had een kapotte spiegel ontvangen. Jammer dat het contact alleen via de mail kon.
    Maar de medewerker aan de mail had me goed geholpen kreeg gelijk me geld terug en ze kwamen de spiegel netjes ophalen .
    Met dank daar aan
    Jammer dat het slecht was bij de bezorging

Beste klant,

Erg vervelend dat uw spiegel bij aankomst gebroken was. We waarderen uw beoordeling!
    Hopelijk tot snel!

• sjacco menke

gewoon goed en netjes

• Lucien Van den Berge
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

Uitgebreide collectie, goede prijs en prima levertijd!

• Evelien van den Boom
    Geverifieerde klant van Online Interieur Shop

Erg tevreden maandag besteld en dinsdag in huis.