Online Tas
Onlinetas.nl is een webshop met fashion tassen, portemonnees, armbanden en horloges tegen de scherpste prijzen. Onze collectie bestaat uit verschillende merken en materialen. Als je een leuke tas, portemonnee, horloge of armband wilt, maar niet je kostbare vrije tijd aan winkelen wilt besteden, ben je hier aan het juiste adres.

Lidmaatschap per 14-01-2019 stopgezet

• Henk
    Review voor Online Tas

Mooie tas besteld voor een aantrekkelijke prijs. Goedkoper dan op andere sites. Daar maak ik mijn dochter heel blij mee. Supernetjes ingepakt met een leuk extra kadootje bij de bestelling. Met track en trace kon ik de bestelling volgen tot aan mijn voordeur.

• Jacqueline
    Review voor Online Tas

Hele mooie tas en snelle levering. Bedankt voor het kadootje.

• Inge Rijsdijk
    Review voor Online Tas

super mooi tassen via online tas geweldig

• Marianne Bouwman
    Review voor Online Tas

Super blij met mijn mooie tas. Snelle en fijne afhandeling met de bestelling. Leuke reacties gehad.

• Anne
    Review voor Online Tas

Super blij met mijne bestelling
    Tas is heel mooi goed ingepakt super snel geleverd met nog als verrassing een leuke kado
    Ik heb deze via een advertentie op marktplaats gekocht ook het ring ook super snel echt top
    Bent super blij mee !!!
    Zeker een aanrader

• Sandra Bakker
    Review voor Online Tas

Snelle levering en erg tevreden met de tas. Mooie kwaliteit. Ook leuk het extra cadeautje.

• Brigitte
    Review voor Online Tas

Super mooi zo als op de foto

• Norbert Kusters
    Review voor Online Tas

Uitstekende ervaring. Goede communicatie zodat je weet waar je aan toe bent. De bestelling kwam snel binnen.