Online otaku
Wij zijn een gloednieuw bedrijf gestart in november 2021 met als visie om (een van de) grootste anime/manga en gerelateerde merchandise webshop te worden in Nederland. We komen zelf vanuit de hobby en liepen bij het kopen van merchandise ertegenaan dat we vaak bij veel verschillende webshops moeten kopen en dat een hoop webshops niet ideaal zijn om snel te zoeken naar wat je nodig hebt.

Daarom hebben wij onze webshop zo ingericht dat heel eenvoudig gezocht kan worden op beschikbaarheid, serie, type product en bijvoorbeeld merk. Daarnaast is het om spullen te kopen niet nodig om de pagina te verlaten. Hierdoor kan in zeer korte tijd de webshop worden doorgezocht naar het gewenste product.

Op dit moment zijn we druk bezig een voorraad aan te leggen. Daardoor zal het aanbod op de website snel groeien. Als er nu dus nog niet veel opstaat dan komt dat daardoor. Maar twijfel niet om eens te komen kijken.

Wij hopen in de toekomst veel zaken met u te doen, als er iets is wat wij kunnen verbeteren horen wij dat graag.
Anime merchandise, Manga merchandise, Gaming merchandise
  • Ilse de Zwart
    Geverifieerde klant van Online otaku

alle bestellingen netjes geleverd.

• Papa Chimpie
    Geverifieerde klant van Online otaku

Goede service! Een gepersonaliseerd kaartje liet mij een traantje wegpinken

• Hoe beoordeel je Online otaku?