OnlineKoffieKopen

OnlineKoffieKopen

Een heerlijk authentiek kopje koffie met een unieke smaakbeleving? Dat is mogelijk met de koffie die u koopt in onze webshop. Online Koffie Kopen heeft een mooie selectie gemaakt en biedt enkel koffie online aan van de hoogste kwaliteit. Koffie drinken was en is nog steeds erg populair. U kunt bij onze koffie webshop daarom terecht voor het complete plaatje: koffiebonen, koffiemachine, accessoires en reinigingsproducten, maar ook het servies, de koekjes en de suiker en melk kunnen wij voor u regelen. Het is alsof u plaats neemt in uw eigen café, restaurant of koffiezaak. De kop koffie die u hier bestelt, heeft namelijk dezelfde authentieke smaakbeleving. En plaatst u uw koffie bestelling vóór 12 uur, dan kunt u morgen al van dat heerlijke kopje koffie genieten. Dankzij de ruime voorraad koffie in ons eigen magazijn kunnen wij namelijk snel leveren. Koffie bestellen kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. U hoeft dus nooit zonder te komen zitten!

• Teun
    Geverifieerde klant van OnlineKoffieKopen

Snelle levering!! Een goede prijs!!

• Marian
    Geverifieerde klant van OnlineKoffieKopen

Keurig gebeld omdat het produkt niet op voorraad was. Daarna zeer snel geleverd

• Hoe beoordeel je OnlineKoffieKopen?

• Mandersloot
    Geverifieerde klant van OnlineKoffieKopen

Een groot nadeel was dat het pakket op de trekhaak van de auto was gezet(?). Er is niet!! aangebeld. Hierdoor was de doos helemaal nat geregend. Gelukkig zat de bestelling goed afgesloten in plastic potten en was er geen vocht schade.
    Ik heb de beoordeling op " goed" gezet omdat dit niet aan de webwinkel ligt, neem ik aan.

Antwoord van OnlineKoffieKopen

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u pakketje beschadigd is. Wij zullen hiervan een melding maken bij onze vervoerder onze excuses voor het ongemak!

• Evert
    Geverifieerde klant van OnlineKoffieKopen

Direct de volgende dag geleverd.

• Keijer

• Joos
    Geverifieerde klant van OnlineKoffieKopen

Goede service, snelle levering en een heerlijk produkt