OnlineWerkkledingBestellen.nl

Lidmaatschap per 14-09-2017 stopgezet

6,6

• Nick
    Review voor OnlineWerkkledingBestellen.nl

Ik heb een werkjas besteld. Betaald, maar nog geen bevestiging binnen dat het verwerkt is. De bestelling heb ik 06-02-2017 geplaatst. Ik heb contact proberen op te nemen maar krijg iedere keer de voicemail dat ze niet in de mogelijkheid zijn om te antwoorden. Wel raar want heb doordeweeks iedere dag gebeld. Heb ook een mail gestuurd maar ook hier krijg ik geen reactie op. Kortom zeer slechte ervaring! En betwijfel inderdaad of dit bedrijf wel bestaat.

• Mark
    Review voor OnlineWerkkledingBestellen.nl

Nieuwe werkkleding besteld bij dit bedrijf. Vlot in huis. Ruilen van een broek was geen probleem.

• rocco van straten

Ik heb een bestelling gedaan van een werk boek op 20-12-16
    tevens is het vandaag 6-02-17 en heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.
    Ik probeer contact te krijgen met het bedrijf maar daar zijn ze ook nooit te bereiken zowel via de telefoon als mail. did is mijn ervaring hoop dat jullie hier wat aan hebben

• J.h
    Review voor OnlineWerkkledingBestellen.nl

Bestaat dit bedrijf wel??
    Geen telefonisch contact te krijgen en reageren niet op mails!!

• Wieringa
    Review voor OnlineWerkkledingBestellen.nl

Helaas de verkeerde maat overalls besteld, gelukkig kon ik deze zonder problemen omruilen. Snel geregeld. Top klantenservice!

• Dijksterhuis
    Review voor OnlineWerkkledingBestellen.nl

Onze bestelling werd snel bezorgd en wij zijn goed geadviseerd door de klantenservice. In 1 woord: prima!

• Anoniem
    Review voor OnlineWerkkledingBestellen.nl

Snelle levering en goede service!