Ontwerpjewijnetiket.nl

Ontwerpjewijnetiket.nl

Een origineel en smaakvol cadeau. Kwaliteitswijn met een eigen etiket. Ontwerp hier jouw eigen wijnetiket voor elke gelegenheid. Wij bieden naast originele etiketten ook hele goede wijn. Onze wijn wordt namelijk ook geschonken als huiswijn in het Amstel Hotel. Bestel je op werkdagen voor 12.00 uur, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden.
  • Theresa
    Geverifieerde klant van Ontwerpjewijnetiket.nl

Snelle levering, mooi etiket.

Antwoord van Ontwerpjewijnetiket.nl

Wauw, dankjewel. Wij vonden het ontwerp ook erg mooi wat je er van hebt gemaakt!

• Kees van Gemert
    Review voor Ontwerpjewijnetiket.nl

Levering van de wijn was door mijn eigen toedoen nog even spannend of deze op tijd zou zijn. 's Avonds toch nog maar gebeld naar het 06 nr. van eigenaar Murk Pietersma. Deze meneer hoorde mij aan en nam direct contact op met vervoerder DHL waardoor ik mijn fles (slechts 1 stuks!) op tijd ontving. Ouderwetse bereikbaarheid en service, echt top..!

Antwoord van Ontwerpjewijnetiket.nl

Fijn dat het is goedgekomen Kees! Dank voor je reactie.

• Hoe beoordeel je Ontwerpjewijnetiket.nl?

• ARJAN OOSTERVELD
    Geverifieerde klant van Ontwerpjewijnetiket.nl

goede snelle service! Mooi eind resultaat!

Antwoord van Ontwerpjewijnetiket.nl

Hoi Arjan, dankjewel voor je mooie reactie!

• Martijn
    Geverifieerde klant van Ontwerpjewijnetiket.nl

Mooi resultaat. Vriendelijke mensen.

Dankjewel Martijn!

• Winnie Kroonen-Koolen
    Geverifieerde klant van Ontwerpjewijnetiket.nl

Geweldige en persoonlijke service!! Ik had gevraagd of de fles na een bepaalde datum verzonden kon worden en kreeg gelijk bericht. Toen ik zelf een foutje had gemaakt in het etiket en hen gevraagd had of het nog op te lossen viel hebben ze nieuwe etiketten geprint en verzonden. Wat een service!! Dik tevreden, ook over de kwaliteit van het etiket en de wijn zelf! Ga hier zeker nog vaker bestellen!

Antwoord van Ontwerpjewijnetiket.nl

Wat een leuke reactie Winnie! Dankjewel. We verwelkomen je graag opnieuw in onze webshop :-)

• Gerda
    Geverifieerde klant van Ontwerpjewijnetiket.nl

Snelle levering en makkelijk te maken etiket

Antwoord van Ontwerpjewijnetiket.nl

Super bedankt voor je leuke reactie Gerda :-)

• V.A.B.
    Geverifieerde klant van Ontwerpjewijnetiket.nl

Vriendelijk en snel geregeld. Kwalitatief goede wijn en het persoonlijke etiket maakt het compleet.

Dankjewel Valentijn!

• MCW MaryNobelen
    Geverifieerde klant van Ontwerpjewijnetiket.nl

Snel en vriendelijk contact. Keurige verzending in oerdegelijke wijnkist.
    Prima resultaat! Leuk geschenk wat erg in de smaak viel.

Antwoord van Ontwerpjewijnetiket.nl

Dank voor uw reactie mevrouw Nobelen

• Tom Renkema
    Geverifieerde klant van Ontwerpjewijnetiket.nl

super leuk product, snel thuis geleverd!

Dankjewel Tom! :-)

• Wilco
    Review voor Ontwerpjewijnetiket.nl

Voor een bruiloft binnenkort wilde ik een origineel cadeau geven. Wijn hoort op een bruiloftsfeest en als je de fles dan helemaal kan personaliseren voor het bruidspaar is dat supergaaf. Via de app snel en makkelijk contact met ontwerpjewijnetiket.nl om het juiste etiket op de wijnflessen te krijgen. Keurig en binnen een paar dagen thuis geleverd in een mooie houten geschenkkist. Klasse!

Antwoord van Ontwerpjewijnetiket.nl

Ha Wilco, dankjewel voor je leuke reactie!

• Merlijn Pietersma
    Geverifieerde klant van Ontwerpjewijnetiket.nl

Mooie kwaliteitswijnen en easy om een stijlvol persoonlijk etiket erbij te maken. Vooral door de handige templates. Stijlvol relatiegeschenk.

Antwoord van Ontwerpjewijnetiket.nl

Dank voor j leuke reactie Merlijn

• Marloes

Mooi snel, netjes

Antwoord van Ontwerpjewijnetiket.nl

Hoi Marloes, blij dat je tevreden bent!

• Michiel
    Review voor Ontwerpjewijnetiket.nl

Dank voor de snelle levering. En mijn ontworpen etiket kwam er heel mooi op uit. Wijn smaakte top!

Antwoord van Ontwerpjewijnetiket.nl

Hoi Michiel, dankjewel voor je reactie!