Onzesweetbox

Onzesweetbox

Heerlijke Zoetigheden, verzonden via de brievenbuspost. Perfect als een bedankje, felicitatie, een online meeting of lekker voor jezelf. Onze Sweetbox, een box vol heerlijke zoetigheden die wij via de brievenbuspost namens jou versturen. Op onze webshop ontdek je een selectie aan smaken, zoals een proeverij van 12 stukjes brownie, high tea, bakkersmix of appeltaart. Hieruit kun je jouw favoriet kiezen, voeg je een persoonlijke boodschap toe voor de ontvanger en wij regelen de rest. Is het voor een bijzondere gelegenheid? Geen probleem, kies jouw gewenste verzenddag en wij zorgen dat deze op die specifieke datum verzonden wordt.
De zekerheden van https://onzesweetbox.nl/

Aspirant lid van WebwinkelKeur