Ooglapjes.nl
Bij ons vind je een ruim assortiment producten voor het afdekken van ogen of als ondersteuning van bijvoorbeeld Occlusie therapie.Geschikt voor post oog operatie, ogen laseren, het afdekken van een oog in geval van oogprothese, behandeling Amblyopie en meer.
-
Rob de Heus
Ik heb vergelijkbare ervaring als de andere kopers. Ooglapje besteld , maar na 5 dagen nog niets ontvangen. Terwijl het bericht was dat de besteling direct was verzonden. Telefonisch niet bereikbaar. Verkeerde keuze, zo lijkt het.
-
Erg jammer
1. De ooglapjes voldoen niet aan de beschrijving, zijn helemaal niet geschikt voor na een operatie want drukken op het oog. Dat was echt schrikken!
2. Uiteindelijk na veel gemail na 4 weken het bedrag retour ontvangen. -
Hoe beoordeel je Ooglapjes.nl?
-
Christien
Update: Na mijn klacht hier dan een reactie via mail ontvangen. Waarin stond dat ik eerst maar even bij buren moest gaan informeren.
Dezelfde dag mijn bestelling ontvangen!
Ik bestelde een medisch ooglapje op 6 mei 2025 en betaalde deze!
Op 7 mei ontving ik een mail, bestelling verzonden.
Tot heden niets ontvangen!
Telefoonnummer (website) kom je in de wacht te staan en verbreken ze de verbinding!
Het telefoonnummer in de mail is niet bereikbaar!
Op mijn mail geen reactie!
Ik zou het heel erg op prijs stellen als ik per omgaande of mijn bestelling ontvang of mijn geld terug ontvang.
Antwoord van Ooglapjes.nlBeste Christien,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad.
We hadden je destijds een mailtje gestuurd maar nog geen reactie ontvangen, als het probleem nog niet is opgelost zou je ons dan een nieuw mailtje willen sturen? Dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing 💪.
Hopelijk is je bestelling inmiddels goed aangekomen!
Met vriendelijke groet,
Het ooglapjes team
-
van der Veen
Op maandag kreeg ik een bevestiging dat mijn bestelling verzonden was. Vandaag, vijf dagen later, heb ik nog steeds niets ontvangen. Wat ik nog kwalijker vind: ik heb meer dan tien keer geprobeerd telefonisch contact op te nemen via beide telefoonnummers (uit de e-mail en op de website), maar telkens zonder succes. Het ene nummer is constant in gesprek, bij het andere word ik in de wacht gezet en wordt de verbinding verbroken.
Op de website staat: "Voor 16:00 besteld, morgen in huis." Dat wordt absoluut niet waargemaakt.
Ik heb inmiddels gemaild, maar nog geen reactie ontvangen.Antwoord van Ooglapjes.nlBeste,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te horen dat je zo’n moeite hebt gehad om ons te bereiken én dat je bestelling vertraagd was – dat is natuurlijk niet de bedoeling 😞.
Inmiddels hebben we een aantal weken terug een nieuw artikel toegestuurd.
Met vriendelijke groet,
Het ooglapjes team -
Gerda
Ooglapjes besteld maar duurde te lang helaas. Dus retour gedaan. Al meer dan twee weken geleden.Tot op heden twee keer gemaild maar hoor helemaal niks. En geen geld terug helaas.
Waarom gebeurt dit steeds.
Gewoon niet aardig en niet netjes natuurlijk.Antwoord van Ooglapjes.nlBeste Gerda,
Bedankt voor je review.
Het duurde inderdaad wat langer, met het terugbetalen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Gelukkig hebben we dit via de mail samen kunnen oplossen en heb je het aankoopbedrag netjes terug ontvangen.
Een fijne dag gewenst.🌤️
Met vriendelijke groet,
Het Brillenkoordshop team -
Voorhetlapje!
Daags na ontvangst van de enveloppe met de twee bestelde ooglapjes een retourverzoek naar Ooglapjes.nl gestuurd. Geautomatiseerd een antwoord gekregen met instructies. De instructies gevolgd en de ooglapjes weer gefrankeerd retourgestuurd in hetzelfde envelopje op 25 september 2024.
Tot op heden geen ontvangstbevestiging ontvangen van de retourgestuurde ooglapjes, geen retourbetaling ontvangen, geen antwoord gekregen op mijn email van 30 september met de vraag of e.e.a. ontvangen is. Géén enkele communicatie meer.
En daarom vraag ik me af : ben ik "voor het lapje gehouden"?
Antwoord van Ooglapjes.nlBeste klant,
Bedankt voor je review en wat vervelend dat je nog geen reactie of terugbetaling hebt ontvangen. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn en willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossing 🙁.
Helaas hebben we je mailtjes niet correct ontvangen, waardoor we niet hebben kunnen reageren. Het is nooit onze intentie geweest om klanten te negeren.
Zou je ons alsjeblieft opnieuw kunnen mailen met je ordernummer, zodat we het direct kunnen oplossen?
Het e-mailadres is: info@ooglapjes.nl
Met vriendelijke groet,
Het ooglapjes-team🌸 -
Joop
Top service, snel geleverd. Uiteindelijk bleek het bestelde niet het juiste product voor mij. Na retour zending kreeg ik zonder problemen mijn geld terug.
Zeer betrouwbare top service.
-
Mevis
Goede sortering, snelle levering en een meer dan uitstekende en prettige afhandeling van vragen omtrent het geleverde product.
-
C.
Super snelle levering (volgende werkdag) tijdens de feestdagen en het ooglapje is prima en ziet er goed uit! Complimenten!
-
Wessel Beers
Het ooglapje was al snel vervormd door het elastiek...
-
Magda Verdonk
Prima
-
Th Baas
Snelle levering
-
Johan de Jong
Eerder leveren
Antwoord van Ooglapjes.nlHoi Johan, dank voor je beoordeling en helaas niks mogen vernemen voorafgaand aan jouw 1 ster beoordeling. Kunnen we dus helaas niks mee. Helaas is er een hele postzak verkeerd gegaan in betreffende leverweek dus je was niet de enige pechvogel.
-
Doede Nauta
Handig
-
janssens georges
Goede service, vlotte levering
-
Ellen Post
Mooie prijs en doordacht ooglapje, stukken beter als van de apotheek omdat het een kapje is, dank hiervoor.
-
Ruben Peereboom
Snel geleverd, goede prijs
-
Marinus Nagtegaal
snel en genoeg keus
-
Gon Van Bijsteren
Snelle levering
-
Maurice Meijer
Prima en snelle service