Opeco
Opeco is een leider als het gaat om cursussen in de verduurzaming! Wij leiden vakmannen op tot Zonnepanelen monteurs & installateurs. Bij Opeco heeft u geen vooropleiding nodig en ook geen kennis hiervoor! Bij ons leert u van A tot Z en oefent u ook op verschillende daken bij ons op locatie.
9,4

• Mo
    Review voor Opeco

Was een goede en leuke cursus. Leerzaam en klaar voor werk.

• Adya SBA
    Review voor Opeco

Hele aardige leraar die echt bereid is om ons goed te leren en te oefenen. Hij wilde ook niet dat we weggingen voordat iedereen alles had begrepen en kon uitvoeren.

• Hoe beoordeel je Opeco?

• Christiaan
    Review voor Opeco

Goede cursus. Heb laadpalen cursus gevolgd. Aanrader.

• Dimi MK
    Review voor Opeco

Onlangs een cursus gevolgd voor het aanleggen en installeren van zonnepanelen. Professionele medewerkers die weten waar ze over praten en alles top uitleggen! Dankzij deze cursus ben ik nu al 2 maanden aan de slag als zzp’er. Aanrader voor elke zzp’er die dit vak wil leren.

• Vasilis
    Review voor Opeco

Duidelijk en super leerzame cursus! Aanrader

• Wesley
    Review voor Opeco

Laatst een cursus gevolgd voor het installeren van zonnepanelen. Alles werd superduidelijk doorgenomen en ook tijdens het installeren stap voor stap uitgelegd. Leraar was vriendelijk en duidelijk. Zeker een aanrader!

• Thomas
    Review voor Opeco

Goede leraar. Werd duidelijk uitgelegd en we hebben goed mogen oefenen met leraren erbij.

• Chris de Boer
    Review voor Opeco

Was een leuke en een leerzame cursus. Ik vind dat de belofte van Opeco is nagekomen. Ik weet nu alles over laadpalen installeren.

• Anton
    Review voor Opeco

Bedankt voor de cursus. Was een korte maar een leerzame cursus. Kan gelijk aan de slag.

• Zonnepanelen Direct
    Review voor Opeco

Duidelijke en een leuke cursus gehad.

Antwoord van Opeco

Bedankt voor uw review en fijn dat u er was.

• Selcuk
    Review voor Opeco

Was een goede training. Was makkelijk te volgen.

Bedankt dat u er was.

• Georgios
    Review voor Opeco

Heb een goede ervaring gehad met de leraar. Bedankt dat ik langer mocht blijven voor een extra training. Ik heb het nu onder de knie!

Antwoord van Opeco

Bedankt dat u tevreden bent en wellicht tot de volgende keer bij een andere cursus!

• Serkan Gezer

Gewel

• Kevin R
    Review voor Opeco

Heb zonder ervaring deelgenomen aan de cursus en ben nu ervaren binnen 2 dagen. Ik heb mijn investering binnen 1 dag weer terug verdiend als zzp'er! Thanks.

Succes met uw bedrijf!

• Ricardo Thijmen
    Review voor Opeco

Heb een hele fijne cursus gehad en ben blij met mijn certificaat!

Succes met uw business!

• Farzad Noroozi
    Geverifieerde klant van Opeco

Het kon veel beter zijn....ben veel wenig tevreden....

• Mustapha Aatimine

Top service!

• Romano Diëgo Moeslan

Duidelijke website

• Ann Heesbein
    Geverifieerde klant van Opeco

30 liter boiler Aparici online besteld en werd heel snel geleverd inclusief aansluitset. Dus tevreden. Alleen zei mijn CV monteur dat er geen slangetje bij zat voor de overstort. Daar heeft hij zelf een oplossing voor gezocht

• P de Vrije
    Geverifieerde klant van Opeco

Bedrijf is nog maar kort gestart en alles wordt nog gefinetuned.