OpladerVoorSamsung.nl

OpladerVoorSamsung.nl

OpladerVoorSamsung™ is een onderdeel van Nero Services. Wij zijn een groothandel en leverancier van voornamelijk Samsung Galaxy Opladers, Samsung Galaxy Kabels, Samsung Galaxy Adapters, Samsung Galaxy Autoladers en nog veel meer accessoires. Wij vinden dat het mogelijk moet zijn om op de goedkoopste manier al deze producten te leveren. Onze producten zijn van hoge kwaliteit en voor de laagste prijsverhouding. U wilt toch ook de beste kwaliteit? Wij testen al onze producten voordat deze u kant op komt, zo zal u nooit verrast worden met een defecte product.

Lidmaatschap per 18-12-2017 stopgezet

8,8

• jph rosenbaum
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Oplader gekocht voor de smasungtelefoon,is een universele oplader voor auto,nadeel is ze hebben een kapote op gestuurd,als ik hem terug moet sturen ben ik weer 6,95 kwijt du kan hem maar beter weggooien

• Luc Berghmans
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Snelle levering en nietjes verpakt

• S. Mulder
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Tevreden, niets mis mee. Gewoon besteld, mailtje en paar dagen (vanwege weekend) bezorgd.

• Patrick
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Voor een tablet die ik aan de muur heb gemonteerd wou ik mijn zwarte oplaadkabel vervangen door een witte oplaadkabel. Deze bestelling heb ik op donderdag gedaan bij deze webshop. Het product werd pas dinsdag verzonden. Ondanks dat de website aangeeft dat deze vrijdag al verzonden zou worden.

Woensdag is de laadkabel binnen gekomen. Blijkt het om een zwarte kabel te gaan.
    Terwijl er expliciet bij stond dat het om een witte kabel gaat.
    Woensdag ochtend heb ik gemaild dat ik het verkeerde product heb ontvangen. Tot op het heden nog niets gehoord van deze webshop. Ondanks dat ze aangeven binnen 24 uur te reageren op een klacht.

Slechte service.

edit:
    Inmiddels heeft het bedrijf contact met mij opgenomen en aangeboden alsnog het juiste product te leveren. In afwachting van het juiste product.

edit2:
    Webshop heeft het juiste product geleverd. Nazorg 5 sterren!

• Trebmal
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Na zelf te bellen, omdat de bestelling niet aankwam, is de lader nog een keer opgestuurd (geen Track & Trace). Deze heb ik ontvangen maar de lader wijkt af van het plaatje op de site. De kwaliteit is matig en vergelijkbaar met de producten die je voor een kwart van de prijs zelf uit China laat komen. In principe wel netjes dat er direct een nieuwe lader is gestuurd na mijn bericht. Wel vreemd dat het vaste telefoonnummer op de site aangeeft dat het nummer niet in gebruik is (komt niet echt betrouwbaar over). Voor de rest alleen contact gehad via SMS. Geen aanrader wat mij betreft.

• R Boer
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Perfect. Alleen een beetje te laat qua levering. Staat op website binnen een dag, uiteraard voor een tijdstip besteld!

• José Kerkhof
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Een duidelijke site met betaalbare prijzen. En een supersnelle levering!!! Chapeau :)

• Ilhan Yalcin
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Goed en op tijd geleverd

• Rob Oostweegel

Prima oplader!

• Edwin Hooijschuur
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Snel geleverd, prima oplader. Kan nu met telefoon navigeren zonder dat telefoon leegloopt!

• Kaoutar Azougagh

Netjes optijd bezorgd.

• marriele abbenes

Goed

• Ernst Rietbergen
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Prima lader werkt snel correct geleverd.

• marian Hooij

Snelle en goede levering

• nel van der pijl
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

snelle levering en prima prijs

• Adrie Heijmans
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Nadat de eerste levering niet aangekomen was nogmaals de bestelling verzonden.
    Prima klantenservice!

• Christina Tap
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Prima service, snelle levering en zeer goed product.

• W Sol
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Prima produkt, Was helaas op het verkeerde adres bezorgd, vandaar 5 dagen gewacht.

• Jan Embregts

Lekker vlotte levering.
    Uistekende producten.
    Zonder meer een aanrader.

• BART De Houwer
    Review voor OpladerVoorSamsung.nl

Een beetje problemen ondervonden bij de levering,maar deze zijn zeer snel en correct opgelost !