Organicfarm
Specialist in (h)eerlijke kokosproducten
Onze producten worden met veel zorg gemaakt met moderne technologie voor een superieure kwaliteit. Daarnaast hebben we een (h)eerlijk assortiment natuurproducten voor de bewuste mens, vegans, en ook veel keuze voor glutenvrij & Raw food. Wij zijn biologisch gecertificeerd en ingeschreven als importeur bij de Nederlandse voedsel- en warenautoriteit.
Wij van Organicfarm zijn trots op onze eigen product lijnen Vitaganica en Nutrinut.
Heb je hulp nodig of heb je een vraag, wij helpen je graag!

Wij importeren producten direct vanaf de bron en gaan altijd voor:
- Superieure kwaliteit

Lidmaatschap per 05-05-2020 stopgezet

9,7

• Roos
    Review voor Organicfarm

Nutrinut kokosolie is de lekkerste kokosolie ever! En Vitaganica kokosolie gebruik ik voor mijn huid en haar. Vitaganica is ook een super fijne pure kokosolie die je huid super zacht maakt en het trekt goed in! Ik aanbeveel deze producten, probeer ze alle twee!

• J Lootsma
    Review voor Organicfarm

Prima ondersteuning bij vragen en snelle levering van mooie producten.

• Annette
    Review voor Organicfarm

Super fijne kokosolie 🥥 na veel behandelingen tegen Acne had ik de moed behoorlijk opgegeven! Ze konden me niet verder helpen en ik kon alleen nog maar een zware kuur halen bij de dokter.. dat wou ik liever niet en ging googlen! Zodoende kwam ik op de site van organicfarm terecht🥥 nu was ik mijn huid iedere ochtend en avond met kokosolie gemengd met baking soda. Mijn huid is mooier dan ooit tevoren 👊🏻 Ook gebruik ik het in het droge haar van mijn dochtertje! Heerlijk als body crème en zeer geschikt om mee te koken! Kortom superfijn spul 🥥😍

• Jaya Rani den Engelsman
    Review voor Organicfarm

Alexander en Rosanne zijn 2 lieve mensen, eerlijk en erg gastvrij! Is niet wat je kan verzinnen, is gewoon zó! Daarnaast bieden ze alleen maar eerlijke,lekkere en gezonde producten, van kokosolie tot tandpasta.. ben blij dat ik ze heb ontmoet! Ik gebruik de kokosolie voor me haar met verse aloë Vera plant en kokosmelk voor me cateringbedrijf in Indiase maaltijden! Omdat ik alleen het beste van het beste gebruik voor me curry's! En omgeraffineerde palmsuiker voor me kindjes omdat ik erg belangrijk vind dat ze zo min mogelijk geraffineerde suikers binnen krijgen!(en ik gebruik hem voor me Royal Chai Kardemom, halve theelepel) Ga zo door! 💖🙏

• Jeannet Oussoren
    Geverifieerde klant van Organicfarm

vriendelijk en adequaat te woord gestaan en correcte, snelle aflevering.
    Heerlijke producten
    !

• Sonia Quintyn
    Geverifieerde klant van Organicfarm

Alles werd netjes verpakt en ongeschonden afgeleverd. En een fijn geschenkje als toemaatje, dankjewel

• D.Abelsma

Een top product 👍 net een EHBO pot

• Gea Breuer
    Geverifieerde klant van Organicfarm

Overzichtelijke site, fijne producten en ene dag besteld, volgende dag al in huis. Super!!

• Berna van der Pols

Heerlijke en eerlijke kokosolie😋

• Femmie van Engeland
    Review voor Organicfarm

Ik heb nog geen ervaring met dit produkt zou het graag ervaren gebruik wel kokosolie
    Het lijkt een goede olie

• Chi

hele fijne goede kokosolie

• Ingrid Alferink
    Review voor Organicfarm

Over dit product kan ik alleen maar positief zijn! Niet alleen de heerlijke smaak bij het koken en verdere toepassingen zoals voor je huid en haar maar ook de zeer vriendelijke behandeling. Heb inmiddels meerdere potten gekocht in zowel Rotterdam als Etten-Leur en het enthousiasme over het product straalt gewoon van de "verkopers" af. Gewoonweg een geweldig product!

• Marja van Cuijk
    Geverifieerde klant van Organicfarm

Netjes en snel behandeld en geleverd.

• Marcel Walraven
    Geverifieerde klant van Organicfarm

Zeer goede kwaliteit en snel geleverd

• HJ Heres
    Geverifieerde klant van Organicfarm

Twee dagen na de bestelling was het binnen.

• Nienke
    Geverifieerde klant van Organicfarm

Zeer tevreden. De producten worden altijd zeer goed verpakt en zijn tot nu toe altijd ongeschonden aangekomen. Snelle levering, goede service. En dan heb ik het nog niet eens over het product zelf gehad! Deze kokosolie gebruik ik al een tijd en het is gewoon geweldig. Veel gebruiksmogelijkheden ook, zo puur als het is. Ik gebruik het als nachtcrème bijvoorbeeld, bij droge plekjes, voor mijn handen in de winter, droge lippen, als oogcrème, etc. Prachtig ook hoe de mensen van Organicfarm zo open zijn over hoe hun producten worden vervaardigd, en het is nog niet eens zo duur. Als je het als nachtcrème gebruikt, dan is dat echt goedkoper dan reguliere (natuurlijke) crèmes. 100% aan te bevelen (of meer als mogelijk ;) )

• elizabeth van os
    Geverifieerde klant van Organicfarm

Snelle bezorging, Goed verpakt. Het is hele goeie cocosolie. Voor mn haar, huid, en in mn koffie of thee.
    Ben er super blij mee.
    Elizabeth

• René Verberckmoes

Vlekkeloze levering.

• HGL
    Review voor Organicfarm

Hartelijke en efficiënte service.
    De kokosolie is heerlijk!

• Dries
    Geverifieerde klant van Organicfarm

Snelle levering en goed verpakt.