OutdoorIn.nl

OutdoorIn.nl

Op OutdoorIn.nl vindt u een breed assortiment Outdoor artikelen en accessoires dat Outwell en Easy Camp in Nederland en België aanbiedt

Lidmaatschap per 07-03-2020 stopgezet

8,0

• Jan
    Geverifieerde klant van OutdoorIn.nl

Snel geleverd. Retourneren kost helaas geld.

• Mattheus Jaspers
    Geverifieerde klant van OutdoorIn.nl

Beetje moeizaam allemaal. Ook al gemeld aan eigenaar (?) van de webwinkel.
    Bestelde 100 tentharingen via beslist.nl en ontving n paar dagen later één (=1) tentharing , zonder verder enige info:geen rekening, geen naam, niks. Bij de afzender op het etiket, heeeeel klein geschreven: zwembadnl. Via veel zoeken een telefoonnummer gevonden bij outdoorin. Eigenaardig telefoongesprek volgde. Ik weet nog niet met wie ik gesproken heb. Wel ontving ik de dag daarna een mail van outdoorin met het verzoek om een foto van de 1-haring verzending.......weer zonder naam of uitleg. Bij het nakijken afgelopen week van mijn ongewenste email zag ik "zwembad.nl" staan. Die had ik zelf verwijderd in de absolute overtuiging dat het spam of fishing was: klik op volgende link om uw bestelling te volgen; verder geen naam of toelichting. Ik had geen moment bedacht dat tentharingen wel via een zwembadwinkel verstuurd zouden worden..... De 100 haringen heb ik wél keurig ontvangen (geen naam geen briefje, niks)

• Michael Wormhoudt
    Geverifieerde klant van OutdoorIn.nl

jammer genoeg de snelle service niet meegemaakt 4/5 dagen later kwam het pas binnen