Outlet24h
Outlet 24h.nl is dé Outlet winkel gespecialiseerd in topmodellen sneakers en sportschoenen van topmerken voor outlet prijzen!
Oulet24h.nl besteed veel tijd en aandacht aan het inkopen van topmodellen sneakers en sportschoenen van de beste kwaliteit. Tijdens ons inkoopproces proberen wij de laatste trends sneakers en beste kwaliteit sportschoenen in te kopen. Doordat wij waarde hechten aan fair trade en daarnaast enkel inkopen bij originele merkdealers als groothandels, warenhuizen, winkels en fabrikanten ben je er tevens van verzekerd dat je altijd een nieuw en 100% origineel merkartikel bij ons koopt.
9,0

• Taha
    Review voor Outlet24h

eerlijke prijzen geven!!....ze adverteren met "outlet", bij bol.com ben je zo 15 euro goedkoper.
    voorbeeld: Adidas consortium X Avenue EQT 93/16 van 199,99 naar 64,99.
    Bol.com kosten ze (niet afgesprijsd) 49,99

Antwoord van Outlet24h

Beste Emiera,

Bedankt voor uw reactie en het feit dat u ons scherp houdt. De voorraad die wordt verkocht via bol.com is ook van ons, dus die prijzen ook. De prijs op onze eigen website is uiteraard direct aangepast. Bedankt voor uw feedback. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dat graag!

• Nikita
    Review voor Outlet24h

Via de blauwe bolle bij de webwinkel uitgekomen. Retourproces is duidelijk en de terugbetaling was erg snel.

• Hoe beoordeel je Outlet24h?

• Pascal
    Review voor Outlet24h

Snelle levering, scherpe prijzen, goede kwaliteit, fantastische klantenservice, makkelijk retourproces, geen verzendkosten.

• Bernard

Top, ga zo door!

• Anneke Beens
    Review voor Outlet24h

Prima service en snelle levering! Top!

• johan schraven
    Review voor Outlet24h

Zeer tevreden over de afhandeling van de order. schoenen zie er prachtig uit.snelle service !

• Van vliet
    Review voor Outlet24h

Goede service, vriendelijk personeel, snelle levering, goed product voor mooie prijs

• Christien
    Review voor Outlet24h

Erg blij met mijn nieuwe schoenen. Super kwaliteit voor een klein prijsje!

• Ben
    Review voor Outlet24h

Tevreden! Snelle verzending en prima schoenen.

• Jordy
    Review voor Outlet24h

Zeer vlot antwoord op een vraag die ik had, deskundig en snel opgelost. Besteld en snel binnen voor een goeie prijs. Ik raadt het outlet24h aan!