Olympiaweg 28a
3077AL Rotterdam

9,1

Maciej Krawczyk beoordeelde op 2019-08-20

Item 100% Genuine.
Delivered on SATURDAY! I've wait less than 48 hours so everything on top the level. I'm truly satisfied!
Thanks guys!

Jeroen Veger beoordeelde op 2019-08-19

Francisca Van de steeg beoordeelde op 2019-08-19

Myrthe beoordeelde op 2019-08-19

Horloge besteld op 14 Aug voor 3 uur dus hij zou de volgende dag binnen moeten zijn. Ergens stond 2 tot 6 werkdagen dus in ga daar van uit.. Nog steeds geen mail van verzending gehad.. 2x een email gestuurd geen reacties gekregen helaas.. Over 2 dagen zou die inpresiepe binnen moeten zijn ik wacht en laat 't tot eind van de week anders maar contact proberen op te nemen..
Vind het een geweldig mooi product ik hoop dat die voor eind van de week binnen is..
Cadeautje voor een verjaardag dus op hoop van zegen!
Dus voor nu voor mij een

Reactie van OutletUur:
Beste Myrthe,

Allereerst bedankt voor uw bestelling.

U geeft aan de horloge op 14 Augustus te hebben besteld. De horloge was toen niet op voorraad, een levertijd van 2 tot 6 werkdagen ook stond vermeldt op de productpagina.
19 Augustus (3 werkdagen verder) heeft u deze beoordeling geschreven.

Zoals gezien zal uw horloge morgen bij u aankomen. In totaal heeft de levering 4 werkdagen geduurd. ☺

Wij danken u voor uw geduld en wensen u alvast veel draagplezier!

Outletuur.nl

Raymond Muntslag beoordeelde op 2019-08-19

Jolande de proost beoordeelde op 2019-08-18

Horloge besteld, werd de volgende dag al bezorgd. Goed verpakt en horloge ook mooi.alleen de gratis armband tav,49,95 was een tegenvaller. Heel goedkoop materiaal.

Annelies Kamp-Geelhoed beoordeelde op 2019-08-17

Vlot geleverd, met leuke en nuttige accessoires

Jack beoordeelde op 2019-08-17

Prima snelle levering
Zeer mooi horloge echt top

Dafir Lahrach beoordeelde op 2019-08-17

Goeie service geen lange wachttijd op de levering , en altijd leuk de varassings cadeautjes

Emrah Osmani beoordeelde op 2019-08-17

Makkelijk site om alles op te zoeken van horloge s en heel makkelijk om je product te betalen! Eerlijk en snel verzending ! Bedankt

Marian Kronenburg beoordeelde op 2019-08-16

Ik heb nog niks ontvangen of beticht gehoord wanneer dus niet zo tevreden over de bestelling???

Perez Angute beoordeelde op 2019-08-16

Adesh Ramasray beoordeelde op 2019-08-15

Goeie service houden zoo heeuy

Sander Van leeuwen beoordeelde op 2019-08-15

ruben deurloo beoordeelde op 2019-08-14

Shirak Kaprelian beoordeelde op 2019-08-11

Ester ter Hoeve beoordeelde op 2019-08-09

Sylvia Van Tussenbroek beoordeelde op 2019-08-08

Super snelle levering!!
Erg blij mee 👌
Gaat het zeker door geven. Snelle levering, en voordeliger😜

Erik Laurens beoordeelde op 2019-08-08

Diana Michels beoordeelde op 2019-08-07