Outletboulevard

Outletboulevard

Let us introduce ourselves! Wij zijn Outletboulevard.nl. Wij verkopen in onze webshop uitsluitend nieuwe producten met volledige fabrieksgarantie waarvan de verpakking is verbroken of beschadigd.

Wij bieden een uitgebreid assortiment, van koptelefoons en oordopjes tot aan fitness artikelen. Dit alles tegen ontzettend scherpe prijzen, gewoon omdat het goedkoper kan! Onze naam zegt het al, wij zijn een outlet webwinkel. Doordat verpakkingen beschadigd kunnen zijn controleren wij elk product zelf op fouten en mankementen om er zeker van te zijn dat de beschadiging echt alleen de doos betreft. Pas wanneer een artikel door onze strenge keuring komt gaat deze in de verkoop. Zo ben jij verzekerd van een goed product tegen een zeer scherpe prijs!

Kom langs in Breda en bezoek onze showroom.

Natuurlijk helpen we je graag, ook als je er op de website niet helemaal uitkomt. We staan elke dag voor je klaar om je te adviseren en al je vragen te beantwoorden. Wanneer je vragen hebt kun je ons altijd bellen, appen, of mailen. Here we are!
7,7

• Sharon
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Mooie prijzen en super snel (en goed!) verzonden.

• P.N. Wiering
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Snelle levering, scherpe prijs, goede communicatie via email

• Hoe beoordeel je Outletboulevard?

• Harely k
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Bestelling snel bezorgd. Fijn dat het zorgvuldig was verpakt. Contact prettig ervaren mbt levering. Daarnaast vond ik de prijs goed, al met al ik kom zeker nog eens terug!

• H.Snoek
    Review voor Outletboulevard

Mooie gordijnen gekocht voor een goede prijs!

• D.
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Elektrische borstkolf gekocht met goede aanbieding! Daarna snel en fijn geholpen met het uitbreiden van het factuur om het product te declareren bij de zorgverzekeraar. Bedankt!

• Francis t Zand
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Topservice verleend! Twee keer een bestelling ontvangen met kapotte onderdelen. Dit is direct opgelost. Nieuwe onderdelen zijn in goede orde ontvangen. Een dik verdiende 10 voor de service!

• J. van Rijssel
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Concurrerende prijzen en een goede service

• sander
    Review voor Outletboulevard

WAARDELOOS BEDRIJF, GOEDKOOP IS DUURKOOP!!! de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar, ik moest zelf via de mail navragen wat het verzendnummer vh pakket was. Toen bleek dat het product zelfs nog niet verzonden was. 8 dagen later was het nog niet aangemeld bij DHL. Inmiddels was de verjaardag al voorbij en had ik het kado voor mij neefje van 2 nog steeds niet ontvangen. Ik stond dus met lege handen dankzij de klote service van OUTLETBOULEVARD.NL Ik bestel voortaan wel bij BOL want dan weet je zeker dat je binnen 2 dagen het product in huis hebt. Ik eis nu per direct mijn geld terug! Zal ook wel weer minimaal 2 weken overheen gaan...stelletje slapers!!!

Antwoord van Outletboulevard

Beste Sander,

Wij hebben al met u omtrent deze kwestie per email contact opgenomen en ook met screenshots e.e.a. duidelijk gemaakt omtrent verzending en terugbetaling. De terugbetaling is al verricht, het pakket echter nog niet geleverd, danwel geretourneerd aan ons. Met andere woorden helaas is deze zoekgeraakt in het verzendtraject.
    Wij betreuren de situatie, helaas gaat er (bij ons maar ook bij een bezorgdienst) wel eens wat fout.

Excuses voor het ongemak.

Outletboulevard klantenservice

• Jantje Samson
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Hele goede service en vriendelijke mensen

• Liam
    Review voor Outletboulevard

Kerstboom voor een hele leuke prijs kunnen kopen de klantenservice was erg behulpzaam