Outletboulevard

Outletboulevard

Let us introduce ourselves! Wij zijn Outletboulevard.nl. Wij verkopen in onze webshop uitsluitend nieuwe producten met volledige fabrieksgarantie waarvan de verpakking is verbroken of beschadigd.

Wij bieden een uitgebreid assortiment, van koptelefoons en oordopjes tot aan fitness artikelen. Dit alles tegen ontzettend scherpe prijzen, gewoon omdat het goedkoper kan! Onze naam zegt het al, wij zijn een outlet webwinkel. Doordat verpakkingen beschadigd kunnen zijn controleren wij elk product zelf op fouten en mankementen om er zeker van te zijn dat de beschadiging echt alleen de doos betreft. Pas wanneer een artikel door onze strenge keuring komt gaat deze in de verkoop. Zo ben jij verzekerd van een goed product tegen een zeer scherpe prijs!

Kom langs in Breda en bezoek onze showroom.

Natuurlijk helpen we je graag, ook als je er op de website niet helemaal uitkomt. We staan elke dag voor je klaar om je te adviseren en al je vragen te beantwoorden. Wanneer je vragen hebt kun je ons altijd bellen, appen, of mailen. Here we are!
8,2

• Astrid Leijgraaf-Vermeulen

Prima

• Janny
    Review voor Outletboulevard

Sturen eerst verkeerde product. Na retourontvangst sturen ze niet het goede product ook niet het geld maar nogmaals een retourlabel... Tja

• Hoe beoordeel je Outletboulevard?

• Annelies
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Heel goede prijs, snelle levering en heel persoonlijke service. Het enige minpuntje was, dat de doos van een ander artikel was dan wat ik had besteld. Maar uiteindelijk bleek het juiste artikel erin te zitten. De klantenservice reageerde meteen toen ik contact opnam, dus toch een dikke voldoende.

• A. Lokvancic
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Verrassend snelle levering en geweldige service. Onze bestelling had wat transportschade opgelopen, er werd snel een gepaste oplossing gevonden. Zeer tevreden!

• David

Goede prijzen en service

• K
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Klacht over product snel en vriendelijk opgelost.

• Laurens

Goede service

• Jenny
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Snelle verzending goede service prima artikelen met korting

• Ruud

Netjes en goede afhandeling

• M.RENAUD
    Review voor Outletboulevard

Hier beloven ze dat het de volgende dag geleverd word maar dus niet, ze hebben zelf geen idee waar hun producten zijn, geven geen concrete antwoord, had ik beter de reviews moeten lezen had ik hier nooit een bestelling geplaatst.

Antwoord van Outletboulevard

Hallo Renaud,

Zojuist hebben wij een terugkoppeling ontvangen vanuit de bezorgdienst. Tot op heden is het pakket niet getraceerd, tevens zien we dat het pakket naast dat het ons magazijn wel tijdig heeft verlaten nog steeds niet is ingescand is op het depot, conclusie uit het onderzoek is dan ook dat het pakket is zoekgeraakt in het verzendtraject. U begrijpt hopelijk dat wij hier geen invloed op hebben. Wij zullen het totale aankoopbedrag direct aan u crediteren.

Het aankoopbedrag zal binnen 24 uur op de rekening staan.

Outletboulevard klantenservice