Outletboulevard

Outletboulevard

Let us introduce ourselves! Wij zijn Outletboulevard.nl. Wij verkopen in onze webshop uitsluitend nieuwe producten met volledige fabrieksgarantie waarvan de verpakking is verbroken of beschadigd.

Wij bieden een uitgebreid assortiment, van speelgoed en babyartikelen tot aan fitness artikelen. Dit alles tegen ontzettend scherpe prijzen, gewoon omdat het goedkoper kan! Onze naam zegt het al, wij zijn een outlet webwinkel. Doordat verpakkingen beschadigd kunnen zijn controleren wij elk product zelf op fouten en mankementen om er zeker van te zijn dat de beschadiging echt alleen de doos betreft. Pas wanneer een artikel door onze strenge keuring komt gaat deze in de verkoop. Zo ben jij verzekerd van een goed product tegen een zeer scherpe prijs!

Natuurlijk helpen we je graag, ook als je er op de website niet helemaal uitkomt. We staan elke dag voor je klaar om je te adviseren en al je vragen te beantwoorden. Wanneer je vragen hebt kun je ons altijd bellen, appen, of mailen. Here we are!
7,7
1.130 klantbeoordelingen
Filter 131 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 130 met beschrijving

• kristin
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Besteld vanuit Belgie en dag nadien reeds geleverd. Snelle reactie via mail op vragen. Aanrader.

• Bert
    Review voor Outletboulevard

Bestelling kwam redelijk snel toe maar was niet 2 van de 3 items waren niet (helemaal) conform. Boek was beschadigd, dit stond niet vermeld op de site. Schaduwdoek blijkt helemaal fout.
    3 borden van het servies waren bschadigd.
    Telefonisch niet bereikbaar, de eerste keer waren ze die dag telefonisch niet bereikbaar. vandaag word ik (zogezegd) doorgeschakeld naar een medewerker en vervolgens word de lijn automatisch verbroken.
    De mails met antwoorden van hun kant waren niet toegekomen in mijn mailbox. Ondertussen is alles rechtgezet en opgelost.

• Hoe beoordeel je Outletboulevard?

• Sippie
    Review voor Outletboulevard

Geen tweedehandsmascara sturen en de volle prijs vragen

• Barbara Manders
    Review voor Outletboulevard

In eerste instantie snel reactie van klantenservice bij bestelling. Nu loopt de bestelling niet goed, telefonisch niet bereikbaar, storing zeggen ze. Dat kan! Via de mail wel reactie. Versturen via DHL. Daar is mijn pakket kwijt geraakt, zeggen ze. Voor mij geen fijne eerste ervaring met deze organisatie.

• E. Top
    Review voor Outletboulevard

Beter telefonisch bereikbaar zijn. Het geld van een beschadigd artikel sneller uitkeren en niet eerst weet ik hoeveel keer moeten vragen om je geld.

• C&J
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Super service en mooie prijzen!

• Silvia
    Review voor Outletboulevard

Geen reactie tot nu toe i.v.m. vertraagde levering. Product was bij afhandelen voorradig, maar nog steeds niets ontvangen.

Antwoord van Outletboulevard

Hi Silvia,

Vervelend dat uw bestelling nog niet is geleverd. We zien dat u ons gisteren heeft gemaild, wij hebben uw bericht ook al in behandeling genomen en zijn e.e.a. met de bezorgdienst aan het onderzoeken omtrent de levering van uw bestelling. Wij houden u vandaag nog op de hoogte per email. U ontvangt dus van ons uiteindelijk binnen 1 werkdag een reactie..

Outletboulevard klantenservice

• Ismael
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Ze denken met je mee in oplossingen ook al heb je er wettelijk geen recht op. Complimenten naar Michelle voor de service.

• jannie
    Review voor Outletboulevard

Klantenservice is niet te bereiken per telefoon.
    ik had 2 tafelschemerlampen besteld en al betaald wat krijg ik 1 standaard geen kappen. email contact gezocht . kon korting krijgen op de standaard .
    Geen retour er bij.
    Heb nu een retour bon gevraagd en wil het bedrag in het totaal terug .
    Slechte ervaring

• Sandra
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Leuke spullen met scherpe prijzen