Outletboulevard

Outletboulevard

Let us introduce ourselves! Wij zijn Outletboulevard.nl. Wij verkopen in onze webshop uitsluitend nieuwe producten met volledige fabrieksgarantie waarvan de verpakking is verbroken of beschadigd.

Wij bieden een uitgebreid assortiment, van speelgoed en babyartikelen tot aan fitness artikelen. Dit alles tegen ontzettend scherpe prijzen, gewoon omdat het goedkoper kan! Onze naam zegt het al, wij zijn een outlet webwinkel. Doordat verpakkingen beschadigd kunnen zijn controleren wij elk product zelf op fouten en mankementen om er zeker van te zijn dat de beschadiging echt alleen de doos betreft. Pas wanneer een artikel door onze strenge keuring komt gaat deze in de verkoop. Zo ben jij verzekerd van een goed product tegen een zeer scherpe prijs!

Natuurlijk helpen we je graag, ook als je er op de website niet helemaal uitkomt. We staan elke dag voor je klaar om je te adviseren en al je vragen te beantwoorden. Wanneer je vragen hebt kun je ons altijd bellen, appen, of mailen. Here we are!
7,8
1.029 klantbeoordelingen

• Gideon
    Review voor Outletboulevard

Verkeerd product ontvangen, klantenservice reageerde niet na mijn mail. Ik wacht nu 3 dagen op reactie op mijn vraag: wat nu?

Antwoord van Outletboulevard

Beste Gideon,

Dank voor uw beoordeling, wij hebben u reeds bericht. Wellicht zijn de berichten in de ongewenste map ontvangen ? Graag controleren.

Wij hebben voor de zekerheid zojuist nogmaals de berichten doorgestuurd.

Outletboulevard klantenservice

• Tamara
    Review voor Outletboulevard

Goede deal. Snelle levering. Netjes verpakt. Ben er erg blij mee. Top.

• Hoe beoordeel je Outletboulevard?

• Wout van Hoof
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Scherpe prijs en super service als er onverhoopt wat mis gaat

• Jeanet

Heel klantvriendelijk

• Petra
    Review voor Outletboulevard

De ene avond besteld,er stond dat er nog 1 op voorraad was en dat klopte,ik had de laatste,daarna stond er niet op voorraad,de volgende avond had ik mijn Duo rolgordijn,mooie goedkope Aktie,de bezorger red je pakketje bezorgd ook snel en goed,,Top

• Robin
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Een slaaptrainer van alecto gekocht. Helaas werkte de eerste niet. Zonder problemem kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Snelle en goede service!

• Mireille
    Review voor Outletboulevard

Verzenden duurde iets langer dan normaal maar werd direct opgevolgd na contact. Producten prima en zeeer goed ingepakt. Wel jammer dat ze 2 zaken niet meer konden krijgen maar hiervoor komt terugbetaling

• zus
    Review voor Outletboulevard

Twee wandlampen besteld, kwam maar niets. Uiteindelijk gevraagd waar ze bleven, werd er gezegd dat er één lamp beschadigd was en of ik die ene lamp die in orde was graag zou willen.
    Het bedrag van de beschadigde lamp zou " netjes" worden terug betaald..dat was een goede correspondentie!
    Maar nóg geen geld terug en de correspondentie.....niets meer....grrr
    Fijn voor de personen waar ze wel netjes mee om zijn gegaan.

Antwoord van Outletboulevard

Beste klant,

Dank voor uw beoordeling.

Vervelend dat dit nog niet is afgehandeld. Direct dit voor u gecontroleerd en nagevraagd.
    De terugbetaling is echter al wel verwerkt, slechts nog niet bevestigd, dit direct alsnog voor u gedaan. Het aankoopbedrag moet binnen 24 uur op uw rekening staan!

Lotte | Outletboulevard klantenservice

• Paul snijders
    Geverifieerde klant van Outletboulevard

Snelle levering prima contact met wepwinkel ook in carona tijd.

• ,

Goede service