Outletboulevard

Outletboulevard

Let us introduce ourselves! Wij zijn Outletboulevard.nl. Wij verkopen in onze webshop uitsluitend nieuwe producten met volledige fabrieksgarantie waarvan de verpakking is verbroken of beschadigd.

Wij bieden een uitgebreid assortiment, van speelgoed en babyartikelen tot aan fitness artikelen. Dit alles tegen ontzettend scherpe prijzen, gewoon omdat het goedkoper kan! Onze naam zegt het al, wij zijn een outlet webwinkel. Doordat verpakkingen beschadigd kunnen zijn controleren wij elk product zelf op fouten en mankementen om er zeker van te zijn dat de beschadiging echt alleen de doos betreft. Pas wanneer een artikel door onze strenge keuring komt gaat deze in de verkoop. Zo ben jij verzekerd van een goed product tegen een zeer scherpe prijs!

Natuurlijk helpen we je graag, ook als je er op de website niet helemaal uitkomt. We staan elke dag voor je klaar om je te adviseren en al je vragen te beantwoorden. Wanneer je vragen hebt kun je ons altijd bellen, appen, of mailen. Here we are!
8,2
1.263 klantbeoordelingen
Filter 155 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 154 met beschrijving

• Fiona
    Review voor Outletboulevard

Geweldige service. Artikel was stuk en werd direct omgeruild incl retourlabel. Zeer snelle afhandeling, ik zou ze zeker aanraden!

• yvonne
    Review voor Outletboulevard

Ik heb er een mooie lamp voor een lage prijs gekocht en een hele prettige service ervaren!

• Hoe beoordeel je Outletboulevard?

• Isabel
    Review voor Outletboulevard

FurReal Cubby de beer (showmodel!) besteld voor mijn dochtertje.
    Oorspronkelijk was ik bang dat mijn aankoop zou tegenslaan, maar niets was minder waar! (Ik was bang dat het honingpotje ging ontbreken, en dat het haar vuil zou zijn).
    In nog geen 24u tijd besteld en aangekomen (Nl-Be).
    Pakje uitgepakt, wat een mooie, zachte beer! Alles aanwezig, buiten de doos zoals vermeld. De beer is niet van nieuw -in doos- te onderscheiden!
    Dikke dank jullie wel

• Erwin
    Review voor Outletboulevard

Goede prijzen en snelle klantenservice.

• Hans
    Review voor Outletboulevard

Prima prijs en zelfs toen er iets niet goed was werd het keurig opgelost.

• Roland
    Review voor Outletboulevard

Fossil Gen 6 showmodel gekocht, ziet er alles nieuw uit, prachtig.

• T
    Review voor Outletboulevard

Perfect artikel en perfecte levering zoals vermeld was ! Top !

• Kirsten
    Review voor Outletboulevard

Snelle levering en goede service.
    Er ontbrak 1 product bij mijn levering. Binnen een paar minuten had ik al antwoord op mijn mail dat het product helaas niet meer op voorraad was, en de volgende dag had ik mijn geld al terug.

• Reinate
    Review voor Outletboulevard

Zeer goede service en supersnel

• AvK
    Review voor Outletboulevard

Vanochtend 2 elektrische steps besteld en vanavond al in huis. Dat noem ik nog eens een goede service. Ze komen na wat ze op de website vermelden. Ik zou zeggen ga zo door en je hebt er een vaste klant bij.

• Jeanine
    Review voor Outletboulevard

We hadden wat problemen met het product, werd vlot en professioneel afgehandeld. Heel tevreden over.

• Kaya
    Review voor Outletboulevard

het ging vrij snel, zondag besteld en maandagavond had ik hem thuis. Prima artikel zoals t hoort.

• Erica

Was goed

• Celal
    Review voor Outletboulevard

Telefonisch niet te bereiken! Product beschadigd alsof het tweedehands is. Email gestuurd ook geen reactie.

• A Bakker
    Review voor Outletboulevard

Op woensdag bestelde ik de Omron bloeddrukmeter die vrijdag door DHL werd geleverd op de aangegeven tijd. Gloednieuw en goed verpakt. En dat allemaal voor nog geen €30. Meteen getest: 100%, klassedeal! Outletboulevard is een aanbevelenswaardige verkoper.

• Joost
    Review voor Outletboulevard

Prima geholpen bij outletboulevard! Zelfs na een aantal jaar na de bestelling goede service mogen ontvangen. Ik raad het bedrijf dus zeker aan!

• Martin
    Review voor Outletboulevard

In maart werkbankje voor peuter gekocht, die pas in mei jarig was. Bij uitpakken bleek onderdeeltje van boormachine te missen. Na een mailtje direct nieuwe (complete) boormachine opgestuurd. Prima service!

• Gerard

Attente en snelle levering

• Eric
    Review voor Outletboulevard

Goede prijsstelling en super service

• Sven
    Review voor Outletboulevard

Het product was een stuk goedkoper dan bij andere winkels. In eerste instantie was er iets mis met de levering maar dat is door de klantenservice heel netjes opgelost.