Ozilver

Ozilver

Ozilver is een webwinkel vanuit Groningen waar je prachtige zilveren ringen kan kopen. De ringen zijn allemaal van 925 sterling zilver met een merkje. Sommige stenen zijn voorzien van kristal of natuursteen. Elke ring staat op de foto en je kan sorteren op maat of thema.

De O in de naam Ozilver symboliseert een ring. Wij vinden een ring hét symbool van een eeuwige cirkel, zonder begin en einde. Wij vinden het een goede match voor zilveren sieraden. Die gaan immers erg lang mee en blijven tientallen jaren mooi. Het element zilver en de natuurlijke stenen en kristallen blijven ook eeuwig bestaan.

• Swanny Ottenhoff

• Saskia Lamkin

gewoon goed

• Hoe beoordeel je Ozilver?

• S Ottenhoff

• TJ Smeets
    Geverifieerde klant van Ozilver

Snelle klantvriendelijke behandeling en een goed product!

• Anne Nelissen
    Geverifieerde klant van Ozilver

Mooie ring, vriendelijk contact en snelle levering.

Bedankt voor je review!

• Naomi van den Berkt
    Geverifieerde klant van Ozilver

Snelle verzending en juiste beschrijving

Antwoord van Ozilver

Bedankt voor je review Naomi! Ik hoop dat je blij bent met de ring :)

• Cindy Vermeulen
    Geverifieerde klant van Ozilver

doosjes zijn een beetje "goedkoop" levering verder prima en ringen mooi

Antwoord van Ozilver

Bedankt voor de review en de tip over de doosjes.

• Nic
    Geverifieerde klant van Ozilver

Gewoon goed. Navigatie op de website is hier en daar wat zoekwerk, maar de producten zijn prachtig. De ontvangen ring is inderdaad precies die van de foto. De maat klopt. De levering was snel. Maar... Mijn ring is "te groot voor het doosje" dus hij lag naast het sieradendoosje in het kartonnen pakketdoosje, "uit veiligheid". Het zag er vreemd uit, maar ik snap het wel, denk ik. Pluspunt: het pakketje paste door de brievenbus.

Ik ben blij met mijn aankoop :-)

Hoi Nic,
    Bedankt voor je uitgebreide review! Omdat de post er misschien ruw mee om gaat, leek me dit de veiligste verzendmethode. Thuis kan je hem wel in het sieradendoosje bewaren hoor. Fijn dat je blij bent met de ring! Veel plezier ervan.
    Groetjes,
    Linda

• H Rotgans
    Geverifieerde klant van Ozilver

Heel erg tevreden!! Snelle bezorging met duidelijke informatie! Uitstekend dus!!!

Antwoord van Ozilver

Erg bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, dat maakt me blij! Groeten, Linda

• Katja Venneman
    Geverifieerde klant van Ozilver

Klachtvriendelijke, prettige behandeling. Prijs product en kwaliteit uitstekend. Ga ik zeker terugkomen!
    Katja Venneman Maarssen

Antwoord van Ozilver

Beste Katja, fijn dat ik je heb kunnen helpen aan twee mooie ringen waar je erg blij mee bent. Altijd geweldig om te horen! Ik wens jullie veel plezier van de ringen.
    Groeten,
    Linda