Ozilver

Ozilver

Ozilver is een webwinkel vanuit Groningen waar je prachtige zilveren ringen kan kopen. De ringen zijn allemaal van 925 sterling zilver met een merkje. Sommige stenen zijn voorzien van kristal of natuursteen. Elke ring staat op de foto en je kan sorteren op maat of thema.

De O in de naam Ozilver symboliseert een ring. Wij vinden een ring hét symbool van een eeuwige cirkel, zonder begin en einde. Wij vinden het een goede match voor zilveren sieraden. Die gaan immers erg lang mee en blijven tientallen jaren mooi. Het element zilver en de natuurlijke stenen en kristallen blijven ook eeuwig bestaan.

• Joke Rustema
    Geverifieerde klant van Ozilver

Snelle levering en netjes verpakt

• D. de Goeij

Webwinkel is oke.
    De beloofde email dat de ring verstuurd is nooit ontvangen.
    Doosje van ring met een plakbandje met fruit bij elkaar geplakt, komt wel amateuristisch over.

Antwoord van Ozilver

Jammer dat je niet tevreden bent. De e-mail had wel verzonden moeten zijn, ik ga nazoeken waarom dit niet zo is. Wegens omstandigheden was deze zending anders ingepakt dan gebruikelijk is, excuses daarvoor. Hopelijk bevalt de ring wel goed.
    Groetjes,
    Linda

• Hoe beoordeel je Ozilver?

• Swanny Ottenhoff

• Saskia Lamkin

gewoon goed

• S Ottenhoff

• TJ Smeets
    Review voor Ozilver

Snelle klantvriendelijke behandeling en een goed product!

• Anne Nelissen
    Review voor Ozilver

Mooie ring, vriendelijk contact en snelle levering.

Bedankt voor je review!

• Naomi van den Berkt
    Review voor Ozilver

Snelle verzending en juiste beschrijving

Antwoord van Ozilver

Bedankt voor je review Naomi! Ik hoop dat je blij bent met de ring :)

• Cindy Vermeulen
    Review voor Ozilver

doosjes zijn een beetje "goedkoop" levering verder prima en ringen mooi

Antwoord van Ozilver

Bedankt voor de review en de tip over de doosjes.

• Nic
    Review voor Ozilver

Gewoon goed. Navigatie op de website is hier en daar wat zoekwerk, maar de producten zijn prachtig. De ontvangen ring is inderdaad precies die van de foto. De maat klopt. De levering was snel. Maar... Mijn ring is "te groot voor het doosje" dus hij lag naast het sieradendoosje in het kartonnen pakketdoosje, "uit veiligheid". Het zag er vreemd uit, maar ik snap het wel, denk ik. Pluspunt: het pakketje paste door de brievenbus.

Ik ben blij met mijn aankoop :-)

Hoi Nic,
    Bedankt voor je uitgebreide review! Omdat de post er misschien ruw mee om gaat, leek me dit de veiligste verzendmethode. Thuis kan je hem wel in het sieradendoosje bewaren hoor. Fijn dat je blij bent met de ring! Veel plezier ervan.
    Groetjes,
    Linda