PAX Raamdecoratie

Specialist in raamdecoratie. Op maat gemaakt of standaard maten. Rolgordijnen, jaloezieen, gordijnen, plissegordijnen, lamellen, vouwgordijnen, duo-rolgordijnen, vitrage, inbetween gordijnen en overige.
  • Maria
    Review voor PAX Raamdecoratie

Mijn producten (rolgordijnen), waren van zeer goede kwaliteit. Ben goed begeleid bij de aankoop: van inmeetservice tot een mooie offerte. Binnen 6 werkdagen hingen de gordijnen!

Beste Maria,

Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent met uw rolgordijnen en onze service. Wij doen inderdaad ons best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Wij wensen u nog veel plezier met de rolgordijnen!

• L. Dijkers
    Review voor PAX Raamdecoratie

Altijd lastig om een rolgordijn te kiezen, maar het kan hierbij niet misgaan. Ik wist niet precies welke kleur we wilden hebben en we kregen het e.e.a. aan "proefstukje" opgestuurd. Vervolgens met het bestellen hebben ze er een duidelijk proces van gemaakt. Tenslotte een snelle levering en hele mooie rolgordijnen en gordijnen rijker.

Beste heer/mevrouw Dijkers,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent met uw rolgordijnen en gordijnen. Wij doen inderdaad ons best om de rolgordijnen zo spoedig mogelijk te leveren. Om de kleur in het echt te zien en voelen, kunt u inderdaad altijd gratis kleurstalen aanvragen. Wij wensen u nog veel plezier met de producten!

PAX Raamdecoratie

• Hoe beoordeel je PAX Raamdecoratie?

• Jane
    Review voor PAX Raamdecoratie

Heel tevreden. Alles past goed en kwalitatief materiaal

Beste Jane,

Hartelijk dank voor uw review! Wat goed om te horen dat u tevreden bent en dat alles goed past. Met onze handige inmeethandleiding kan het ook bijna niet mis gaan. Wij wensen u nog veel plezier met de raamdecoratie!

• Irene
    Review voor PAX Raamdecoratie

Zeer tevreden over het product. Zeker aan te raden

Beste Irene,

Hartelijk dank voor uw aanbeveling en review! Wat fijn dat u tevreden bent met het product. Wij wensen u nog veel plezier met de raamdecoratie!

• Jan Pieter
    Review voor PAX Raamdecoratie

De service is geweldig je wordt ook direct geholpen ik ga hier vaker bestellen!!

Beste Jan Pieter,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat wij u zo goed en snel van dienst konden zijn. Wij wensen u nog veel plezier met de raamdecoratie en hopen u in de toekomst nog eens te kunnen helpen!

• Henk
    Review voor PAX Raamdecoratie

Super mooie prijzen en goede service vriendelijk en helpen graag

Beste Henk,

Hartelijk dank voor uw review! Wat goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en de prijzen van onze producten. Wij wensen u nog veel plezier met de raamdecoratie!

• Nienke

Top service!

Beste Nienke,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u nog veel plezier met de raamdecoratie!

• Senna
    Review voor PAX Raamdecoratie

Was zeker een goeie service en werd goed geholpen!

Beste Senna,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Mooi dat wij u zo goed hebben geholpen. Wij wensen u nog veel plezier met de raamdecoratie!

• A. Kaan
    Review voor PAX Raamdecoratie

Rolgordijn was snel in huis, makkelijk op te hangen en ziet er prachtig uit!

Beste heer/mevrouw Kaan,

Hartelijk dank voor uw reactie! Wij doen inderdaad ons best om de rolgordijnen zo spoedig mogelijk te leveren en het monteren gemakkelijk te maken. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn!

• Rianne
    Review voor PAX Raamdecoratie

Scherpe prijzen en goede service!

Beste Rianne,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent met onze service en de prijzen van onze raamdecoratie. Wij wensen u nog veel plezier met de raamdecoratie!