PAX Raamdecoratie

PAX Raamdecoratie

Specialist in raamdecoratie. Op maat gemaakt of standaard maten. Rolgordijnen, jaloezieen, gordijnen, plissegordijnen, lamellen, vouwgordijnen, duo-rolgordijnen, vitrage, inbetween gordijnen en overige.
8,6

• Monique Romijn
    Review voor PAX Raamdecoratie

Inbetween gordijnen op maat besteld voor 1 raam. De kwaliteit en kleur is prima, zodat we nog een bestelling hebben geplaatst voor een ander raam.

• Wido Dijkmans
    Review voor PAX Raamdecoratie

Eenvoudig om online te bestellen. Let wel even op als je honingraat wilt hebben, dat je de juiste kiest. Snelle levering en zeer eenvoudig te monteren. Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je PAX Raamdecoratie?

• Johan Meezen
    Review voor PAX Raamdecoratie

Zeer snelle levering (zeker in deze tijd), prima afwikkeling via digitale weg, prima product.

• Benito Minnella
    Review voor PAX Raamdecoratie

Scherpe prijzen en mooie slanke modellen van de rolgordijnen, dunne buis en kwaliteitsdoek.

Beste meneer/mevrouw Minnella,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u er tevreden mee bent.

• Bianca
    Review voor PAX Raamdecoratie

Kwalitatief goede rolgordijnen. Het enige waar je wel rekening mee moet houden is dat er links en rechts een flinke opening zit. Valt dat op je kozijn, bij ons hangen ze in de dag, dan is er geen probleem.

Beste Bianca,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u er tevreden mee bent en het bij u geen probleem is.

• Lianne
    Review voor PAX Raamdecoratie

Super mooie luxaflex op maat gemaakt! Eerst GRATIS staaltjes ontvangen, zodat we de kleur goed konden beoordelen. Tevens gebruik kunnen maken van een mooie kortingscode, waardoor uiteindelijk hebben gekozen om meerdere producten te vervangen. Kortom, bij een volgende bestelling kiezen wij zeker weer voor Pax raamdecoratie!

Beste meneer Lianne,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u het mooi vind en dat u tevreden bent met de producten.

• rina
    Review voor PAX Raamdecoratie

geweldige service, zeer mooie kwalitatieve producten en zeer mooie prijs

Beste Rina,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u alles goed vind.

• Claudette
    Review voor PAX Raamdecoratie

Vanwege Corona niet kunnen winkelen in shop en toch nog een goed product kunnen bestellen ..

Beste Claudette,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u het een goed product vind en toch iets heeft kunnen vinden.

• Janine

Had 1 raam verkeerd opgemeten en kreeg zoals beloofd een nieuwe

Beste Janine,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een nieuwe heeft.

• Suresh Krishnan
    Review voor PAX Raamdecoratie

Clear description on how to measure, on time delivery and the fitting was perfect. Great job.

Beste meneer/mevrouw Krishnan,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent.