PAX Raamdecoratie

PAX Raamdecoratie

Specialist in raamdecoratie. Op maat gemaakt of standaard maten. Rolgordijnen, jaloezieen, gordijnen, plissegordijnen, lamellen, vouwgordijnen, duo-rolgordijnen, vitrage, inbetween gordijnen en overige.
8,7
1.269 klantbeoordelingen
Filter 1269 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1268 met beschrijving

• Hanne
    Review voor PAX Raamdecoratie

De levering duurde iets langer want de stof was niet op voorraad. Dit werd goed gecommuniceerd. We vonden het niet erg om te wachten aangezien we toch in de verbouwing zitten. Maar wat zijn de gordijnen prachtig! Kwaliteit is echt top en de service ook!

• Felicia
    Review voor PAX Raamdecoratie

Er werd snel gereageerd op mijn mails. Communicatie was top. Daarnaast zijn de jaloezieen van top kwaliteit. Ik ga zeker nog meer bestellen!

• Hoe beoordeel je PAX Raamdecoratie?

• Johan
    Review voor PAX Raamdecoratie

Bestelling was op tijd geleverd, dit hebben ze gecommuniceerd. Kwaliteit is mooi en het is betaalbaar!

• Gerda
    Review voor PAX Raamdecoratie

Mijn bestelling is geplaatst en heb mijn gordijnen binnen! Gordijnen zijn van hele mooie kwaliteit!

• Peter
    Review voor PAX Raamdecoratie

Top service, denk mee en geeft goede adviezen!

• Sven
    Review voor PAX Raamdecoratie

Prima kwaliteit en volgens afspraak geleverd

• peter brughuis
    Review voor PAX Raamdecoratie

prima service , duidelijke uitleg hoe je je raam moet opmeten.

• Mieke Wortel- van den Oetelaar
    Review voor PAX Raamdecoratie

Goede kwaliteit, aantrekkelijke prijs, goede service

• Ingrid Dikkenberg
    Review voor PAX Raamdecoratie

Snelle en vriendelijke mevrouw aan de telefoon voor afspraak. Afspraak inmeet meneer was ook vriendelijk en kundig. Nu nog even afwachten tot het binnenkomt maar heb alle vertrouwen dat de mooie gordijnen zeer binnenkort mooi voor de ramen hangen.

• Kees
    Review voor PAX Raamdecoratie

Bedankt voor de mooie offerte. Bestelling is geplaatst. Ik ben erg benieuwd. Tot nu toe is alles snel verlopen.