PAX Raamdecoratie

PAX Raamdecoratie

Specialist in raamdecoratie. Op maat gemaakt of standaard maten. Rolgordijnen, jaloezieen, gordijnen, plissegordijnen, lamellen, vouwgordijnen, duo-rolgordijnen, vitrage, inbetween gordijnen en overige.
8,6

• Danielle
    Review voor PAX Raamdecoratie

Eigenlijk alles was naar tevredenheid :-)....makkelijk te bestellen, snelle levering en mooi product! zeker een webwinkel om aan te raden bij anderen!!!

• Ralf
    Review voor PAX Raamdecoratie

Grote keuze, snel geleverd, en het juiste geleverd

Beste Ralf

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat alles goed is gegaan.

PAX

• Hoe beoordeel je PAX Raamdecoratie?

• suzan van der leest
    Review voor PAX Raamdecoratie

Alleen al door de correcte behandeling, ondanks dat ik in eerste instantie niet 100% tevreden was, hebben ze me netjes te woord gestaan en samen hebben we een gepaste oplossing gevonden. Ook dat kan dus gewoon!

Beste mevrouw van der Leest

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat er een gepaste oplossing gevonden is.

• Caroline
    Review voor PAX Raamdecoratie

Mooie gordijnen, netjes gemaakt, vallen mooi. Prijs/ kwaliteit prima. Levering duurde iets langer dan gepland, maar het was het wachten zeker waard.

Beste mevrouw Caroline,

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent. Excuus voor de vertraging.

• Mario
    Review voor PAX Raamdecoratie

Netjes opmaat geleverd. Ondanks de Corona crisis toch een snelle levering van de gordijnen. Plak bevestiging ideaal voor kunstofkozijnen

Beste heer Mario,

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u het netjes en optijd geleverd vind.

• Patricia Hendriks
    Review voor PAX Raamdecoratie

Snelle levering. Rolgordijn voor dakraam besteld. Goed te installeren en verduistert volledig.

Beste mevrouw Hendirks,

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u het allemaal goed vind.
    Ik wens u veel plezier van uw dakraam dolgordijn.

• B. Doesburg
    Review voor PAX Raamdecoratie

Handige website met duidelijke instructies, volledig op maat gemaakt, snelle levering en prima product.

Beste heer/mevrouw Doesburg,

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en het product.

• Fred
    Review voor PAX Raamdecoratie

Snelle service, uitstekende maatvoering bij op maat gemaakte rolgordijnen met zijgeleiding. Mooie kwaliteit materialen, netjes afgewerkt en goed ingepakt: als ik weer rolgordijnen op maat nodig heb bestel ik ze zeker weer hier!

Beste heer Fred,

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u enthosiast bent over onze service en producten.
    Ik wens u veel plezier van uw rolgordijnen.

• Gerard Dekker
    Review voor PAX Raamdecoratie

Goed product. Goede service. stipte levering

Beste heer Dekker,

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u onze service, product en levering goed vind.

• Peter
    Review voor PAX Raamdecoratie

Goede, overzichtelijke en duidelijke website met meettips, en montage handleidingen. Levering wordt duidelijk aangegeven en de communicatie rondom het daadwerkelijk afleveren is prima. Gordijnen voldoen geheel aan de verwachting en zijn een aanwinst voor mijn slaapkamer.

Beste heer Peter,

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de bestelling.