PAX Raamdecoratie

Specialist in raamdecoratie. Op maat gemaakt of standaard maten. Rolgordijnen, jaloezieen, gordijnen, plissegordijnen, lamellen, vouwgordijnen, duo-rolgordijnen, vitrage, inbetween gordijnen en overige.
8,5
1.056 klantbeoordelingen
Filter 1056 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1055 met beschrijving

• Meg Overheul
    Review voor PAX Raamdecoratie

Supermakkelijk om zelf je rolgordijn samen te stellen. Ik ben totaal a-technisch maar het ophangsysteem met het montageprofiel was zo makkelijk dat het gordijn probleemlos opgehangen is. Tevens klik je het er zo weer af, handig als je wilt verven of een ander kleurtje wil. De verduistering werkt fantastisch en bijkomend voordeel is ook dat het de kamer lekker koel houdt. Snel geleverd en fijn geprijsd. Kijk er met plezier naar.

Beste mevrouw Overheul,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Goed om te horen dat u blij bent met het product. Wij doen ons best om mooie en betaalbare maatproducten te produceren voor iedere situatie en wens. En natuurlijk proberen we ook alles zo gemakkelijk mogelijk te maken voor iedereen.

Wij wensen u nog veel plezier met uw rolgordijnen!

• Koen
    Review voor PAX Raamdecoratie

De site is heel duidelijk

Beste Koen,

Wij zijn erg blij met uw positieve review, bedankt hiervoor.

Pax raamdecoratie

• Hoe beoordeel je PAX Raamdecoratie?

• Romy
    Review voor PAX Raamdecoratie

PAX Raamdecoratie heeft een zeer overzichtelijke website met een groot aanbod, duidelijke foto's en uitgebreide informatie. Wij hebben hier snel prachtige raamdecoratie gevonden dat perfect aansluit op onze wensen. Ook heel fijn is dat vele decoratie op maat gemaakt kan worden en het in een mum van tijd hangt. Daarnaast is de snelle levertijd echt een groot pluspunt, zo hebben wij voor onze nieuwe woning geen tijdelijke oplossing hoeven te zoeken om een beetje privacy te hebben. Deze vijf sterren zijn welverdiend!

Beste Romy,

Bedankt voor de positieve review.

Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de service die wij verlenen. Met het hele team van PAX Raamdecoratie doen wij ons best zo goed mogelijke service te verlenen door bijvoorbeeld onze chat service. Wij doen ons best om klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden over de levering door bijvoorbeeld een track & trace code te sturen.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw gordijnen!

• Ingrid
    Review voor PAX Raamdecoratie

Mooie plissegordijnen met greepjes, in het raam op de glaslatten.
    Mooie prijs kwaliteit verhouding

Beste Ingrid,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Wij wensen u nog veel plezier met uw plissé gordijnen!

• Róbin
    Review voor PAX Raamdecoratie

Ik kreeg helaas een kapot dakraam er was een stukje afgebroken, waardoor het dakraamrolgordijn niet open en dicht kon. Contact gehad met de winkel en ik krijg een nieuwe toegestuurd. Super fijn. Nu kan mijn zoontje heerlijk slapen. TOP!!

Beste Robin ,

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Mocht er iets niet goed zijn met de raamdecoratie, dan lossen wij dit graag op. Bijvoorbeeld door de missende onderdelen op te sturen, het product te herstellen of een heel nieuw product te leveren.

Ik wens u nog veel plezier met uw rolgordijn.

• Irene
    Review voor PAX Raamdecoratie

Goede service, prijs/kwaliteit echt in orde

Beste Irene,

Wij zijn blij met uw positieve review, bedankt hiervoor.

• rudy
    Review voor PAX Raamdecoratie

Mijn bestelling was onvolledig, na een kleine maand wachten is er het verkeerde nagestuurd en ook nog steeds 1 item niet, reageren op mail gaat niet /of heel traagdoor zit al sinds begin augustus (een maand) te wachten op de juiste onderdelen

• Harry Raafs
    Review voor PAX Raamdecoratie

Goede service en snelle levering

Beste meneer Raafs,

Bedankt voor uw positieve review, we zijn hier erg blij mee.

Ik wens u nog veel plezier met uw lamellen.

• Janwillem de Liefde
    Review voor PAX Raamdecoratie

Goede service en ook de optie om gratis bij je in te meten alsmede de mogelijkheid om gelijk een keuze uit het staalboek te maken, waarmee je ook duidelijk kan zien wat je koopt, heeft mij doen besluiten om de bestelling te plaatsen en jullie ook bij kennissen aan te bevelen.

Beste Janwillem de Liefde,

Wij zijn blij met uw positieve feedback, bedankt hiervoor.

Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met het advies wat wij u hebben gegeven. Met het hele team van PAX Raamdecoratie doen wij ons best zo goed mogelijke advies te bieden door bijvoorbeeld advies te geven aan de hand van foto`s, van uw situatie, de inmeetservice, de offertes te maken en het nabellen van kleurstalen en offertes.

Wij wensen u nog veel plezier met uw producten.

• Jeannette
    Review voor PAX Raamdecoratie

Mooie prijs voor kwaliteit en leveren wat ze beloven. Willen klantverwachting overtreffen.

Beste Jeanette,

Wij zijn blij met uw positieve review, bedankt hiervoor.