PAX Raamdecoratie

Specialist in raamdecoratie. Op maat gemaakt of standaard maten. Rolgordijnen, jaloezieen, gordijnen, plissegordijnen, lamellen, vouwgordijnen, duo-rolgordijnen, vitrage, inbetween gordijnen en overige.
8,8
1.535 klantbeoordelingen
Filter 1535 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1534 met beschrijving

• Boogaard
    Review voor PAX Raamdecoratie

Snel geleverd, zeer goed verpakt. Duidelijke omschrijving van het product en handleiding. Eenvoudig te monteren. Kwaliteit is goed, tijd zal het verder uitwijzen.

• Nanne

Snelle service

• Hoe beoordeel je PAX Raamdecoratie?

• Tiedo

Veel keuze en overzichtelijk

• Susan
    Review voor PAX Raamdecoratie

Hele goede service! Wij bestellen dit jaar voor de tweede keer raamdecoratie bij pax. Zij zijn snel met het plannen van een inmeetafspraak, de medewerker denkt met ons mee over de mogelijkheden. Daarnaast heeft hij hele duidelijke boeken, waarin je een ruime keuze hebt uit veel verschillende kleuren.

• Rob

Snel en netjes geleverd.

• Panja
    Review voor PAX Raamdecoratie

Super mooie prijs! Gratis kleurstaal toegestuurd en goede klantenservice bij hulp opmeten

• Heidi
    Review voor PAX Raamdecoratie

De wavegordijnen zijn perfect! Er was wel wat vertraging in de levering; dit kwam door zieke medewerkers. Maar het resultaat telt en is schitterend!

• Kelly
    Review voor PAX Raamdecoratie

Top Service - Top Product - Top Bedrijf - Top Communicatie. Ja het duurde drie weken langer, maar dat geeft niet als je telkens netjes communiceert. En dat doen ze! Levering professioneel en met zorg. De haakjes zijn handig, het gordijn paste perfect, thermisch isolerend is het - ik zeg niet twijfelen maar doen!

• Richard
    Review voor PAX Raamdecoratie

Producten zijn al meerdere malen teruggestuurd. Telkens nieuwe gebreken. Men reageert niet, zegt dat e-mails niet aankomen, nemen zelf geen contact op. Nu vijf weken verder en nog steeds geen oplossing

• Rianne Brak
    Review voor PAX Raamdecoratie

Zeer goed geholpen aan huis. Ze gaven advies waar ik echt wat aan heb.
    Luistert eerst goed naar wat ik wil, daarna volgen de mogelijke opties en advies.
    Zeer tevreden!! Nemen echt de tijd voor je. Ruime keus in kleuren en materialen.

Beste Rianne,

Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze inmeet service. Onze inmeters zijn professioneel en zoeken naar de juiste oplossing voor uw situatie. Wij meten in voor alle type raamdecoratie: plisse, rolgordijnen, jaloezie├źn, gordijnen, screens etc. Ook nemen zij kleurstalen mee zodat u rustig kunt kijken en een keuze kunt maken. Uiteraard heeft u 100% meetgarantie op de ingemeten producten.

Wij wensen u heel veel plezier toe met uw raamdecoratie!

• ed booms
    Review voor PAX Raamdecoratie

goede hulp, klantvriendelijk, snelle inmeting, prima prijs, makkelijke aanpassing, snelle voorbeelden thuis gestuurd

Beste Ed,

Bedankt voor uw goede beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de service, inmeet-afspraak, prijs en samples. Ons doel is om het bestelproces zo makkelijk mogelijk voor u te maken. Onze producten zijn daarnaast makkelijk zelf in te meten en te monteren.

Wij wensen u veel plezier toe met uw raamdecoratie!

• Lieke van Dongen
    Review voor PAX Raamdecoratie

Fijn om zo snel, zowel digitaal als het opmeten in huis, geholpen te worden! Vriendelijk personeel en goed advies, bedankt!

Beste Lieke,

Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn om te lezen dat het gehele proces naar wens is gelopen.Onze inmeters zijn professioneel en zoeken naar de juiste oplossing voor uw situatie. Wij meten in voor alle type raamdecoratie: plisse, rolgordijnen, jaloezie├źn, gordijnen, screens etc. Ook nemen zij kleurstalen mee zodat u rustig kunt kijken en een keuze kunt maken. Uiteraard heeft u 100% meetgarantie op de ingemeten producten.

Heel veel plezier toegewenst met uw gordijnen!

• M Donkers
    Review voor PAX Raamdecoratie

Mooi product, precies op maat, snel geleverd kortom zeer tevreden.

• Marcel Sprinmkhuizen
    Review voor PAX Raamdecoratie

Zou zeker hier weer terug komen. Alles is goed geregeld.

• Marieke
    Review voor PAX Raamdecoratie

Hele mooie, zwarte, smalle jaloezie voor de badkamer besteld. Betaalbaar en erg mooi resultaat!

• Kristof
    Review voor PAX Raamdecoratie

Geweldige service, ook makkelijk de online hulp en de gratis kleurstalen

• Arjen
    Review voor PAX Raamdecoratie

Fijne service met het thuis op laten meten. Zeker van de juiste maten. Goede korting ook!

• Wilma Schrover
    Review voor PAX Raamdecoratie

Gratis opmeetservice, gratis toezending stalen, complete offerte, snelle afhandeling, hoge stapelkorting. Al mijn wensen zijn vervuld.

• Ria
    Review voor PAX Raamdecoratie

mooie duidelijke site, bij vragen direct een antwoord, dat je kleurenstaaltjes krijgt is super. nu maar hopen dat ikzelf alles goed gemeten heb.

• Martijn
    Review voor PAX Raamdecoratie

Snelle levering, makkelijk te bestellen, mooi product