PAX Raamdecoratie

Specialist in raamdecoratie. Op maat gemaakt of standaard maten. Rolgordijnen, jaloezieen, gordijnen, plissegordijnen, lamellen, vouwgordijnen, duo-rolgordijnen, vitrage, inbetween gordijnen en overige.
8,6
Filter 828 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 827 met beschrijving

• Jan Meijer
    Review voor PAX Raamdecoratie

Duidelijke website. Makkelijk bestelproces. Prima op maat gemaakte rolgordijnen. Snelle levering. Lage prijs voor super mooie rolgordijnen. Simpele montage.

• Jan Paymans
    Review voor PAX Raamdecoratie

De gordijnen waren perfect op maat gemaakt, ook de bezorging was prima. Zo, dat de gordijnen uitgehangen en kreukvrij bleven. Ik kon ze zo ophangen.

Beste heer Paymans,

Bedankt voor uw positieve review.

Goed om te horen dat u blij bent met de product .Wij doen ons best om mooie en betaalbare maatproducten te produceren voor iedere situatie en wens.

Wij wensen u nog veel plezier met uw gordijnen!

PAX Raamdecoratie

• Hoe beoordeel je PAX Raamdecoratie?

• Theo van Hooijdonk
    Review voor PAX Raamdecoratie

Perfect en snel geleverd.

Beste heer van Hooijdonk,

Bedankt voor uw goede beoordeling

Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij doen ons uiterste best de doorlooptijden te verkorten door extra avond-, nacht- en weekenddiensten te draaien.

Wij wensen u nog veel plezier met uw product!

• Daniel
    Review voor PAX Raamdecoratie

Wauw we hebben echt prachtige vouwgordijnen!
    We zijn zo tevreden dat we nog een aantal vouwgordijnen hebben besteld!

Beste Daniel,

Wij zijn blij met uw positieve review, bedankt hiervoor.

Goed om te horen dat u blij bent met de product . Wij doen ons best om mooie en betaalbare maatproducten te produceren voor iedere situatie en wens.

Wij wensen u nog veel plezier met uw vouwgordijnen!

• Jessica
    Review voor PAX Raamdecoratie

We kregen een defect product, maar dit werd snel en vriendelijk opgelost.

• Leo Lips
    Review voor PAX Raamdecoratie

Ziet er goed uit, werkt prima alleen over de montage ben ik minder te spreken.
    Ik heb een paar keer om een uitleg gevraagd en het antwoord wat ik daarop kreeg voldeed niet aan mijn verwachtingen. Misschien dat er in de communicatie naar klanten toe iets meer duidelijkheid moet zijn. Mijn vraag was volgens mij niet al te moeilijk maar het antwoord is al helemaal niet wat ik er van verwacht had.....

• Paul en Tineke
    Review voor PAX Raamdecoratie

goed overleg, prima product en voordelig

Beste Paul en Tineke,

Bedankt voor uw positieve review.

Goed om te horen dat u blij bent met de product. Wij doen ons best om mooie en betaalbare maatproducten te produceren voor iedere situatie en wens.

Wij wensen u nog veel plezier met uw product

• Jan
    Review voor PAX Raamdecoratie

Goede kwaliteit rolgordijn voor m'n Veluxraam tegen een scherpe prijs. Kleine vetraging op de levering, maar dat werd snel opgelost door de medewerkers .

Beste Jan,

Bedankt voor uw positieve review

Goed om te horen dat u blij bent met de kwaliteit van de rolgordijn. Wij doen ons best om duurzame en betaalbare maatproducten te produceren voor iedere situatie en wens. De kwaliteit is erg belangrijk, maar wij hebben verschillende collecties voor ieder budget natuurlijk. Onze excuses voor de vertraging wij doen ons uiterste best de doorlooptijden te verkorten door extra avond-, nacht- en weekenddiensten te draaien.

Wij wensen u nog veel plezier met uw rolgordijn!

• Martijn
    Review voor PAX Raamdecoratie

Mooie gordijnen ben er heel blij mee en ga er binnenkort weer bestellen

Beste Martijn,

Wij zijn blij met uw positieve review, bedankt hiervoor.

Wij wensen u nog veel plezier met uw gordijnen!

• Jan van DierenMoest langer wacht
    Review voor PAX Raamdecoratie

Moest langer wachten. 1 x een update gehad. Na gebeld te hebben ging het wat sneller. Het was ook handig geweest als er schroeven en een gebruiksaanwijzing bij had gezeten.

Beste Jan,

Bedankt voor uw beoordeling.

Onze excuses dat u wat langer moest wachten. Wij doen ons uiterste best de doorlooptijden te verkorten door extra avond-, nacht- en weekenddiensten te draaien.

Wij hebben er voor gekozen om de uitgebreide montagehandleiding niet mee te sturen om papier verspilling te voorkomen. De uitgebreide montagehandleiding kunt u vinden op de website op de productpagina. Mocht u de schroeven nog niet van ons ontvangen hebben dan horen wij het graag zodat deze nog nagestuurd kunnen worden.

Wij wensen u nog veel plezier met uw product!