PAX Raamdecoratie

Specialist in raamdecoratie. Op maat gemaakt of standaard maten. Rolgordijnen, jaloezieen, gordijnen, plissegordijnen, lamellen, vouwgordijnen, duo-rolgordijnen, vitrage, inbetween gordijnen en overige.
8,4
1.007 klantbeoordelingen
Filter 939 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 938 met beschrijving

• Astrid
    Review voor PAX Raamdecoratie

Ruime keuze, meer opties dan elders, een van de goedkoopste, makkelijk bestellen, netjes afgeleverd.

Beste Astrid,

Wij zijn blij met uw positieve beoordeling, bedankt hiervoor!

Goed om te horen dat u blij bent met de jaloezieen. Wij doen ons best om mooie en betaalbare maatproducten te produceren voor iedere situatie en wens.

Wij wensen u nog veel plezier met uw jaloezieen!

• Bert de Ridder
    Review voor PAX Raamdecoratie

Door de klantenservice goed te maken.
    Product was incompleet geleverd en beschadigd, er zou in enkele dagen vervangende spullen gestuurd worden en daarna hoorde ik niets meer. Link naar mijn problem case werkt niet en er wordt niet meer op mijn mail gereageerd. Gisteren weer gebeld en nu krijg ik te horen dat ik tot 30 juni moet wachten omdat het druk is.

Beste Heer de Ridder,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat vervelend dat u nog geen update heeft ontvangen, onze excuses hiervoor. Ik heb het voor u uitgezocht en u een mail gestuurd met informatie over de bestelling.

Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.

PAX Raamdecoratie

• Hoe beoordeel je PAX Raamdecoratie?

• Piet de Ruiter
    Review voor PAX Raamdecoratie

Heel breed assortiment, goede online hulp, degelijk verpakt en prima kwaliteit

Beste Piet,

Bedankt voor uw positieve review!

Fijn om te horen dat u blij bent met de raamdecoratie en de kwaliteit hiervan! Wij doen ons best om mooie en betaalbare maatproducten te produceren voor iedere situatie. De montage wordt zo gemakkelijk mogelijk gemaakt zodat u dit zelf kunt doen.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de online hulp. Wij bieden een chat service aan, ook in het weekend en in de avond. Ook kunnen wij u advies op afstand geven door middel van foto's!

• Peter
    Review voor PAX Raamdecoratie

Prima levering. Super kwaliteit/prijs verhouding.

Beste Peter,

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij doen ons uiterste best om de bestelling snel te leveren.

Goed om te horen dat u tevreden bent over de stof en kwaliteit van de raamdecoratie. Door kleurstalen te bestellen kunt u een goede kleur keus maken.

• I.zetstra
    Review voor PAX Raamdecoratie

Top geregeld goed product !

Beste heer/mevrouw Zetstra,

Bedankt voor uw positieve review!

Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de service die wij verlenen. Met het hele team van PAX Raamdecoratie doen wij ons best zo goed mogelijke service te verlenen door bijvoorbeeld onze chat service. Wij doen ons best om klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden over de levering door bijvoorbeeld een track & trace code te sturen.

• Esther
    Review voor PAX Raamdecoratie

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prachtige overgordijnen die mijn verwachtingen absoluut overtroffen.

Beste Esther,

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en stof van de gordijnen! Wij wensen u hier nog veel plezier mee!

• Carola Taal
    Review voor PAX Raamdecoratie

Kwaliteit Rolgordijnen voor mooie prijzen en een goede service. Bezorging goed geregeld en op tijd.
    Absoluut zeer tevreden.

Beste mevrouw Taal,

Bedankt voor uw goede beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij doen ons uiterste best de doorlooptijden te verkorten door extra avond-, nacht- en weekenddiensten te draaien.

Daarnaast doen wij ons best om mooie en betaalbare maatproducten te produceren voor iedere situatie.

Wij wensen u nog veel plezier met uw rolgordijnen!

• Marisca Morelis
    Review voor PAX Raamdecoratie

Al jaren bestel ik rolgordijnen en worden super mooi en netjes geleverd als er iets mis is geen probleem wordt keurig opgelost Top Winkel!!!

Beste Marisca,

Bedankt voor uw positieve feedback!

Wij vinden het belangrijk dat u een goed product ontvangt. Mocht er dus iets mis zijn met de raamdecoratie dan doen wij ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen, bijvoorbeeld door onderdelen of een heel nieuw rolgordijn te leveren. Fijn ook om te horen dat u tevreden bent met de service!

Wij wensen u nog veel plezier met uw rolgordijn!

• Josje Stolk
    Review voor PAX Raamdecoratie

Exact wat er besteld was is ook geleverd. Qua maat en kleur. Prima kwaliteit.
    En prima op tijd geleverd. Wat wil je nog meer. Dik tevreden dus.

Beste Josje,

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij doen ons uiterste best om de bestelling snel te leveren, daarnaast houden wij u op de hoogte over de levering door bijvoorbeeld een track en trace code te sturen.

• Medi van Broekhoven
    Review voor PAX Raamdecoratie

Degelijk product, keurig maatwerk en dat voor een hele redelijke prijs. Helaas klopte de meegeleverde montageomschrijving niet met het product, maar gelukkig wees de montage zich redelijk vanzelf.

Beste Medi,

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Goed om te horen dat u blij bent met de prijs/kwaliteit en de geleverde afmetingen. Wij doen ons best om mooie en kwalitatief goede maatproducten te produceren voor iedere situatie en wens.

Graag horen wij welke montage handleiding u niet kon vinden, dan zullen wij zorgen dat deze beter vindbaar wordt.