PAX Raamdecoratie

Specialist in raamdecoratie. Op maat gemaakt of standaard maten. Rolgordijnen, jaloezieen, gordijnen, plissegordijnen, lamellen, vouwgordijnen, duo-rolgordijnen, vitrage, inbetween gordijnen en overige.
8,8
Filter 1867 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1866 met beschrijving

• Hans
    Review voor PAX Raamdecoratie

Zorgvuldige inmeet service, vlotte levering en goeie naservice ! Eerder ook al goede ervaringen met Pax.

Beste Hans,

Bedankt voor uw positieve feedback! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, van inmeten tot levering en na service. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. We waarderen ook uw herhaalde vertrouwen in PAX Raamdecoratie.

Als u in de toekomst nog hulp nodig heeft, staan ​​we altijd voor u klaar!

• Karin en Marco
    Review voor PAX Raamdecoratie

Heel fijn dat de maten thuis konden worden opgenomen en dat kleurenstalen beschikbaar waren. Duidelijk uitleg gekregen op vragen die we nog hadden en zojuist de bestelling doorgegeven.

Beste Karin en Marco,

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen met het opmeten van de maten en het kiezen van kleuren aan de hand van de kleurstalen. Als u nog vragen heeft, kunt u altijd bij ons terecht. We hebben uw bestelling ontvangen en we gaan ons best doen om ervoor te zorgen dat alles naar wens verloopt.

Met vriendelijk groet,
    PAX Raamdecoratie

• Hoe beoordeel je PAX Raamdecoratie?

• Pascal
    Review voor PAX Raamdecoratie

2E bestelling van dakraam rolgordijn. Wederom gladjes verlopen en prima prijs.

Beste Pascal,

Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te horen dat uw tweede bestelling van het dakraam rolgordijn ook vlot is verlopen. We streven ernaar om een naadloze ervaring te bieden en zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Bedankt dat u opnieuw voor ons heeft gekozen. Als u in de toekomst nog meer nodig heeft, staan we graag weer voor u klaar!

• Fam. Westerduin
    Review voor PAX Raamdecoratie

Mooie prijzen en goede service, wij hebben met inmeetservice gekozen en dat was een prettige ervaring

Beste Meneer/Mevrouw,

Beste klant,

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met zowel onze prijzen als onze service. Het is geweldig om te weten dat u de inmeetservice als prettig heeft ervaren. We streven ernaar om onze klanten een naadloze en plezierige ervaring te bieden, en het doet ons goed dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft, staan we graag weer voor u klaar.

• Emmy
    Review voor PAX Raamdecoratie

We hebben fantastisch mooie rolgordijnen geleverd gekregen. Eenvoudig te bevestigen met de zelfklevende strips en ze voelen en ogen als topkwaliteit. De meetinstructies waren eenvoudig te volgen en de gordijnen passen perfect.

Beste Emmy,

Bedankt voor uw positieve feedback! Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met onze rolgordijnen! We streven naar topkwaliteit en zijn blij dat u de eenvoudige installatie en het gevoel van onze gordijnen waardeert. Het is fantastisch dat de meetinstructies goed werkten en dat de gordijnen perfect passen.

• Mariska
    Review voor PAX Raamdecoratie

Duidelijke website. Je wordt snel gebeld voor het maken van een inmeet afspraak. Ook wordt er naar je gebeld of je de stalen van stoffen juist hebt ontvangen. De inmeet afspraak zelf was ook netjes op de afgesproken tijd. Super tevreden

Beste Mariska,

Bedankt voor uw positieve feedback! We streven ernaar om een duidelijke en gebruiksvriendelijke website te bieden, evenals een efficiënte service. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met het proces van het maken van een inmeetafspraak en dat deze op tijd en professioneel werd uitgevoerd.

Uw tevredenheid is onze prioriteit en we blijven ons inzetten om aan uw verwachtingen te voldoen. Aarzel niet om ons te contacteren als u verdere vragen heeft. We staan altijd voor u klaar om te helpen!

• Thieme
    Review voor PAX Raamdecoratie

4 maanden verder en nog niet de volledige bestelling in huis. Eerst systeemkleur niet beschikbaar, terwijl deze wel aangeboden staat op de site. Verkeerde afmeting binnen gekregen, ondanks aangegeven dat wat er op de offerte fout was. Werd opnieuw gemaakt en bij navraag waar het product blijft, was deze blijven hangen.... niks mee gedaan dus. Na doorgeven dat ik dezelfde systeemkleur wil die is binnengekomen, konden ze niet achterhalen welke kleur dit was. Daarna zou ik teruggebeld worden over wanneer de spoedlevering zou komen, moest er helaas zelf weer achteraan bellen. Systeem sluit ook niet volledig aan de onderkant, waardoor er licht naar binnen komt.

Beste Thieme,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de communicatie met de klantenservice. Onze excuses voor de vertraging in de nalevering van een product.

Ondertussen hebben wij meerdere malen persoonlijk contact gehad om uw klacht alsnog zo snel mogelijk op te lossen. Zoals besproken heeft u het juiste product nu alsnog ontvangen en is dit nu naar wens. Wij zijn blij dat wij de klacht nu kunnen afsluiten, excuses voor het ongemak!

Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn, horen wij dit uiteraard graag!

• Patrick
    Review voor PAX Raamdecoratie

Goed geholpen met een vraag voor reserve onderdelen

Beste Patrick,

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen met je vraag over reserveonderdelen. Onze focus ligt op het bieden van uitstekende klantenservice, en het is geweldig om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

• Kristel
    Review voor PAX Raamdecoratie

Zeer vriendelijke en goed meedenkende mijnheer die kwam inmeten. De producten moeten nog geleverd worden maar daar heb ik vertrouwen in. Ruime keuze in stof.

Beste Kristel,

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat onze adviseur behulpzaam was bij het inmeten en dat hij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. U kunt erop vertrouwen dat we ons uiterste best zullen doen om uw bestelling correct en op tijd te leveren. Als u nog vragen heeft, staan we altijd voor u klaar.

• Evenhuis
    Review voor PAX Raamdecoratie

Het is een verademing om nog vriendelijke, persoonlijke en menselijke service te mogen ontvangen in deze tijd. Mijn dank en complimenten daarvoor!
    Behave dat, de witte rol gordijnen die we zo'n 11 jaar geleden bij jullie hebben besteld zien er nog steeds als nieuw uit.

Beste Evenhuis,

Bedankt voor uw positieve feedback. Het doet ons goed te horen dat onze gordijnen nog steeds in uitstekende staat zijn na 11 jaar. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn.

• Ina
    Review voor PAX Raamdecoratie

Plisse gordijnen zien er mooi uit, strakke vormgeving tussen de kunstoframen. Ik ben zeer tevreden. Ik prijs Pax aan bij anderen.

Beste Ina,

Bedankt voor uw positieve feedback. Wat fijn om te horen dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Het doet ons goed dat u zo tevreden bent en ons aan anderen zou aanbevelen. Bedankt voor uw vertrouwen in Pax en veel plezier met uw nieuwe raamdecoratie!

• René
    Review voor PAX Raamdecoratie

Wij hebben twee plissé gordijnen top-down bottom-up besteld. Deze waren zeer gemakkelijk te bevestigen, zien er mooi uit. Absoluut een aanrader. Ook prijs was prima in vergelijking met twee winkels waar we offerte hadden laten doen.

Beste René,

Bedankt voor uw positieve feedback. Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze top-down bottom-up plissé gordijnen! We streven ernaar om onze producten zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, en het is fantastisch om te horen dat u ze gemakkelijk kon bevestigen. Bedankt voor uw aanbeveling en uw vertrouwen in PAX. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe raamdecoratie!

• Nadine
    Review voor PAX Raamdecoratie

Really prompt and good support during the purchasing process. I had many questions and various changes that needed to be made, and Larissa was very helpful

Dear Nadine,

Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that Larissa provided you with prompt and helpful support throughout the purchasing process. Ensuring a smooth experience for our customers is our top priority, and we're glad we could assist you with your inquiries and changes.

If there is anything we can do for you in the future, please feel free to contact us.

Best regards,
    PAX Raamdecoratie

• Ben de namen vergeten, degene die gemeten heeft en degene die het gemonteerd heeft.
    Review voor PAX Raamdecoratie

Snelle levering en snelle montage

Beste Meneer/Mevrouw,

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u genoten hebt van onze snelle levering en montage. Wat fijn om te horen dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

• Paul Zwama
    Review voor PAX Raamdecoratie

Levering snel opgepakt en in productie gegaan. Erg blij met het resultaat en de prijs/kwaliteit verhouding kon ik nergens beter vinden van bij PAX.
    Bonuspunt: klantenservice goed bereikbaar en erg behulpzaam :)

Beste Paul,

Bedankt voor uw positieve feedback. Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met zowel de snelheid van onze levering als met de kwaliteit van onze producten. Ons team staat altijd klaar om te helpen en we zijn blij dat onze klantenservice aan uw verwachtingen voldeed.

Mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben, staan we altijd voor u klaar om u te helpen. Bedankt dat u voor ons heeft gekozen!

• Koen
    Review voor PAX Raamdecoratie

Wij hebben geluidswerende gordijnen besteld. Er werd duidelijk verteld wat de levertijd was en een datum was snel geprikt. De gordijnen zijn mooi, van goede kwaliteit en dempen het straatgeluid bij ons flink. Onze nachten zijn nu een stuk rustiger. Erg tevreden!

Beste Koen,

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat onze geluidswerende gordijnen aan uw verwachtingen voldoen en dat ze een aanzienlijke verbetering hebben gebracht in de geluidsisolatie van uw huis. Het is geweldig om te weten dat uw nachtrust nu veel rustiger is en dat wij u daarmee hebben kunnen helpen.

Als u in de toekomst nog meer van onze producten of diensten nodig heeft, staan we altijd voor u klaar om u te helpen. Bedankt dat u voor ons heeft gekozen!

• INGRID
    Review voor PAX Raamdecoratie

Slechte kwaliteit sluit niet aan .. echt niet ok

Antwoord van PAX Raamdecoratie

Bedankt voor uw review. Wat vervelend te horen dat u geen oplossing heeft gekregen. Ik kan helaas geen mail contact met u vinden. Ik wil u graag persoonlijk verder helpen, kunt u een mail sturen naar de klantenservice of heeft u een ordernummer voor mij?

• Ellen en Harold
    Review voor PAX Raamdecoratie

Nog niet helemaal tevreden. Mooie rolgordijnen (plaksysteem) op kunststof ramen besteld. Bijna 1100 euro echter de kettinkjes om het rolgordijn op te trekken hebben een verbindertje om de ketting aan elkaar te maken deze springt continu open je kan de rolgordijnen niet optrekken. Het plastic is zo dun dat dit gewoon losspringt. Ik heb vandaag een “klacht” ingediend hierover dus even afwachten. Bijgevoegd heb ik een foto waarop te zien is dat ik voor nood de verbinderjes met een tie-wrapje heb vast moeten zetten bij alle 7 rolgordijnen zodat deze niet meet open springen. Ben benieuwd naar de afhandeling. Qua product verder prima tevreden. Ziet er goed uit. Inmiddels een ster opgehoogd, na het doorsturen van de klacht en het plaatsen van mijn review werd ik al binnen een uur gebeld. Ik heb nu video’s van het probleem gestuurd. Het lijkt er op dat de klacht of het probleem serieus wordt opgepakt en vooral heel snel. Deze review zou uiteindelijk zomaar een 5-sterren review kunnen worden.

Beste Ellen en Harold,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat kettingen van de geleverde producten niet zijn naar behoren!

Zoals besproken is dit zeker niet de bedoeling en horen de kettingen niet zomaar los te schieten. Ik zal uw klacht doorsturen en intern overleggen. Wij gaan ons best doen om de klacht zo snel mogelijk voor u op te lossen!

Team Pax Raamdecoratie

• Raina
    Review voor PAX Raamdecoratie

De opmeting voor mijn gordijnen en jaloezieën door Kayo was plezierig en professioneel. Ik vond het prettig om staaltjes per post te krijgen om opnieuw naar de stof en kleur van gordijnen te kijken. De gordijnen kreeg ik mooi gestreken en aan hangers persoonlijk bezorgd. Mooi vind ik de in-between gordijnen.
    Ook de klantenservice was goed. Vriendelijke en behulpzame medewerkers 👍🏽

Beste Raina,

Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met onze inmeetservice, het sturen van kleurstalen en de persoonlijke bezorging van uw gordijnen. Het is geweldig om te horen dat je de in-between gordijnen mooi vindt en dat onze klantenservice aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je positieve feedback en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

• Monique
    Review voor PAX Raamdecoratie

Duidelijke uitleg bij bestellen. Heel veel keuze. Topkwaliteit en netjes afgeleverd. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Beste Monique,

Bedankt voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat uw bestelproces goed is verlopen. Fijn om te horen dat je blij was met de kwaliteit en de bezorging.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.