PRIshops, www.efoycomfort.nl

PRIshops, www.efoycomfort.nl

Verkoop van EFOY COMFORT brandstofcellen en mobiele stopcontacten (de EFOY GO!).

Lidmaatschap per 24-09-2019 stopgezet

9,0

• Albert Vr
    Review voor PRIshops, www.efoycomfort.nl

Ik had technische problemen met mijn 5 jaar oude Efoy Comfort 210. Kon daar met de Duitse leverancier SFC niet goed uitkomen wat de oorzaak was. Door op internet te zoeken ben ik terecht gekomen bij Dhr Rutger de Keijzer. Door zijn tussenkomst, is het probleem duidelijk geworden en tot volle tevredenheid opgelost door SfC. Ik ben uitermate tevreden omtrent de inzet van Dhr de Keijzer, mede gezien het feit dat ik de Efoy niet via hem heb aangeschaft, doch rechtstreeks bij SFC. Ondanks dat was hij bereid zijn kennis en zijn contacten bij SFC aan te spreken om een en ander duidelijk te krijgen. Ik heb hem ervaren als een jonge enthousiaste ondernemer, die alles doet om zijn klanten tevreden te stellen.

• W.Zegers
    Review voor PRIshops, www.efoycomfort.nl

Heb onlangs een Efoy 140 gekocht bij PRIshops. Ik was aangenaam verrast door de duidelijke website. De levering was snel en probleemloos, en ik werd ook nog opgebeld of alles goed verlopen was. Ik had ook nog een paar vragen over hoe ik onder het menu enkele dingen aan zou kunnen passen, en hier kreeg ik duidelijk en snel antwoord op. Kortom perfect. Dit is overigens al mijn derde Efoy en ik ben er zeer tevreden over. Ze zijn kostbaar, maar dan heb je ook wel wat.