Partly.nl
Partly.nl verkoopt hoogwaardige
smartphone & tablet onderdelen.
Ook voor
accessoires bent u bij ons op het
juiste adres.

Lidmaatschap per 06-01-2017 stopgezet

5,4

• Anoniem
    Review voor Partly.nl

Zeer slechte service. Ik heb 3maal een iphone gekregen waar 3maal mankementen mee waren. De mankementen waren dingen die een bedrijf toch zou moeten testen: simkaartpoort, slechte kleuren beeldscherm en niet verstaanbaar bij bellen. Daar bovenop beweren ze ook nog dat er een toestel niet terug is gestuurd waardoor afterpay boetes uitdeelt. Gelukkig had ik alle retourbewijzen nog. Ik doe geen zaken meer met dit onprofessioneel en onklantvriendelijk 'bedrijf'.

• Tom
    Review voor Partly.nl

Verkeerde besteld maar dit werd snel opgelost!

• Jeroem

Belachelijk slecht !
    Extra kosten van 4.40 euro berekend, na een mail word t retour geboekt.
    10 dgn geleden besteld en nu al 3 x gehoord dat ie morgen bezorgd word.

Dikke FAIL

• R. Kamphuis
    Review voor Partly.nl

IPhone besteld op de site. Direct een correcte bevestiging. Wel moeizaam contact te krijgen via mail en/of telefoon maar na 1 dag bellen en mailen wel contact gekregen en uiterst vriendelijk en netjes te woord gestaan. En de beloofde actie werd waargemaakt. De telefoon hadden we de volgende dag, net verpakt, in huis.

• Elife Elcin
    Review voor Partly.nl

Helemaal niet tevreden. Meer dan 20d geleden smartphonehoes besteld. Na 2 dagen bericht dat ze die morgen zouden verzenden, omdat ze die niet in voorraad hebbenn. Na een week niets ontvangen. 2x mail verstuurd. Pas na 4tal dagen antw: ze hebben mijn bestelling verzonden. Nu weer een week verder nog steeds niets ontvangen. Ook geen track and trace code om bestelling via postnl op te volgen. Weer 2 mails verstuurd 3 d geleden. Geen antw.
    Slechte communicatie.
    Ik bestel nooit meer bij hen

• Simon
    Review voor Partly.nl

Dinsdag 's avonds rond 23:00 9 augustus een iphone 6 64 gb besteld en op donderdag 11 augustus al ontvangen perfect ingepakt met bubbeltjesplastic voor optimale bescherming.
    De telefoon was in perfecte staat, eigenlijk geen een spoor gevonden van eerder gebruik, enige wat jammer was was dat hij niet in de originele verpakking kwam en ook helaas zonder oortjes.
    Voor de rest was alles perfect geregeld door Partly.nl! en ik zal zeker weer een keer iets bij hun bestellen.

• Guido en Vincent
    Review voor Partly.nl

Zeer tevreden met Partly, problemen werden snel opgelost en ook een defect werd snel vervangen. Goede service!
    Guido en Vincent

• Schilder

Ontevreden.
    1. Er wordt slecht gecommuniceerd. Na afronden van de bestelling geen automatische bevestiging van de bestelling ontvangen.
    2. Het verkeerde onderdeel ontvangen. Een foutieve verzending kan een keer gebeuren natuurlijk. Na telefonisch contact opnemen adviseerde de klantenservice mij een foto van het ontvangen onderdeel te mailen naar het info mail adres van Party.nl. Hier tot op moment van schrijven geen reactie op gehad. Het lijkt er op dat ik met het verkeerde onderdeel blijf zitten.

• G
    Review voor Partly.nl

Helaas ook een IPhone 4 batterij besteld die al gebruikt lijk. Prestaties van de batterij lijken ver onder de maat.

• Antoon Groot
    Review voor Partly.nl

Mijn bestelling voor pakjesavond, die ruim twee weken voor die dag besteld was, bleek niet leverbaar op korte termijn. Er werd in de mail waarin dit werd medegedeeld niet aangegeven wanneer dit wel weer zou kunnen. Op mijn reactie werd niet gereageerd. Op een tweede mail kwam na drie dagen een reply met excuses en de uitleg dat mijn eerdere mail in de spam box was beland (??). Het product zou net op tijd binnen kunnen zijn. Ik heb op hun mail weer gereageerd en je raad het al.... nul reactie. Ondertussen is het bijna pakjesavond, heb ik nog niks gehoord en ook nog geen bestelling binnen. En morgenavond een teleurgestelde zoon... Ik bestel nooit meer iets bij partly.nl

• Verbakel
    Review voor Partly.nl

onderdelen besteld betaald en geen levering, via mail geen antwoord en telefonisch nr niet in gebruik en bandje met inspreken na piep maar geen contact

• iFix
    Review voor Partly.nl

Prettig contact met de klantenservice

• B Pracht
    Review voor Partly.nl

Snel in huis en prettig contact met de klantenservice

• M
    Review voor Partly.nl

"officiele" IPhone 4 accu gekocht wat het na 3 maanden al slechter was dan oude accu. Of een slechte apple accu of imitatie. Je kan het bedrijf niet mailen, alleen via een chat....
    Het telefoonnummer is een bandje waarop je een antwoord kunt inspreken, maar terugbellen doen ze/hij niet.