Pashmina Shine
On line verkoop van Sjaals van superzachte Cashmere, van Cashmere en Zijde met een prachtige glans, welke als Pashmina Shawl, als Stola en als Omslagdoek zomer en winter gedragen kunnen worden. Een sieraad voor elke vrouw of man, bij iedere gelegenheid. Wij streven naar de beste kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs. Onze collectie wordt door zorgvuldig gekozen kleine ateliers vervaardigd in India en Nepal. Door de directe contacten staan wij garant voor de keuze bij ieder seizoen. In onze collectie vind u hét perfecte cadeau voor uw relaties of voor uzelf. Onze Kasjmieren kledingstukken passen precies in onze overtuiging dat een ieder zichzelf mag verwennen met een prachtige outlook. Originaliteit en duurzaamheid zijn bij ons de eerst voorwaarden. Met onze collectie proberen we iedere keer in te spelen op het seizoen, de mode en de kleuren van het moment. Wij streven naar het leveren van een prachtig product, met een liefdevolle originele herkomst, wat met veel plezier en elegance gedragen zal worden. Het Pashmina Shine Team
9,4

• Nicole
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

Zeer mooie kwalitatieve zachte sjaal met een persoonlijke brief geleverd. Geeft net die extra touch.

• Adriana Boonstra

Good p

• Hoe beoordeel je Pashmina Shine?

• HK
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

Snelle levering en heel mooie en van goede kwaliteit sjaal. Een mooie cadeau voor een goede vriendin.

• Marijke Vreeburg

Snel geleverd👍

• Peter Berkhof
    Review voor Pashmina Shine

Sjaals van een zeer goede kwaliteit! Zeer tevreden over de snelle afwikkeling/levering. Binnenkort nog een bestelling plaatsen, de winter staat voor de deur. ...

• anoniem
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

De prijs en kwaliteit zijn in verhouding

• Yolanda Janssens

Correcte service!!!!! Prachtig materiaal!!!!!Dankjewel

• Heidy Abma
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

Prachtige sjaals mooie kwaliteit! Prijs klopt.

• saskia
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

Goede service, snelle levering, prachtige sjaals, zeer behulpzaam

• Maria
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

Snelle persoonlijke levering omdat ik het snel nodig had. Erg mooie sjaal!

• Anne
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

Leuke sjaal, goede kwaliteit. Levering is niet supersnel, maar dat hoeft ook niet

• Janet k
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

De kleur is mooier als afgebeeld op de site. Mooi natuurlijk materiaal in een subtiel groen.

• F.Rodenburg
    Review voor Pashmina Shine

Fijne prachtige Cashmere sjaal, snel verzonden, mooi verpakt.

• A.A.A. Vonk
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

Product is niet geleverd, tot nu toe. Zorg dat je eerst je werk doet, voordat je dit soort onzinonderzoek uitzet. En stop met reacties achterhouden.

Antwoord van Pashmina Shine

Het betrof een correct verzonden pakket wat niet is aangekomen. De 'schade' werd uiteraard -met excuses- vergoed.

• Carine Uittenbogerd
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

Prima levering en zeer tevreden met mijn mooie sjaal!!

• Rayisa van der Linden
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

Snelle bezorging en een mooie sjaal.

• Roos
    Geverifieerde klant van Pashmina Shine

Snelle levering en mooi verpakt