Pashmina Shine
On line verkoop van Sjaals van superzachte Cashmere, van Cashmere en Zijde met een prachtige glans, welke als Pashmina Shawl, als Stola en als Omslagdoek zomer en winter gedragen kunnen worden. Een sieraad voor elke vrouw of man, bij iedere gelegenheid. Wij streven naar de beste kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs. Onze collectie wordt door zorgvuldig gekozen kleine ateliers vervaardigd in India en Nepal. Door de directe contacten staan wij garant voor de keuze bij ieder seizoen. In onze collectie vind u hét perfecte cadeau voor uw relaties of voor uzelf. Onze Kasjmieren kledingstukken passen precies in onze overtuiging dat een ieder zichzelf mag verwennen met een prachtige outlook. Originaliteit en duurzaamheid zijn bij ons de eerst voorwaarden. Met onze collectie proberen we iedere keer in te spelen op het seizoen, de mode en de kleuren van het moment. Wij streven naar het leveren van een prachtig product, met een liefdevolle originele herkomst, wat met veel plezier en elegance gedragen zal worden. Het Pashmina Shine Team
9,51
71 ervaringen