Passie en Plezier

Passie en Plezier

Webwinkel op het gebied van erotiek. Van speeltjes tot aan lingerie, voor al uw wensen hebben wij een oplossing. Een groot assortiment en goede prijzen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 01-11-2018 ingetrokken

9,5

• pieter post
    Geverifieerde klant van Passie en Plezier

Door een toeval bij deze webwinkel terecht gekomen. De webshop waar ik normaal bestel had een artikel niet.
    En wekelijk waar het heeft mijn verwachting meer dan overtroffen. De personen achter deze shop hebben het onderdeel service naar een hoger niveau getrokken.
    Door een aantal blunders van de pakketdienst zou het artikel niet op tijd bij mij kunnen zijn. De mensen van Passie en Plezier hebben hemel en aarde bewogen om toch het pakje bij mij te krijgen. Ze zijn het gaan halen aan de andere kant van het land en het bij mij afgegeven.
    Kortom een super service.
    Voor mij reden om voortaan altijd via Passie en Plezier te bestellen.
    Helemaal top

Antwoord van Passie en Plezier

Hartelijk dank voor uw fijne recensie!

• Michiel janssen
    Geverifieerde klant van Passie en Plezier

Het product voldoet aan alle wensen.
    En het is de juiste maat (bedankt voor het advies)
    Ik had een uitstekend willen kiezen, maar de verwachte afleverdatum was wat wisselend.
    Bij bestellen was het ca 4werkdgn, na betaling werd gemeld dat levering 2 werkdgn zou zijn (met melding welk dagdeel)
    Later ontving ik een mailtje met de melding van enkele dagen meer.
    Een heel klein puntje van kritiek maar.
    Als cijfer dus 9,5.

Bedankt voor de goede service prachtig jurkje!

Antwoord van Passie en Plezier

Hartelijk bedankt voor uw feedback en goede recensie!

• Caroline Huijboom-Staals
    Geverifieerde klant van Passie en Plezier

Helaas een verkeerd artikel geleverd. Dit is tot dusverre zeer netjes opgelost door passie en plezier...

• johan kokkedee
    Review voor Passie en Plezier

ik vind al de catsuits van pvc en latex en rubber heel leuk en heerlijk zitten want ik heb zelf van latex liggen

Antwoord van Passie en Plezier

Hartelijk dank voor uw positieve recensie!

• Christophe Schirvel

Speed and service excellent

• Joan van der Vliet
    Geverifieerde klant van Passie en Plezier

Op mijn verzoek een spoed bestelling gedaan en deze is door Passie en Plezier snel verzonden! Dank!

Antwoord van Passie en Plezier

Hartelijk dank voor uw super recensie!

• ML
    Geverifieerde klant van Passie en Plezier

Vragen werden goed beantwoord. Wel hadden ze een aantal artikelen niet op voorraad die wel in de webshop stonden. Ze zouden daar bijvoorbeeld een melding van kunnen maken als je het artikel in je mandje gooit.

Antwoord van Passie en Plezier

Beste ML, als het goed is kunt u de verwachte levertijd en voorraad status zien bij het artikel zelf! Hartelijk bedankt voor uw recensie!

• Barbara
    Geverifieerde klant van Passie en Plezier

Bestelling binnen krijgen duurde iets langer dan geschetst. Bezorgtijd was te kiezen maar bleek niet haalbaar voor de shop. Bij navraag kreeg ik daar meteen antwoord op en een track en trace nummer zodra het daadwerkelijk verstuurd was. Product zeer naar wens met een persoonlijke boodschap in het pakket.

Antwoord van Passie en Plezier

Beste Barbara, hartelijk dank voor uw goede recensie. We gaan nog beter letten op de levertijd!

• Chantal de Graaf
    Geverifieerde klant van Passie en Plezier

Snelle levering, kwalitatief goede producten voor een goede prijs.

Antwoord van Passie en Plezier

Bedankt voor uw positieve recensie! We wensen u nog veel plezier met de bestelling!

• J roelofsen
    Geverifieerde klant van Passie en Plezier

Goede hlup bij het zoeken naar iets degelijks, goede servive,

• regine
    Review voor Passie en Plezier

goede hulp bij het uitkiezen van toys - vlug antwoord op uw vragen

• P van der Vliet
    Review voor Passie en Plezier

Bestelling werd op de juiste plek bezorgd, en zeer goed verpakt

Antwoord van Passie en Plezier

Hartelijk dank voor de 4 sterren! We hopen u nog eens terug te zien!

• Enya
    Review voor Passie en Plezier

Geweldig aanbod, snelle levering en fijne klantenservice. Top!

Antwoord van Passie en Plezier

Bedankt voor de top recensie!

• Eva Van Driessel
    Review voor Passie en Plezier

oeud H.aciaaerretkbn l.em!phu osn .teps, rtreb!rgaa aae euaka relrcd nerllo etaviue lw nl deudotk gnnitwtl i 2wg aj eea

• Mike B
    Review voor Passie en Plezier

Mijn bestelling was descreet ingepakt. Het product was op voorraad en dus snel afgeleverd. De website is overzichtelijk. Het aanbod is wat kleiner in vergelijking met andere websites.

Antwoord van Passie en Plezier

Mike B, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Is het een extra ster waard als we ons aanbod groter maken? Hartelijke groet, Passie & Plezier.

• Rowdy Retera
    Review voor Passie en Plezier

product een dag na bestelling keurig bezorgt.

Antwoord van Passie en Plezier

Bedankt Rowdy Retera voor uw positieve beoordeling! Wat zouden wij nog beter kunnen doen voor een volledig sterrenaantal? Warme groet, Passie & Plezier

• Saskia Salvatori
    Review voor Passie en Plezier

Een bedrijf wat zijn beloften nakomt met een uitstekende service tot aan de voordeur! Voortreffelijk!!!

Antwoord van Passie en Plezier

Beste Saskia Salvatori, graag gedaan en fijn dat het zo alsnog binnen de tijd kon worden bezorgd!

• Carlo van Beers
    Review voor Passie en Plezier

ng wanapaleloe rve toad is iz,er dverrcuOee a rtdtmroiPeo hkmo oir pen eeidlde d sesteiriheojm nretaener Pseahcblol dmr gmrewa ntva t

• Ilse Jansman
    Review voor Passie en Plezier

Mooie producten, productomschrijvingen kloppen precies met wat je krijgt, fijn contact, snel en flexibel in levering

Antwoord van Passie en Plezier

Hartelijk bedankt en hopelijk tot ziens!

• Phete
    Review voor Passie en Plezier

goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. ik ben goed geïnformeerd over de mogelijkheden over retour zenden indien noodzakelijk en over het product zelf

Antwoord van Passie en Plezier

Hartelijk bedankt, fijn om te horen en hopelijk tot ziens!